Loading...
nl

SMS

MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 10 '11
Tegenwoordig lees ik wel vaker over mensen die dromen over het mobiele telefoonverkeer, waarin vaak voorkomt, dat smsjes niet leesbaar zijn...
ik vraag me af: wat zou dit kunnen betekenen?
is dit misschien iets in de communicatie wat niet goed is...
ook komt het voor dat smsjes in een vreemde taal, of in rare tekens te zien is?

groetjes moonflowertje wink
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 14 '11
Dat heeft er niets mee te maken smile. Het is namelijk zo dat je als je droomt niet kunt lezen. Het probleem is namelijk dat hetzelfde gebied in je hersenen waarmee je leest (beelden maken en herkennen) ook actief is als je droomt. Daardoor kunnen je hersenen er niets van maken. Het grappige is ook, dat als je droomt en je leest iets, dat als je het nog een keer leest, het weer veranderd en er niet hetzelfde staat.

Dit is ook een manier om in een droom te ontdekken dat je droomt en kan het overgaan in een lucide droom.
Ariel
Ariel nov 14 '11
Ik heb altijd begrepen dat het al dan niet kunnen lezen van smsen of mailtjes hetzelfde uitleg hebben als het al dan niet kunnen lezen van een brief.

Het is een nieuw communictie middel die in onze hersenen en onbewuste al eigen is gemaakt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '11
Het is inderdaad hetzelfde als het niet kunnen lezen van een brief. Net zoals dat je in een droom ook geen bord kunt lezen, want die veranderd steeds. Het is dus niet zozeer het middel wat je leest (brief, sms, mail), maar het feit dat je leest smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki