Hoi Daantje,
Het pendelen voor anderen is geen succes gebleken, het fotolezen over het algemeen wel! Vandaar nu mijn bijdrage aan Merudi en jou. Ik hoor wel wat er klopt
Je bent een lieve en sociale vrouw!
Je bent heel zelfstandig en je weet wat je wilt.
Alleen weet je soms niet hoe, maar dat komt vanzelf goed.
Je zal jezelf nog gaan verbazen in de toekomst!
Geduld, geduld en nog eens geduld
Je kan het, maar het is heel lastig voor je!
Ouders...lastig...het blijven je ouders...voelt het voor jou niet aan alsof juist jij de volwassene bent?
Er is iets met je vader, maar wat...daar laat ik me niet over uit(te glad ijs)
Voeding... je voeding is niet goed ...troost dat is bij heel veel mensen zo! ... Ik heb het gevoel dat je, juist nu niet met een dieet bezig moet zijn...let it be!
Ga gelijdelijk meer biologisch en gezond eten. Probeer over een aantal jaar zelf zoveel mogelijk biologisch en gezond eten te kopen en laat de ongezonde meuk liggen...het went van zelf!
Voor nu zie ik dat niet haalbaar voor je ...dus voeding voor nu ...let is be...en geniet er gewoon van.
Onzekerheid...schoonheid zit van binnen...let maar eens op...mooie mensen stralen...ze zijn mooi van binnen.
De onzekerheid ga je steeds meer los laten ... je gaat langzaam aan je eindelijk trots voelen over jezelf...dan zien niet alleen anderen je schoonheid, maar ook jij zelf!
Je helpt graag mensen...ik zie daarom een baan voor je in de sociale sector/diensverlening.
Ik zie een man in je leven...hij is heel belangrijk voor je...het zal met up en downs gaan...maar de liefde is puur!
Een tip: doe niet te veel je best, geef hem wat ruimte, anders werkt je liefde verstikkend voor hem.
Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je te enthousiast kan zijn en dat je daardoor hem te veel gaat claimen.
Teleurstelling...iets wat je al veel meegemaakt hebt...het zal nog wel een aantal keer gebeuren ...wees er niet bang voor lieverd...want dan overkomt het je juist!
Je verheugd je enorm op gezelligheid en je bent snel heel enthousiast over leuke dingen en houd er dan geen rekening mee dat het ineens niet door kan gaan ... gaat het dan voor jou plotseling niet door...dan is de wereld te klein ...en kan je maar beter niet in je buurt zijn...probeer niet te veel in de toekomst te leven, maar in het nu...verwacht niet veel van anderen...heb geduld en neem genoegen met iets minder.
Tot zover mijn lezing ...ik hoop dat het duidelijk is voor je en dat je er wat mee kan ... anders hoor ik het graag.
Liefs, Caius