Loading...
nl

kotsmisselijk

annetjee19
annetjee19 okt 24 '11
Hallo allemaal,

Had gisteren een heel raar voorval toen er iemand binnen kwam in huis.. Ik kreeg eerst een beetje een zenuwachtig gevoel en daarna werd ik letterlijk kotsmisselijk... Na een tijdje zakte dit wel weg en had er geen last meer van. Wat zou dit kunnen zijn? Voelde echt niet goed...
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 24 '11
ik denk dat je voelt wat hij of zij voelt...
vaak worden zulke dingen gevoelt door mensen die daar extra gevoelig voor zijn...
Pas kwam er bij ons een jongen op visite, en ik kreeg meteen enorme pijn in mijn schouder...
bleek dat hij een ongelukje gehad had op het werk, waarbij hij een enorme pijn heeft, op de plek die ik beschreef...
Hij was ook nog niet naar de huisarts geweest...
dus heb hem weten te overtuigen om toch naar de huisarts te gaan, want dit was echt ondragelijk!
nu, ruim 5 maarden verder, heeft hij er nog steeds een beetje last van soms, maar hij is in ieder geval naar de huisarts gegaan
die hem geadviseerd heeft, voorlopig maar ff niet te werken! en daardoor al weer een heel stuk genezen is!

groetjes moonflowertje
annetjee19
annetjee19 okt 24 '11
Oke, zoiets dacht ik zelf ook al maar ik wist het niet zeker. Hierna was het wel allemaal weer weg ( na een kwartier ofzo). En ik heb dit nog nooit eerder gevoeld, tenminste dat denk ik...
annetjee19
annetjee19 okt 24 '11
Bedankt voor je reactie trouwens!
Eruan
Eruan okt 24 '11
Inderdaad een grote kans dat je zijn of haar misselijkheid overnam. Wel heel vervelend maar dan heb je nog geluk dat het iig na een kwartiertje wel weg was. smile
Heb het zelf ook weleens gehad op school toen ik naast een vriendin ging zitten werd ik hartstikke misselijk een beetje duizelig en voelde me helemaal futloos, toen ik daarna een andere les had waar zij niet bij mij in de klas zat ging het weer goed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '11
Als je wilt weten of datgene wat je voelt van jou is of van de ander, ga dan even naar het toilet. Je stapt dan even uit de omgeving, en kun je voelen hoe dit voor je voelt. Als het gevoel blijft is het van jezelf, als het weggaat is het van de ander.

Ja kan dan op het toilet een aarde oefening doen om zo jezelf af te sluiten.
annetjee19
annetjee19 okt 24 '11
bedankt voor de reacties! Hoe doe je dat? zo'n aarde oefening (stel ik zou het idd hebben, die gevoeligheid)? Kan de negativiteit van een ander ook invloed hebben?
Nimueh84
Nimueh84 okt 24 '11
Een aarde oefening kun je bijvoorbeeld doen door je lichaamsdelen één voor één te ontspannen. Eerst je hoofd, dan je buik, dan je benen etc. Als je staat, voel dan hoe je voeten contact hebben met de grond/de aarde. Voel hoe stevig je staat en hoe je wordt gedragen en ondersteunt.
Let erop dat je ademhaling ook rustig en ontspannen is smile
annetjee19
annetjee19 okt 24 '11
Oke smileBedankt voor je reactie..

Achja, ik weet natuurlijk niet of dat het precies is.. Misschien was het wel toevallig dat dat gebeurde. Heb het volgens mij namelijk niet eerder gehad... We gaan zien wat er nog meer volgt..

Bedankt! Groetjes Anne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki