Loading...
nl

droom over een godin

niels
niels okt 25 '11
Hallo iedereen ,

Ik had overlaatst een enorm rare droom waar ik nog steeds niet uit wijs geraak ook als ik mijn droomsymbolen boek erbij neem geraak er ook niet uit. Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen. alvast bedankt

Een paar nachten geleden droomde ik dat ik met een paar mensen die ik kende van school (waaronder ook een paar leerkrachten ) aan het wandelen waren langs een pad dat omzoomd werd door prachtige natuurlandschappen. Op een bepaald moment stopte we om uit te rusten op een houten bank waarboven een houten dak was gemaakt. Op dat moment fietste er een groep kinderen van mijn school voorbij langs het zelfde pad als die wij volgde. Toen zij weg waren kreeg ik een visioen waar ik de fietsende groep zag aankomen in een groots kasteel waar die groep een wandeling maakte doorheen het kasteel.
Toen dit visioen voorbij was stond ik terug op het pad maar alleen merkte ik dat ik veranderd was en de groep waarmee ik op weg was keek met verbazing naar mij. Op dat moment was het alsof ik uit mijn lichaam trad en zag ik mijzelf hoe de andere mij zagen. Ik was veranderd in een vrouw met lang zwart haar en een grijze jurk in keltische klederdracht. Iemand zei tegen mij wat hij precies zei weet ik niet maar het was in de trant van dat die persoon mij aanbad en vereert was dat ik er was en noemde mij met 3 namen : Caedwhen,Cerridwhen en Namoer. Op dat moment ontwaakte ik uit mijn droom.

Heel veel liefs
Niels
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki