Loading...
nl

pijn in de nek / rug en maag

0293489238
0293489238 nov 14 '11
ik heb eigenlijk al heel lang last van pijn in mijn rug schouder en nek.. waar ik ook heel veel last heb van hoofdpijn. en ook dat mijn spieren heel snel vast zitten..

pijn in de buik verdenk zelf de maag maar diverse voorgeschreven tabletten hielpen niet.. en als ik lig op mijn ribben heb ik door de druk daarop heel veel last..

iemand raad... fysio's en dokter kom ik niet verder mee!!

liefs
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 14 '11
Spanningen?
Misschien overgewicht/ of ondergewicht?
slik je toevallig diclofenac tegen de pijn?
deze pillen zouden namelijk een slechte werking hebben op de maag
Je zou kunnen vragen aan de huisarts om een andere pijnstiller?
Verder zou reiki heel goed kunnen werken...
of gewoon gemasseerd worden...
een spierpijn creme voor vastzittende spieren...
of een warmte-pleister, een warme kruik
een lekker warm bad met jenever-olie

groetjes moonflowertje
Marjanne
Marjanne nov 15 '11
Om goed op je in te voelen heb ik eigenlijk je foto nodig. Wat er nu bij me opkomt terwijl ik je lees is de vraag: 'wat tors je allemaal met je mee?' .. voor mijn gevoel draag je veel ballast mee uit het verleden, onverwerkte gevoelens en situaties. En voor mijn gevoel is je houding niet helemaal goed, zit en loop je nogal voorover gebogen? Een cranio-sacraal therapeute zou ik je willen aanbevelen. Die werkt weer geheel anders dan bijv. een fysiotherapeut.
Uit je wat meer, vertel meer aan mensen als je je boos of bijv. gekwetst voelt.

Succes ermee!
0293489238
0293489238 nov 15 '11
moonflowertje

spanningen ja dat kan heel goed.
geen overgewicht en geen ondergewicht.

ik heb alleen voorgeschreven tabletten gebruikt maar die hielpen allemaal niet.

masseren laat ik ook wel elke keer doen maar dat moet dan elke keer herhaald worden omdat het zo weer terug komt.
0293489238
0293489238 nov 15 '11
marjanne

nee klopt mijn houding is ook niet helemaal goed. maar door het paardrijden is het verbetert. maar doordat ik dan iets te veel heb aangespant zit het weer vast.. en dan gaat mijn houding ook weer de verkeerde kant op door de pijn. soort van ontzien.

de rest klopt ook allemaal.. ik kan het niet uiten als ik me boos of gekwetst voel..

ik heb hieronder nog een link na een foto.

http://kel123456.hyves.nl/fotos/?ga_camp...amp;__state__=1


liefs
Marjanne
Marjanne nov 16 '11
Het eerste wat ik heel sterk voel als ik jouw foto voor me heb is dat ik wil schreeuwen.. keihard grenzeloos schreeuwen. Mijn advies: zoek een plek op waar je dit kunt en durft, misschien in de auto ergens? Paardrijden is natuurlijk goed voor je houding, maar ik heb zo'n 'keurslijf-gevoel' bij jou, ik wil mij bevrijden.. Wil jij dat ook? Bovendien zit je teveel in je hoofd en ben je wat afgesneden van je lichaam, wat ook fysieke klachten kan geven. Als dat mogelijk voor je is, ga eens op zoek naar een cranio sacraal therapeut.
Heel veel succes.. en wees lief voor jezelf smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki