Loading...
nl

Kan iemand een kijkje in mijn toekomst....

ButterFly78
ButterFly78 nov 13 '11
Ik lig in scheiding en natuurlijk is je toekomst dan een onzekere vooruitblik.
Kan iemand een voorzichtige voorspelling doen hoe de scheiding verloopt en of er snel kans is op ander huis en op gebied van liefde.

Lieve groet!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 13 '11
ooow...
Ik heb het een tijdje niet gevolgt, maar om wat ik hier boven lees, was ik wel een beetje nieuwsgierig geworden...
omdat we toch een beetje de zelfde persoonlijkheid hebben (indigo)
En daardoor soms nogal "on the edge" leven, rare wendingen doen in de relatie, waardoor alles in 1 klap op zijn kop kan komen te staan blush
met als extraatje, het eigenlijk al wist, dat het de nodige problemen met zich mee zou brengen...
Betreft jou vraag over de scheiding...
Het leven van een Indigo, is nogal turbulent...
Je word naar het uiterste gedreven, uiteindelijk
zal je toch wel weer gaan beseffen, dat je er weer uit bent gekomen...
Je word wel geconfronteerd natuurlijk met het verdriet en onbegrip van jou ex...
zorg dat je hem wel met respect blijft behandelen, hij kan er ook niets aan doen dat
jij geconfronteerd werd met jou huidige partner?
Is dat jou soulmate? waar je wel eens naar gevraagd hebt?

liefde hou je niet tegen!
ik geloof dat de halve wereld er vandaag de dag last van heeft shocked
Eigenlijk als ik me op jou vraag af probeer te stemmen, krijg ik dit niet helder...
Misschien omdat je het zelf in de hand hebt, hoe het gaat lopen...
...

groetjes moonflowertje wink
ButterFly78
ButterFly78 nov 15 '11
Hey MoonFlowertje!
Leven gaat echt up en down. Mijn ex heeft nu een emotionele dip, hij beseft nu pas dat het echt over is. Ik vind het super zielig voor hem. Maar ik ben blij dat hij eindelijk zijn verdriet doet uiten. Ookal slaat het gedeeltelijk ook op mij. Terwijl ik absoluut 100% achter de scheiding staat. Maar heb 12 jr toch met hem samen geleefd en absoluut niet helemaal slecht. Bijzonder dat je zegt dat ik hem met respect moet blijven behandelen. Irriteerde me geregeld aan hem, maar voelde absoluut niet fijn. Nu hoop ik dus dat hij open en eerlijk naar mij kan reageren/uiten en dat ik dan ook een stapje naar hem toe kan zetten. Hij is altijd gesloten geweest, hij vond dat ik niet alles hoefde te weten wat er in hem afspeelt. Tja, als indigo merk je dat en kan je aardig uit balans raken.
Dat je geen helder beeld van mij krijgt? Ik weet wel wat ik wil en graag naar toe wil leven. Is dat dan een innerlijk juistheid, als je voelt dat het goed komt?
Euh, ik heb wel eens verteld over mijn Tweelingziel, maar dat is niet mijn (ex)man. Maar een man die ik tussendoor ontmoet heb. Bedoel je dat?

Hoe gaat het nu met jou, MoonFlowertje?

Groetjes!
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 15 '11
Ja, dat bedoelde ik wink
dat is niet de man met wie je nu bent, begrijp ik?

Ik heb de tarot-kaarten voor je geraadpleegt...
op de vraag: Hoe verloopt de scheiding? trok ik de Zegewagen...

Dit kan betekenen dat het na een afweging tussen positieve en negatieve krachten, of na langdurige inspanning...het uiteindelijk een goede afloop zal hebben...
De Zegewagen staat voor een flinke sprong voorwaarts. Hij geeft aan dat we ons uit onze vertrouwde omgeving losmaken en een eigen weg inslaan.
Dit is de enige tarotkaart waarbij het vertrek vol vreugde plaatsvindt, het gaat hier dan ook om een goede stap vooruit. Toch moeten we oppassen onze krachten niet te overschatten.
In ons werk duidt deze kaart op het streven naar succes en op het vlak van bewustzijn staat De Zegewagen voor een nieuw, maar toch al sterk zelfbewustzijn, en voor het opbouwen van een eigen wereldbeeld en een doortastende manier van problemen aanpakken. Vaak gaat het er hier om om de kloof tussen denken en voelen te overwinnen.
In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen, of dat er door een bestaande relatie een fris windje waait.


op de vraag: Krijg ik snel weer een huis? trok ik de Hogepriesteres

Deze staat voor vertrouwen die je zal moeten hebben... Vertrouwen in jezelf...
Deze kaart staat voor onze onbewuste krachten, onze intuïtie en ons vertrouwen in het leven. Deze kaart symboliseert de verborgen waarheid die zich aan onze bewuste geest onttrekt.
Op het terrein van werk geeft De Hogepriesteres aan dat het met het thema van deze kaart te maken heeft, zoals dat bijvoorbeeld het geval is op esoterisch of therapeutisch gebied, of ze toont ons de houding die we ten opzichte van ons werk zouden moeten innemen: geduldig en met een ontvankelijke geest, ons laten leiden door onze innerlijke stem.
Met betrekking tot ons bewustzijn symboliseert zij een periode van onbewuste beelden en creatieve dromen. In onze persoonlijke relaties staat De Hogepriesteres voor begrip en genegenheid, voor intimiteit en zielsverwantschap. En ook voor de zekerheid dat een onzichtbare band ons met onze partner verbindt. Zij is samen met De Hiërofant en De Ster een van de drie beschermende kaarten van de Tarot.


op de vraag: hoe gaat het in de liefde? trok ik de Dood

De dood kan staan voor het einde van een oude relatie en maakt daarbij plaats voor een nieuwe relatie
het kan staan voor een schokkende gebeurtenis, of ondergang, die naar een nieuw leven leidt...
ook staat deze kaart voor de creatieve talenten die worden benut, waardoor er een einde komt aan een moeizame periode...
De Dood betekent afscheid, het loslaten van iets. Dit kan een bevrijdend einde zijn, maar kan ook met pijnlijke ervaringen gepaard gaan. Ten onrechte behoort De Dood tot een van de meest gevreesde kaarten. Krishnamurti zei: "We hebben leven van sterven gescheiden en de interval tussen beide is vrees. Men kan niet leven zonder te sterven."
Deze kaart dringt erop aan dat we afscheid van iets moeten nemen en ons innerlijk leeg moeten maken voor het nieuwe dat op ons wacht. Op het niveau van bewustzijn duidt De Dood op het einde van een ontwikkelingsproces zodat we nu onze oude levensbeschouwing prijs zullen moeten geven. Het gaat hierbij om instellingen en overtuigingen die niet wezenlijk van onszelf zijn maar ooit zonder nadenken zijn overgenomen.
Op het vlak van persoonlijke relaties duidt deze kaart eveneens op een afscheid, we zouden moeten proberen onze metgezel te danken voor de gezamenlijk doorgebrachte tijd.


Wat hier in het blauw staat geschreven heb ik van internet gehaald, omdat ik mezelf nog niet goed vertrouw met betrekking tot het uitleggen van de kaarten, toch heb ik het wel goed gedaan, vind ik zelf dan wink
Bron: http://www.catharinaweb.nl/tarot/

Verder gaat het met mij wel goed hoor wink
ups en downs zoals je zelf al zegt tongue
bedankt dat je het vraagt smile

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 nov 15 '11
Wow flink verhaal! Ik lees het ff op mijn gemakkie een paar keer en ik laat het ff bezinken oke?

Dank je!

Liefs!
ButterFly78
ButterFly78 nov 18 '11
Ik blijf me steeds verbazen wat je kaarten hebben gezegd....
De zegewagenkaart: Komt echt helemaal overeen in de situatie die ik nu in zit. Ik voel de groei ook binnen mezelf en ik voel me elke dag/week sterker worden en in mijn eigen kracht komt te staan. Ik heb me gedeeltelijk al losgewrikt in mijn huidige relatie. Een nieuw relatie staat al voor de deur. Maar ik maak de stap om met mijn kids een nieuw leven met zijn drieen te maken. Met daarbij horende leuke elementen, zoals liefde/vrienden ed, in het leven.
Kaart van de hogepriesteres: intuitie, eigen krachten en vertouwen hebben in het leven klinkt me ook zo bekent. Mijn intuitie zegt ook dat het goed komt en weet zelfs de datum wanneer ik evt. 'n huisje krijg. Dus ik vertrouw op mezelf!
De Doodkaart: Tja, zegt eigenlijk ook erg veel in welk situatie ik nu zit. Mijn oude levente gedag zeggen en een nieuw leven omarmen.

Dank je wel MoonFlowertje!!! Geeft me weer die extra kracht!

Liefs!
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 18 '11

wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki