Loading...
nl

Ik wil me voorstellen

Monique888
Monique888 okt 26 '11
Hallo allemaal,

Mijn naam is Monique, ik ben 39 jaar en woon in Arnhem, ik ben al 11 jaar single en dat bevalt me goed, ik heb 2 keer samengewoond en nu dus lekker alleen met mijn 3 katten, ik heb geen kinderen.
In de ochtenduren werk ik in een verpleegtehuis als huishoudelijk medewerkster/gastvrouw.
Ik ben mijn hele leven al gelovig geweest,ik ga niet naar de kerk maar geloof op mijn eigen manier.
8 is mijn lievelingsgetal, altijd al geweest, ik kwam er later achter dat 888 het nummer van god is, vandaar mijn naam.
Ik hou van dieren, de natuur, zon, zee, strand, het bos, alles wat god ons gegeven heeft.
Lezen, zwemmen, een terrasje, uit eten, filmpje kijken, muziek luisteren vind ik allemaal erg leuk en gezellig.
Ik ben erg geinteresseerd in het paranormale, kijk altijd Char, Derek Ogilvie en dat soort programma's.
Ik hoop ooit een engel te worden, ik ben niet altijd even braaf geweest, maar daarom zijn we hier, om te leren toch?
Ik heb deze site gisteren ontdekt, erg leuk en interessant.
Wil je nog wat van me weten? Berichtjes en vragen zijn altijd welkom.

Groetjes Monique888
Delen:
Eruan
Eruan okt 26 '11
Van harte welkom! smile
Monique888
Monique888 okt 26 '11
Dank je wel Eruanna!
Nimueh84
Nimueh84 okt 26 '11
Welkom, Monique smile
leuk dat je katten hebt! Ik heb er zelf ook eentje, een hele dikke kater haha!
New Moon
New Moon okt 26 '11
Van harte welkom, Monique!
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 26 '11
welkom op merudi, Monique888!
Monique888
Monique888 okt 27 '11
Dank je wel Suzy!

Ik ben gek op mijn 3 schatjes, die van mij zijn ook niet echt slank hoor grin

Groetjes
Monique888
Monique888 okt 27 '11
Hoi New Moon,

Bedankt voor je reactie!

Dank je wel.
Monique888
Monique888 okt 27 '11
Bedankt voor je welkomsreactie MoonFlowertje!
niels
niels okt 27 '11
welkom hier op Merudi Monique888 laugh

en danzij jouw heb ik weer iets nieuws bijgeleerd laugh
Ik wist niet dat 888 het getal was van god.
Dankje voor de informatie

Heel veel liefs
Niels
Bea
Bea okt 28 '11
Hallo allemaal ik wil mijn even voorstelen, mijn naam is Bea ben 51 jaar oud geboren te Hoornaar. Ben 30 jaar getrouwd en heb twee kinderen. Wij hebben een eigenwijze leuke teckel in huis!
Ik zelf heb altijd gewerkt van heel jong van alles gedaan in mijn leven en ook gezorgd in de thuiszorg, nu werk ik niet meer als alleen maar thuis.

Ik ben zelf heel spiritueel dat zit echt in onze fam.
Mijn kinderen zijn hoog sensitief, mijn zoon is helderziend maar heeft erge last van twee mee lifters!
Wie kan mijn daar bij helpen? Ik heb al van alles gedaan, maar ze zijn zo hardnekkig, en ze leiden gewoon zijn leven. Het baat mijn zorgen!
Serenity
Serenity okt 28 '11

Hoi hoi en welkom hier, lees je zef maar lekker in er zijn genoeg fascinerende topics!
Monique888
Monique888 okt 28 '11
Hoi Niels,

Bedankt voor je leuke reactie, misschien spreken we elkaar nog.
En 666 is het nummer van de duivel trouwens (bah)

Liefs terug van mij!
Monique888
Monique888 okt 28 '11
Hoi hoi ook Serenity,

Dank je wel voor je welkom, er valt hier idd genoeg te lezen merk ik, ik ga me hier vast vermaken!

Groetjes Monique
Monique888
Monique888 okt 28 '11
Hoi Bea,

Welkom hier, ik ben ook net lid, ik kan je niet verder helpen met je probleem maar ik wil je gewoon ook even gedag zeggen.

Groetjes Monique

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki