Loading...
nl

wat ziet ze aura of?

Ariel
Ariel okt 31 '11
Ik was een boek aan het lezen over aura en chakra's en er worden de kleuren met hun betekenis in beschreven dus ik denk eens even kijken wat ze ziet.
Laatst liet mijn dochter al blijken dat ze aura's zag(kleurtjes om mensen heen)
Dus ik vraag :"bij die kleurtjes om mij heen waar heb ik rood?"
Antwoord: op je neus.
En oranje?
Antwoord: je voeten
Geel?
Armen.
En zijn de kleuren op mijn armen even mooi?
antwoord: nee die arm is minder(ze wijst mijn rechterarm aan.
Ik heb chronische klachten aan die arm vandaar mijn vraag.
Waar zie jegroen?
antwoord: je keel.
en blauw
antwoord achter mijn oren.
een rose?
antwoord in mijn nek.
en paars(het woord violet kent ze niet)
antwoord bij het goud.
waar is het goud dan?
op je hoofd.
En zie je ook zilver.
ook bij het goud.

Dus nu vraag ik me af ziet ze mijn aura of hebben mijn chakra's andere kleuren gekregen?
Ik kom er even nu niet op wat ze ziet.
Ze heeft al eens duidelijk de gewone chakra's beschreven en ze heeft onlangs een zeer mooie aura tekening gemaakt.
Du wat is dit wat ze zag?
Delen:
Cialara
Cialara okt 31 '11
Niet iedereen ziet de zelfde kleuren en ook de chakra's hoeven niet de kleur weer te geven die wij ze geven. Want geen enkel mens is het zelfde namelijk.

Ik kan zelf ook aura's zien, zij het meer op multidimensioneel niveau, dus vanuit een weten. En ik weet dat de chakra's niet persé te zien zijn in de auravelden. Het aura is overigens enorm groot en bestaat uit meerdere lagen. Het kan daarom ook nog eens verschillen welke laag ze bekijkt of waar kan nemen.

Goud en zilver komen voor ja smileen die zijn prachtig om te zien wel. Meestal zijn die zo'n beetje rond je hoofd en kruinchakra te zien. Ik zie ook wel eens de zilverkleurige, prachtig laugh

Mijn zoon ziet ook aura's en die ziet meestal een hoofdkleur bij iemand. Op plaatsen van pijn of waar er lichamelijke kwetsuren zijn is de kleur vaak anders, maar ook dat kan per waarnemer verschillen. sommigen zien rood als er iets verkeerd is, anderen zien zwart of grijs, en weer anderen zien een vertroebeling van de hoofdkleur op die plaatsen smile

Ik hoop je zo wat informatie te hebben gegeven. Ze zal op termijn zelf leren waar de kleuren voor staan en haar eigen wijze van vertalen krijgen hiermee.

Liefs Cialara.
Ariel
Ariel okt 31 '11
dank je voor je antwoord.
Ik vindt het wat dat betreft lastig dat ik het niet zie.
Alhoewel iets in me steeds zegt dat ik het ook kon als kind zijnde en dat ik het wel weer leer.
Ik wil haar graag helpen ,maar ja als je iets niet ziet.....

Ik ben trouwens verkouden vooral neusverkouden op dit moment dus misschien dat ze daarom de kleur rood bij mijn neus ziet.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 31 '11
Hey Kalilka...
Zelf zie ik ook aura's
Pas geleden heb ik iets gelezen over dat een aura, uit 7 lagen bestaat, en dat zie ik niet!
Waarschijnlijk zie ik dus alleen maar de buitenste laag...
En bij pijnlijke plekken zie ik een soort grijze orb...
Roze komt in mijn vriendenkring eigenlijk bijna niet voor, alleen bij mijn oma! Ook mijn lieve kleine Kruimeltje werd gehaald door een zachtroze aura... die kleur had hij al 3 dagen bij zich (op ong. 1 meter afstand)
Het zou staan voor pure liefde, als Moederliefde! Dit is de enige reden waarom ik het kan accepteren, dat hij verongelukt is!
Omdat ik het 3 dagen van te voren eigenlijk al had kunnen weten, dat hij gehaald werd, door de kleur...
het zijn dan gedachten waar ik tegen vecht... ik denk dan: doe ff normaal! achteraf... blijken de gedachten dus niet van mij te zijn, maar van mijn gids, die me verteld dat de kleur roze, van zijn (ik zeg maar ff "hemelse" moeder) is...
de kleuren die jou dochter ziet zijn waarschijnlijk ook de buitenste laag van jou aura!
Ik zie al zolang als ik me kan herinneren, aura's...
Ook een paar keer zag ik kleurveld (2 of 3 kleuren) waarnaar ik bleef kijken... en langzaam er een overleden persoon in begon te zien...
Toen ik een jaar of 7 was, vertelde ik het aan mijn moeder, ik zag bij mijn moeder een "korenbloemen-blauwe" kleur bij haar...
destijds kon ik het niet zeggen, dus ze gaf me potloden, de volgende dag!
Ze vroeg me welke kleur het was... alleen de kleur zat er natuurlijk niet tussen!
ik moest tekenen wat ik had gezien, en proberen de kleur die er het meest op leek te gebruiken...
Naja je kan het wel raden: het werd een blauw/paarse vlek, veel te donker... en leek totaal niet op wat ik gezien had, maar mijn moeder was er blij mee shocked
Wat ik probeer te zeggen is, ga niet uit van de basis-chakra kleuren... de meeste mensen hebben ongeveer 3 kleuren als aura...
vraag gewoon aan haar: welke kleur zie je op mijn keel
gewoon een open vraag, dus niet vragen waar zie je (en dan de regenboog-kleuren opnoemen)
Ik weet uit ervaring, dat het niet altijd zichbaar is, en mijn moeder dwong me gewoon om aan te geven welke kleur ik waar zag?!
terwijl ik haar een paar keer gezegt had: mama, ik zie het nu niet! ze bleef aandringen... dus ja
Op het moment dat ik dat doorhad (door mijn gevoeligheid, kon ik gewoon naar haar hand praten, zegmaar smile)
was ik van t gezeur af, en zij blij laugh
ik zeg niet dat jij dat ook doet hoor, Kalilka...
Ik wil het gewoon vertellen omdat het bij mij deze herinnering oproept... Alweer een herinnering, dankzij jou wink
ter informatie, denk ik shocked
Je zou kunnen vragen aan je dochter, dat als ze een kleur bij je ziet, of ze het wil vertellen dan?
Goed, trouwens dat je het wel bespreekbaar maakt! wink
Een moeder van een vriendinnetje keek me aan of ik gek was, vroeger, en had liever niet meer dat ik met haar dochter speelde frown

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 31 '11
Ik wilde daar over schrijven, maar heb het weer weg gehaald, omdat ik weet dat de betekenis van kleuren, voor iedereen weer anders kan zijn...
ook zijn er mensen die kleurenblind zijn, en dus een kleur anders zien, dan ze zijn?!
Rood staat inderdaad voor "ziek" , hooikoorts zat ik aan te denken...
goed dat ik het niet meteen op schreef shocked

groetjes moonflowertje wink
Ariel
Ariel nov 1 '11
Ik heb ook hooikoorts moonflowertje wink
Dus je hebt het goed?.
Ik blijf wel in de gaten houden of ze het leuk vindt om erover te praten.
Ze heeft wel moeten leren erover te praten ,want ze had op school al slechte ervaringen gehad.
Ik heb haar uitgelegd dat veel mensen haar niet zullen begrijpen,maar met mij kan ze er gewoon over praten
Toen nog had ze wat weerstand dus ben ik haar boeken en sites laten zien die erover gingen en toen begon ze los te komen.
Ik wilde zeker voorkomen dat ze het zou wegstoppen en vergeten zoals ik jaren lang.
Cialara
Cialara nov 1 '11
Ik herken je wel met dit verhaal over je dochter. Mijn zoon is ook zo, kan het ook zien, maar die mag ik op dit moment niets meer vragen, hij wil het niet meer nu. Tja, van een puber moet je ook niet te veel verlangen denk ik. Druk met school en met stoer over moeten komen om maar niet uit de toon te vallen. Ik denk dat het niet meevalt voor kinderen.

Jij kunt ook terug leren om aura's te zien Kalilka, er zijn wel wat manieren om dat terug te leren. Ik heb het weer opnieuw geleerd tijdens een reiki inwijding. En ik kan af en toe werkelijk goed zien, maar ik moet mezelf wel in een soort van trance dwingen en een soort van scheel kijken, kijken langs iemand heen, alsof je in de band ernaast kijkt, in de diepte. Je kunt wel het beste die persoon dan tegen een lichte achtergrond hebben, dan heb je de meeste kans dat je het zult zien. In het schemer is nog beter, dan kun je het zien bewegen ook nog, het is echt een prachtig gezicht smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '11
Reiki is inderdaad een goede manier van ontwikkelen...
zelf zie ik het, zonder er moeite voor te doen?
het gekke is wel, dat ik het het beste zie als het donker is...
misschien omdat als het donker is, alles dezelfde kleur is (donker)
Dus als ik s'avonds op bed lig, dan zie ik het inderdaad bewegen...
vooral als mijn vriend ook al op bed ligt... dan zie je de kleuren met elkaar vermengt, dat is wel appart wink
ook als ik in de douche bezig ben, dan zie ik het! omdat daar over het algemeen alles wit is shocked
waarschijnlijk is het van belang dat het op de achtergrond rustig is! (1 kleur) is mijn ervaring hoor!
het kan soms ook irritant zijn, vooral in het pikkedonker...
ik zie de kleuren dan zo fel! en het beweegt...
ik kan het niet stil zetten shocked
misschien is er wel iets voor om het stil te zetten tongue
maar daarvoor zou ik ook aan de reiki moeten shocked
ik wil dat wel graag leren!
want dat stukje mis ik gewoon shocked
Ik heb een prachtig boek gekregen van mijn moeder over chakra's
die lees ik als ik in bad zit!
groetjes moonflowertje
Cialara
Cialara nov 1 '11
laughik zie vaak aura's als ik aan het spinnen ben, dan zit die spinningleidster op een podium met een witte achtergond. Dat zie ik heel makkelijk en dat kan ik ook niet uit zetten inderdaad.

Wat ik zelf altijd heel irritant vond en nog steeds vind is het theater. De mensen op het podium die zijn zo mooi en die hebben vrijwel allemaal een soort van witte vlam boven zich. In het begin dacht ik dat er iets aan mijn ogen mankeerde en ben ervoor naar de opticien geweest en heb mij een bril aangeschaft die juist zou zijn. Maar je raad het al, ik zag het inderdaad wel beter, maar de witte vlammen bleven tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '11
Kalilka, als het goed is, komt het steeds vaker voor...
aura's zien, vooral bij kinderen!
Waarschijnlijk zal het bespreekbaar gemaakt moeten worden...
een project op school...
want er niet over kunnen praten/ het niet kunnen uiten is niet goed...

Ik geloof dat NiMS met kinderboeken bezig is, over nieuwetijds kinderen (indigo, kristal)
En hij zal wel niet de enige zijn!
ik zal ff voor je kijken op internet,
zo kan je het spelender wijs stimuleren!
misschien hebben ze het in de bieb allang?
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '11
Origineel bericht van: Cialara
laughik zie vaak aura's als ik aan het spinnen ben, dan zit die spinningleidster op een podium met een witte achtergond. Dat zie ik heel makkelijk en dat kan ik ook niet uit zetten inderdaad.

Wat ik zelf altijd heel irritant vond en nog steeds vind is het theater. De mensen op het podium die zijn zo mooi en die hebben vrijwel allemaal een soort van witte vlam boven zich. In het begin dacht ik dat er iets aan mijn ogen mankeerde en ben ervoor naar de opticien geweest en heb mij een bril aangeschaft die juist zou zijn. Maar je raad het al, ik zag het inderdaad wel beter, maar de witte vlammen bleven tongue


whaha... tja dat klopt wel...
er is geen bril voor denk,
alhoewel, misschien een zonnebril, maar ja, daarmee ga je niet naar het theater natuurlijk tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '11
http://www.nieuwetijdskinderen.nl/

Hie kun je een aantal kinderboeken vinden, speciaal voor nieuwetijdskinderen wink
http://www.palaysia.nl/
Ariel
Ariel nov 4 '11
Ja ik heb al veel boeken gelezen over het onderwerp.
Erg makkelijk om in een boekhandel te werken wink
Ik ben toen begonnen met de levensopdracht van nieuwetijdskinderen van Hans Stolp om Anja beter te begrijpen kom ik tot mijn verbazing erachter dat ik zelf een nieuwetijdskind ben.
Dat was aan het begin van mijn spirituele groei.
Door dat boek te lezen kwamen veel verstopte herinneringen weer boven.
Herinneringen die ik door de opvoeding weggestopt heb.
daarom probeer ik ook Anja zoveel mogelijk te steunen.

Dat van die vlammen heb ik als kind zijnde ook ooit gezien bij ons in de kerk waar ik zat als kind zijnde.
Toen beredeneerde ik dat dat degene waren die belijdenis hadden gedaan en dus echt met het geloof bezig zijn.
Nu ik volwassen ben weet ik dat belijdenis doen gewoon een futulieteitje is die iedereen doet op zijn 18e.
Zelden dat iemand het niet doet dan omdat hij/zij vindt er nog niet aan toe te zijn.
Maar goed ik wijk af;ik heb die vlammen als kind zijnde dus ook gezien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki