Loading...
nl

heb ik genezende handen?

francistaco1962
francistaco1962 nov 16 '11
hallo allemaal,

ik weet niet of het zo is en ben aan het zoeken gegaan. ik geloof zeker dat er meer is en heb het ook gezien en mogen meemaken bij een ex-vriendin van mij. ze kon dingen zien en haar dochter nog meer.wat ik meemaakte zelf van de week is dat ik bij mijn vriendin, die had keelpij en had medicijn ingenomen, mijn hande op haar keel had gelegd en 5 min erna het weg was, ik dacht nuchter komt door het medicijn.
vannacht had ze heel veel last van hoesten9al dagen) en dacht ik leg mijn hand op haar longen en vlak ernaa hoeste ze niet meer.vroeger deed ik dit wel eens bij mijn kinderen om als ze wat hadden het weg te halen, of het hielp weet ik niet echt.
er is mee ooit eens egzegd dat ik iets met mijn handen heb, maar ja hoe weet ik dat nu? geloof echt erin,maar ben ook owzo nuchter...eerst "bewijs" en dan geloven.Maar diep in mijn hart denk ik(of hoop ik liever gezegd) dat het toch waar is, dan kan ik misschien wel anderen helpen.
wie kan me advies geven hierin? het is heel lastig gewoon om te geloven of het bewijs te zoeken. ik weet het, soms moet je dat gewoon niet doen en laten gaan....maar lastig vind ik dit wel.

alvast allemaal bedankt!!!

Francis Taco
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 16 '11
Je weet het zelf het beste...
ik heb het vaak bij mijn kat...
dan komt hij bij me, met een zeer pootje (staat op 3 pootjes)
dan probeer ik het te genezen...
ik voel wel, als ik langs zijn pootje ga met mijn hand, een zeurende pijn (in mijn hand)
Ik zie een soort van paarse kleur, die Minky (mijn kat) ook ziet (ik weet niet of hij de kleur paars ziet) maar in ieder geval ziet hij "iets"
zelf geloof ik niet dat ik de gave van genezen heb... maar ik geloof wel dat het bestaat!
Misschien zou je kunnen overwegen om een reiki cursus te gaan doen, zodat je met je gave leert om te gaan ( zekerder worden)
Je zou in ieder geval boeken kunnen lezen over reiki
dan leer je wat het inhoud allemaal...
Als je de gave hebt ( wat ik wel denk) zal je er goed aan doen om deze te stimuleren wink

en de boeken kun je gewoon lenen bij de bibliotheek...
dus je hoeft niet meteen zo'n duur boek te kopen wink
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki
http://diamdaya.webklik.nl/page/reiki
groetjes moonflowertje wink
Ariel
Ariel nov 16 '11
Je hebt genezende handen zo te lezen.
Je kan het gaan leren te sturen.
Zoals moonflower schrijft dmv reiki ,maar ook magnetiseren kan en wat ikzelf fijn vindt is quantum touch. http://www.qtouch.nl/?gclid=CJPQ5IC3u6wCFQQm3godiDicoQ
Ik heb boeken erover gelezen en dat voelde voor mij als voldoende en ik denk dat dat voor jouw ook is omdat je de feeling al hebt.
Zo weet je het in banen te leiden en het te altijd effectief te gebruiken.
Ik denk dus dat een cursus niet eens echt nodig zal zijn voor jou ,maar dat kun jezelf het beste zien.
Marjanne
Marjanne nov 16 '11
Voor mijn gevoel heb je ook geen cursus nodig. Een boek lezen over energetisch healen (er zijn vele vormen, niet alleen reiki) kan idd al veel doen. En 'bewijs' krijg je door te doen :-)
Behandel mensen zonder iets te verwachten.
Vertrouw op je intuïtie, die heeft geen bewijs nodig wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki