Loading...
nl

gillende vrouw in doodsangst door de telefoon

Lily
Lily nov 15 '11
Hi allemaal!

Ik heb de hele tijd last van iets wat mn telefoonlijn verstoort. Ik weet precies wanneer het me eruit gooit en het gebeurd regelmatig. Kan er niks aan doen, maar voel het een soort van aankomen. Het is een soort energie die ik voel en die dan de lijn verstoort en ophangt. Wat er nu al 3x is gebeurt is dat degene aan de andere kant van de lijn (het is geen nare sfeer tijdens het gesprek ofzo) een ijskoude schreeuw hoort van een vrouw in doodsangst. Ik hoor dit zelf niet, maar anderen wel. Wat is dit en waar komt dit vandaan en kan ik er iets aan doen?
Delen:
niels
niels nov 15 '11
Hey Lily,

een vraagje als de persoon aan de andere kant van de lijn die schreeuw hoort valt daarna de lijn dood? dat was me niet zo erg duidelijk.
Naar mijn gevoel is het een ziel die om jouw aandacht smeekt (denk ik toch :D) kan het misschien zijn dat je in een oud huis woont waar je veel ziel activiteiten hebt?

Heel veel liefs
Niels
Lily
Lily nov 15 '11
Hi Niels!

De lijn valt daarna niet dood, mensen schrikken er wel van en melden het aan mij en vragen of ik het ook heb gehoord en of ik het misschien was. Ik was een keer met een onbekende persoon aan het bellen en een keer met mijn moeder. Mijn moeder omschreef het als een koude harde schreeuw van een vrouw. Naar het mij bijstaat is het alle keren gebeurd in mijn vorige huis, wat net gerenoveerd was en wat lag aan een binnentuintje met meerdere huizen uit de jaren rond 1850. Er hing wel een bepaalde sfeer die soms beklemmend kon zijn. Ik ben inmiddels verhuisd naar een ander huis en hier wordt vaak de lijn doodgelegd, maar geen gegil ofzoiets in die richting. Ook hoor ik af en toe een geluid alsof de telefoonlijn in brand staat, mijn moeder hoort dit ook vaak.. Ik weet niet precies waar dit mee te maken heeft..!

XX Lily

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki