Hoi Kalika,
dankje voor je reactie
Ik kom heel veel mensen tegen trouwens die de afgelopen 2 jaar hier mee begonnen zijn!! idem voor mij.
Ook met wat je schrijft het eten en intolerantie/allergieën.
Ik weet niet of ik het op dit forum gelezen heb of ergens anders,
maar er word gezegd dat er een tijd aangebroken is waarbij ons lichaam zich gaat sterken om de aankomende periode van verandering te kunnen "doorstaan".
Wellicht een soort ontgifting proces. Dus dat alle afvalstoffen je lichaam gaan verlaten. Maar daarbij sterk je ook weer aan, omdat je de juiste stoffen ook weer binnenkrijgt.
Doordat je alles dat overbodig is niet meer nuttigd.
(alsof dat instinctief gebeurd)
(ps. zout neem ik ook veel minder, maar als ik het toch doe neem ik himalaya zout! ook bij albert heijn te koop in molen)
En de kracht van woorden die mensen zeggen is zo groot!!
Als ze zeggen goh wat ben jij dun geworden eet je wel genoeg (bijv) ga je er zelf ook meer op letten en soort van zorgen maken. Dit zorgt er ook weer voor dat het ook echt "erger"word..
En uhm ja die verstandskiezen zou ik er toch echt uit halen..
Ik had ze namelijk ook nog (welliswaar overdwarsliggend, wat voor extreme druk op zenuwen zorgde)
Maar nu er al 1 verwijderd is zie ik direct verschil!
Zelfs in mijn waarnemingen.. Maar ook mijn borsten worden weer steviger. Ik ben zelf 24 en had altijd een E cup die plots twee maten afnam. Nu veranderd zelfs dat.
Hieronder een stukje tekst van de site van de heer Solleveld te soest over die kiezen. :
Dankzij het trekken van zijn vier verstandskiezen heeft Robin van Persie geen last meer van onverklaarbare spierblessures, die hem voorheen regelmatig aan de kant hielden.
Ook staan die kiezen in verbinding met je lichaam, omdat ze verbonden zijn door het zenuwstelsel.
Per kies kan je last krijgen van bepaalde factoren:
Linksboven:
2.8 centraal zenuwstelsel – hypofyse – hart – duodenum – psyche – wervel Th1 C7 Th6 Th5 S2 S1 – segment C8 Th 7 Th6 Th5 Th1 S3 S2 S1 – ruggenmerg – levensgevoel – hersenen - schouder links, elleboog links - binnenoor – epilepsie – vegetatieve zenuwstelsel - cerebrale spasmen – sacroilacaal gewricht links | vitamine A B12| anorexia – psyche – depressiviteit
Rechtsboven:
1.8 centraal zenuwstelsel – hypofyse – hart – duodenum – psyche – wervel Th1 C7 Th6 Th5 S2 S1 – segment C8 Th 7 Th6 Th5 Th1 S3 S2 S1 – ruggemerg – levensgevoel – hersenen - schouder rechts, elleboog rechts- binnenoor – epilepsie – vegetatieve zenuwstelsel - cerebrale spasmen – sacroilacaal gewricht rechts |vitamine C| anorexia – psyche – depressiviteit
Linksonder:
3.8 energiehuishouding – psyche - perifere zenuwstelsel – ileum – ileocoecale zone – hart links – dunne darm – schouder links – hand ulnair links – voet [plantair links – tenen links – elleboog links – wervel C7 Th1 Th2 Th5 Th 6 S1 S2 – sacroilacaal gewricht links - segment C8 tH1 Th5 Th6 Th7 S1 S2 S3 – hoofdpijn - migraine – neurotrofie bovenste extremiteit links | psoas major – quadriceps |vitamine A C E | depressiviteit |
Rechtsonder:
4.8 psyche - energiehuishouding – perifere zenuwstelsel – ileum – ileocoecale zone [onderbuik rechts inclusief appendix] – hart rechts – dunne darm – schouder rechts – hand ulnair rechts – voet [plantair rechts – tenen rechts – elleboog rechts – wervel C7 Th1 Th2 Th5 Th 6 S1 S2 – sacroilacaal gewricht rechts - segment Th1 C7 C8 Th5 Th6 S2 S3 – hoofdpijn - migraine – neurotrofie bovenste extremiteit rechts | psoas major – quadriceps |vitamine A C E | depressiviteit |
Zie jij hier iets in?
Liefs