Loading...
nl

ongeluk voorkomen?

Ariel
Ariel okt 28 '11
Het is al weer een week geleden ,maar ik denk er weer ineens aan terug.
Mijn dochter zou gaan logeren bij mijn ouders en mijn man en ik een weekend weg met de autoclub.
Ik ben onderweg naar mijn ouders en rij op de A1.
Op vrijdag middag altijd druk zeker tussen Amersfoort en Barneveld is het drukste stuk dat ik moet rijden(ik moest van Amersfoort naar Apeldoorn)
Mijn dochter lijd me af terwijl ik haar al tig keer heb gezegd dit niet te doen ,want het is te druk op de weg.
Ineens voel ik dat mijn voet van het gaspedaal wordt getrokken dus ik kijk gauw weer richting verkeer en ja hoor.
Voor begon alles te remmen.
als ik nog mijn voet op het gas had gehad was ik er waarschijnlijk zo achterin geklapt.
Ik heb mijn beschermer wel even bedankt uiteraard. laugh
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 29 '11
Persoonlijk ben ik van mening, dat alles precies komt zoals het moet komen!
Het is niet de bedoeling dat je een ongeluk veroorzaakt,
Het zou een soort (levens) les kunnen zijn, waar je wordt geleerd, om je niet van de wijs te laten brengen, door anderen...
maakt niet uit waarmee... dit keer was het onder het rijden...
de volgende keer kan het zo zijn dat je een emmer wil vullen met water, en doordat je word afgeleid, stroomt deze over?! (ik zeg maar wat)
Ook weet ik, dat het waarschijnlijk een waarschuwing is, van je gids, (laat je niet afleiden door anderen)
Zo komen er een paar signalen, daarna zul je dit zelf moeten kunnen....
tenminste, zo is het altijd bij mij, valt me de laatste tijd op!
En vaak ga ik alsnog de mist in laugh
En dan hoor ik mijn gids door mijn gedachten zeggen: al die voortekenen, en, je wist dat het er aan zat te komen...
Wel mooi dat het je niet is ontgaan, en dat je je gids bedankt hebt smile
groetjes moonflowertje

Ariel
Ariel okt 29 '11
hmm zo had ik het nog niet bekeken hihi.
Nooit te oud om te leren. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 29 '11
soms vallen dingen ineens op, en dan
begrijp ik de boodschap, symbolisch dan wink
het is net als dromen, daar krijg je symbolisch ook zulke dingen door...
misschien komt het nog laugh
groetjes moonflowertje wink
amor
amor dec 17 '11
Ik denk ook dat dit inderdaad een leermoment was, om je te behoeden voor iets anders. Anders was het ongeluk waarschijnlijk wel gebeurd, maar als het dan je tijd nog niet is, of hoe je dat wil noemen, dan was er denk ik een wonder gebeurd om je te redden, of het was niet zo ernstigs geweest. Maar dit was denk ik wel echt een leermoment, om je voor iets ernstigers te behoeden. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 17 '11
Ook al was het ongeluk wel gebeurd...
Het is en blijft een waarschuwing...

Vaak gebeuren ongelukken als je diversen van deze waarschuwingen negeerd, of de les niet wil zien, of wil leren...

Wie niet horen wil, moet maar voelen...
(ondervinden)
(zo zeggen ze het hier in de Betuwe wink)

groetjes moonflowertje
Ariel
Ariel dec 18 '11
Dat zeggen ze niet alleen in de Betuwe wink
Zo heb ik inderdaad een keer mijn auto aan puin gereden omdat ik veel te gestresst naar mijn werk ging.
Nu laat ik me niet meer opjutten door tijd.
Dan maar een paar minuten te laat.
Door het ongeluk was ik een uur te laat en ik was mijn fijne autootje kwijt.
Beschermengel
Beschermengel dec 22 '11



Jaa daarom het spreekwoord, haastige spoed is zelden goed...is zoooo waar! smile
Ariel
Ariel dec 24 '11
het frappante was trouwens na het ongeluk dat mijn collega's verbaasd waren dat ik toch nog zo snel weer op het werk was.
En vooral dat ik zo relaxed was.
Ja ik was mijn auto kwijt ,maar uiteindelijk is het maar iets materialistisch en er waren geen gewonden.
Ik vond het eerder sneu voor de eigenaresse van de andere auto.
Het was vlak bij mijn huis gebeurt dus ik heb haar en haar zoon mee genomen naar mijn huis waaronder we het genot van een kop koffie de papieren in hebben gevuld.
Dat scheelde een hoop geloof ik.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki