Loading...
nl

wie is het jongetje naast mijn bed?

linda
linda aug 9 '05
Hallo, ik heb een vraag die mij al een hele tijd bezig houdt. Misschien is er iemand die mij hierin advies kan geven. 's Nachts word ik af en toe wakker (althans ik heb duidelijk het gevoel dat ik dan klaarwakker ben) en dan komt er een blond jongetje van een jaar of 4 naar me toe lopen. (Ik ken geen kindjes die op die leeftijd zijn overleden) of staat bij mijn bed. Dat is nu 3 keer gebeurt. De 1e keer stond hij alleen maar naast me en lachte wat. De 2e keer gaf hij me een bloemetje, iets als een madeliefje of iets dergelijks, ik ben niet zo goed in bloemen, maar het was er één. De 3e keer en tevens de laatste (een paar dagen geleden) word ik wakker van een bons (alsof de deur tegen de kast aan wordt geduwd. (voor mijn gevoel gebeurt dat ook, maar de deur gaat natuurlijk niet echt open. Wel zie ik op dat moment de deur openbotsen en rent het jongetje dolenthousiast naar me toe met iets in zijn hand. Het lijkt op een pakje of een taart of zo. Ik weet het niet precies. Ik voel hem vervolgens op mijn bed ploffen en hij blijft daar even zitten. Om hem heen is een lichtblauw licht. Het jongetje ziet er steeds heel erg blij uit. Wie kan mij vertellen wat dit jongetje mij wil vertellen of laten zien. En wat houdt dat licht blauwe licht in. Soms zie ik ook een helderblauw licht in de spiegel van mijn kast of een rood licht in een hoek van de slaapkamer. Ik ben absoluut niet bang, maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Delen:
Ayasha
Ayasha jul 6 '06
misschien is het je gids of een engel, in elk geval iemand die je wil laten weten dat hij bij je is.
LPChip
LPChip jul 8 '06
Als ik dit zo hoor, lijkt het inderdaad alsof hij erg graag bij je zou willen zijn. Haast alsof je zijn moeder bent. De omschrijving van het kind zou ik haast zien als een cristal kind.

Maar wat de exacte boodschap is weet ik niet. Ben je misschien bezig om zwanger te worden?
juppie
juppie jul 9 '06
als je het jongetje weer es ziet zou ik hem vragen wat hij komt doen of wat hij je wil laten weten. krijg namelijk heel erg het gevoel dat hij jouw iets wil vertellen of je gerust wil stellen ofzo.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
Het onderwerp is een jaar geleden gestart, en heb linda sindsdien niet meer gezien. Ik weet niet of ze nog zal lezen eigenlijk.
juppie
juppie jul 11 '06
haha
nee weet ook niet of ze het nog zal zien. 'blond'

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki