Hey Kalilka...
Zelf zie ik ook aura's
Pas geleden heb ik iets gelezen over dat een aura, uit 7 lagen bestaat, en dat zie ik niet!
Waarschijnlijk zie ik dus alleen maar de buitenste laag...
En bij pijnlijke plekken zie ik een soort grijze orb...
Roze komt in mijn vriendenkring eigenlijk bijna niet voor, alleen bij mijn oma! Ook mijn lieve kleine Kruimeltje werd gehaald door een zachtroze aura... die kleur had hij al 3 dagen bij zich (op ong. 1 meter afstand)
Het zou staan voor pure liefde, als Moederliefde! Dit is de enige reden waarom ik het kan accepteren, dat hij verongelukt is!
Omdat ik het 3 dagen van te voren eigenlijk al had kunnen weten, dat hij gehaald werd, door de kleur...
het zijn dan gedachten waar ik tegen vecht... ik denk dan: doe ff normaal! achteraf... blijken de gedachten dus niet van mij te zijn, maar van mijn gids, die me verteld dat de kleur roze, van zijn (ik zeg maar ff "hemelse" moeder) is...
de kleuren die jou dochter ziet zijn waarschijnlijk ook de buitenste laag van jou aura!
Ik zie al zolang als ik me kan herinneren, aura's...
Ook een paar keer zag ik kleurveld (2 of 3 kleuren) waarnaar ik bleef kijken... en langzaam er een overleden persoon in begon te zien...
Toen ik een jaar of 7 was, vertelde ik het aan mijn moeder, ik zag bij mijn moeder een "korenbloemen-blauwe" kleur bij haar...
destijds kon ik het niet zeggen, dus ze gaf me potloden, de volgende dag!
Ze vroeg me welke kleur het was... alleen de kleur zat er natuurlijk niet tussen!
ik moest tekenen wat ik had gezien, en proberen de kleur die er het meest op leek te gebruiken...
Naja je kan het wel raden: het werd een blauw/paarse vlek, veel te donker... en leek totaal niet op wat ik gezien had, maar mijn moeder was er blij mee
Wat ik probeer te zeggen is, ga niet uit van de basis-chakra kleuren... de meeste mensen hebben ongeveer 3 kleuren als aura...
vraag gewoon aan haar: welke kleur zie je op mijn keel
gewoon een open vraag, dus niet vragen waar zie je (en dan de regenboog-kleuren opnoemen)
Ik weet uit ervaring, dat het niet altijd zichbaar is, en mijn moeder dwong me gewoon om aan te geven welke kleur ik waar zag?!
terwijl ik haar een paar keer gezegt had: mama, ik zie het nu niet! ze bleef aandringen... dus ja
Op het moment dat ik dat doorhad (door mijn gevoeligheid, kon ik gewoon naar haar hand praten, zegmaar
)
was ik van t gezeur af, en zij blij
ik zeg niet dat jij dat ook doet hoor, Kalilka...
Ik wil het gewoon vertellen omdat het bij mij deze herinnering oproept... Alweer een herinnering, dankzij jou
ter informatie, denk ik
Je zou kunnen vragen aan je dochter, dat als ze een kleur bij je ziet, of ze het wil vertellen dan?
Goed, trouwens dat je het wel bespreekbaar maakt!
Een moeder van een vriendinnetje keek me aan of ik gek was, vroeger, en had liever niet meer dat ik met haar dochter speelde
groetjes moonflowertje