Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen

Daantje
Daantje nov 6 '11


Wie zou mijn foto kunnen lezen ik ben er wel benieuwd naar?
Delen:
Ajada
Ajada nov 7 '11
Mooie dromerige foto van je Daantje.

Ik zie dat je een gevoelig mens bent maar ook wel voor jezelf kan opkomen.
Je weet wat je wilt maar, de ander kan je daarin te kort doen en je niet serieus nemen, dit voelt alsof je het niet waard bent en het heeft je wel eens aan het twijfelen gebracht over jezelf.
Op dit moment twijfel je al een stuk minder aan je eigen waarheid en sta je sterker in je schoenen in je weten wie je zelf bent.
Je bent bereid om de strijd hiermee aan te gaan en bent bereid om te werken aan jezelf je bent daar hard mee bezig geweest.
Ik zeg niet dat je nu op je lauweren mag gaan rusten , maar ik zie dat je al wel overwinningen hebt behaald en daar ook de vruchten van kan plukken.
Je hebt al veel geïntegreerd in jezelf.
Je hebt een groot hart en dat voelt men bij jou, ik zie ook dat je een stabiele factor bent in de levens van mensen om je heen, ook in je familie ervaart men je zo, je bent een steun punt voor familie en vrienden.
Zelf is dit nog wel eens een twijfel aan jezelf, en voel je dat je het niet altijd kan waarmaken, het voelt soms als teveel, en wil je zelf ook wel eens even op iemand steunen.
Ook zie ik dat je soms open bent en soms gesloten, je laat niet altijd het achtereinde van je tong zien, en trekt je soms terug daarmee uit het contact vandaan.

Dit is wat ik zo in de foto zie, maar ik heb dit al tijden niet gedaan dus wees niet verbaasd als het niet klopt.
Ik hoop dat je me even feedback wilt geven alvast bedankt voor je inzet daarvoor.

liefs Ajada
Moon_adamanta
Moon_adamanta nov 7 '11
Ik zie in deze foto een heel lief meisje. Maar volgens mij ben je van binnen heel erg onzeker. Je bent er graag voor andere mensen en vind gezelligheid erg belangrijk in je leven.

Ik krijg iets met pesten? Ben je misschien vroeger gepest op de een of andere manier?

ook krijg ik de woorden ouders en problemen. misschien heb je problemen gehad met je ouders of hadden je ouders problemen met elkaar?

Zoals ik al zei voor mij gevoel ben je een lief maar onzeker meisje. ik krijg ook het gevoel dat je niet altijd alles zegt wat er werkelijk in je omgaat.

Ik voel ook een soort van rust bij je en een hele sterke kracht. mensen zijn graag bij jou maar ik heb ook het gevoel dat je heel diep door iemand gekwetst ben aan de andere kant. maar met jou kracht kan je andere ook de steun geven die je hen nu geeft

Dit was het zo een beetje

Moet maar kijken wat je ermee kan

Moontje
Caius
Caius nov 7 '11
Hoi Daantje,

Het pendelen voor anderen is geen succes gebleken, het fotolezen over het algemeen wel! Vandaar nu mijn bijdrage aan Merudi en jou. Ik hoor wel wat er klopt smile

Je bent een lieve en sociale vrouw!
Je bent heel zelfstandig en je weet wat je wilt.
Alleen weet je soms niet hoe, maar dat komt vanzelf goed.
Je zal jezelf nog gaan verbazen in de toekomst!

Geduld, geduld en nog eens geduld wink
Je kan het, maar het is heel lastig voor je!

Ouders...lastig...het blijven je ouders...voelt het voor jou niet aan alsof juist jij de volwassene bent?
Er is iets met je vader, maar wat...daar laat ik me niet over uit(te glad ijs)

Voeding... je voeding is niet goed ...troost dat is bij heel veel mensen zo! ... Ik heb het gevoel dat je, juist nu niet met een dieet bezig moet zijn...let it be!
Ga gelijdelijk meer biologisch en gezond eten. Probeer over een aantal jaar zelf zoveel mogelijk biologisch en gezond eten te kopen en laat de ongezonde meuk liggen...het went van zelf!
Voor nu zie ik dat niet haalbaar voor je ...dus voeding voor nu ...let is be...en geniet er gewoon van.

Onzekerheid...schoonheid zit van binnen...let maar eens op...mooie mensen stralen...ze zijn mooi van binnen.
De onzekerheid ga je steeds meer los laten ... je gaat langzaam aan je eindelijk trots voelen over jezelf...dan zien niet alleen anderen je schoonheid, maar ook jij zelf!

Je helpt graag mensen...ik zie daarom een baan voor je in de sociale sector/diensverlening.

Ik zie een man in je leven...hij is heel belangrijk voor je...het zal met up en downs gaan...maar de liefde is puur!
Een tip: doe niet te veel je best, geef hem wat ruimte, anders werkt je liefde verstikkend voor hem.
Wat ik hiermee wil zeggen, is dat je te enthousiast kan zijn en dat je daardoor hem te veel gaat claimen.

Teleurstelling...iets wat je al veel meegemaakt hebt...het zal nog wel een aantal keer gebeuren ...wees er niet bang voor lieverd...want dan overkomt het je juist!
Je verheugd je enorm op gezelligheid en je bent snel heel enthousiast over leuke dingen en houd er dan geen rekening mee dat het ineens niet door kan gaan ... gaat het dan voor jou plotseling niet door...dan is de wereld te klein ...en kan je maar beter niet in je buurt zijn...probeer niet te veel in de toekomst te leven, maar in het nu...verwacht niet veel van anderen...heb geduld en neem genoegen met iets minder.

Tot zover mijn lezing ...ik hoop dat het duidelijk is voor je en dat je er wat mee kan ... anders hoor ik het graag.

Liefs, Caius
Ajada
Ajada nov 29 '11
Hoi Daantje,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je van de fotolezingen vind kun je mij een feedback geven hierop.

liefs Ajada
Daantje
Daantje dec 23 '11
Sorry dat ik jullie nog geen feedback heb gegeven zijn even een hoop vervelenende dingen op mijn pad gekomen.

Zie veel herkening in alle 3 de lezingen zal ze voor jullie toelichten
Daantje
Daantje dec 23 '11
Ajada

Dank je wel

Ik heb heel veel twijfels over me zelf en eigenwaarde gelukkig gaat dat sinds een jaar al stukke beter. En sta ik zeker al een stuk sterker in me schoenen.
Ik sta veel voor andere klaar waardoor ik me zelf vaak vergeet.
Ik kan richting de meeste mensen redelijk openzijn maar hou toch meer voor me zelf waardoor ik vaak dingen opkrop
Daantje
Daantje dec 23 '11
Moontje jij ook bedankt voor de reactie hier dan eindelijk mijn reactie erop


Dat ik erg onzeker bent klopt en dat komt omdat ik vroeger erg veel gepest ben omdat ik van jongs afaan toen wel altijd wat dikker ben geweest.

Over me ouders: ik en mijn moeder botsen heel erg met elkaar omdat we te veel opelkaar lijken en mijn ouders zijn gescheiden maar gaan gelukkig nog wel goed met elkaar om.

gevoel dat ik heel diep gekwetst ben door iemand klopt heb een hele vervelende relatie achterde rug 3 jaar terug en me ex heeft me alleen gelaten met me 6 maanden oude dochtertje en dat is heel erg lang een moeilijke situatie geweest.
Daantje
Daantje dec 23 '11
Beste Caius

Jij ook heel erg bedankt voor deze duidelijke lezing

Dat ik heel zelfstandig ben maar soms niet helemaal weet hoe klopt helemaal en heb snel de neiging om dat weer terug te vallen op me ouders en partner.
MAar ben erg benieuwd wat de toekomst me brengt smile
En gedult hebben ja dat is soms zeker lastig.

Ouders vooral me moeder is lastig zij heeft moeite met mij als een volwassen zelfstandige vrouw te zien waardoor ik zelf vaak intwijfel wordt gebracht of ik het allemaal wel goed doe ondanks ik zelf moeder ben van 2 kinderen.
Maar dat over me vader ben ik nu toch benieuwd wat want lijkt nu zo niks aan het handje te zijn.

Enne ja me dieet is vanwege allerlei problemen enz zeker niet haalbaal voor mij behoorlijk wat aan me hoofd waardoor het me te veel wordt om daar ook nog op te letten daar gaan we binnekort maar weer een nieuwe start inmaken.

Onzekerheid is al heel erg lang een erg groot probleem bij mij ben vroeger er gepest omdat ik te dik was vervelende relaties die mij nog onzekerder hebben gemaakt omdat mij wijs gemaakt werd dat ik toch niks beters kon krijgen. Gelukkig gaat het de laatste tijd stukken beter en geeft mijn huidige partner mij wel het gevoel dat ik mooi ben zoals ik ben al kost het mij nog wel moeite om op die manier naar me zelf te kijken. Maar voel me al stukke trotser en zekerder over me eigen als een jaar terug.

Ik ben zeker iemand die graag andere helpt en daardoor wil ik me eigen toch nog al wel eens vergeten.

Die belangrijke man die je benoemd zal denk mijn vriend zijn die is echt heel belangrijk hij maakt ons gezin compleet smilevind het ook fijn om te lezen dat de liefde puur is want zo voelt het zeker. en ik kan zeker te enhousiast zijn en te veel me best doen juist omdat ik zoveel elende heb meegemaakt wil ik hem zo dicht mogelijk houden maar probeer hem toch wel meer ruimte te geven smile

Over teleurstellingen heb ik het net al beetje gehad dus dat is duidelijk en probeer er ook niet bang voor te zijn maar zit nu momenteel toch wel qua gevoel aan me max hoop echt dat 2012 een mooier jaar wordt met wat innerlijke rust.
Dat laatste klopt zeker gezelligheid is heel erg belangrijk en kan er ook echt slecht tegen als dingen ineens veranderen of niet doorgaan ben daar gelukkig wel al wat rustiger in geworden haha..

Heel erg bedankt
Petra
Petra dec 23 '11
Hier een voorbeeld van een paar prachtige vrouwen die er geweldig uitzien en geleerd hebben zich niets aan te trekken van allerlei slanke wensen van een beperkte groep mensen in onze maatschappij. Laat hen voorkeur niet de jouwe worden. Geweldige vrouwen waar veel mensen bewondering en waardering voor koesteren, omdat ze op een dag zeiden: 'ik ben wie ik ben, take it or leave it' en ineens werd het nog sexy ook. Standaard aannames zijn dom, wees slimmer meid. Deze vrouwen hebben enorm veel bewonderaars, vrouwen én mannnen. You've got the power!Aretha
Adele
Karin Bloemen
En deze mag je elke avond onder je kussen leggen!
Chakakan
grin
Morgana
Morgana dec 28 '11
Het gras is altijd groener ergens anders. Ik zou willen dat ik er een paar kilo bij kom krijgen,maar dat veranderd niets aan de persoon die ik innerlijk ben.Mensen die kritiek op anderen hebben zijn zelf vaak heel onzeker en verbloemen deze door anderen "af te kraken". Sta daarboven en wees sterk omdat je meer kracht hebt dan deze personen.
Ilona83
Ilona83 jan 19 '12
mischien erg stom..en ik heb expres geen andere reactie's gelezen.
je leeft erg met je hard
je houd erg van uiterlijke detail met schoonheid...(je houd ervan om erg representatief er uit te zien)
en je hebt problemen met wat mannelijke eigenschappen in jezelf.???
(niet of moeilijk voor jezelf opkomen.....aldoe je het nu beter dan in je pubertijd......................eum...ik krijg het gevoel dat mensen tot een bepaalde hoogte over je heen konden lopen.???))))

is de foto gemaakt door een man met een staart/lang haar voor een man/of een zeer artestieke man?eum....een man dus?
wel vriendelijk en goedhartig....ik weet de woorden nu pas.een profecionele fotograaf.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki