Loading...
nl

De weg naar 2012, laatste fase. Stap uit het nu!

Novi
Novi apr 20 '12
Quote:
"
Het wordt tijd om het nu, te verlaten en hiermee ons te gaan bewegen naar het "Alles". In het Alles is namelijk geen 4e dimensie meer nodig en kunnen wij de laatste sluier op deze wereld loslaten.

De laatste fase van de reis is aangebroken: Vergeet het "nu" en omarm het "alles"!
"


Klinkt goed dat stuk. Dan is het ineens niet raar, dat je je ineens dingen herinnert die al gebeurd zijn en ook nog moeten gebeuren.
Dan kunnen alle kinderen die dat nu zo vertellen zoals ik en mijn zusje vroeger, gewoon geaccepteerd worden. Of beter gezegd, kunnen wij de anderen helpen door te laten ervaren dat alles 1 is. Dat we uit 1 bron komen en zijn.

Mooi stuk.

Het plaatje. Zie je dat dit wel HEEL veel overeenkomsten heeft met de wereldvisie van Da Vinci? Met de stralenleer zoals van de antroposofie? Dingen die al veel langer bekend zijn op aarde dan alleen deze paar jaar dat wij dit leven leven?

[img]http://3.bp.blogspot.com/_iqDZV7qH7oU/SsqevwWLjkI/AAAAAAAAAEU/bHpJCKrDd_8/s320/V_Man.bmp[/img]
Dit maar dan in 3 D he. Zou je het voor je hebben als object en dan weer projecteren op papier, krijg je het mooie 12 stralen partoon, waar deze site over gaat? Is het niet? Ons scherm is plat dus daardoor is het beperkt.
Dan hadden de meta-fysici dus gewoon gelijk 30.000 jaar terug al. En dat is een lange tijd. Maar ook in de tijd van Da Vinci dus. Altijd is de kennis op aarde , alleen wij mensen doen erg lang over de verspreiding ervan.

Niet dat ik ooit heb getwijfeld aan de meta-fysici van toen.
Maar om dan toch steeds materiaal te vinden dat een soort bewijs is, vind ik wel mooi. Ook omdat door te delen we weten dat we inderdaad niet alleen staan met onze ideeën. Waar die ideeën dan ook vandaag gekomen zijn.
Wiskundig perfecte figuren stonden centraal bij die wetenschappers. Zij waren ervan overtuigd dat alles op de aarde terug te leiden is naar een perfect model, en dat alles dat daar van afweek door de mens beïnvloed was en dus weg van god.Onze creaties, om te experimenteren met het mens-zijn.

Hoe zou dit passen in het verhaal met de kristallen schedels?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki