Loading...
nl

Mijn foto

Nimueh84
Nimueh84 okt 23 '11
Hallo,
ik zou het heel fijn vinden als er iemand is die mijn foto zou willen lezen. Ik heb geen specifieke vragen, ik vind het prima om gewoon wat algemene dingen te horen smile
Alvast bedankt!
Groetjes,
Suzy

[FOTO]
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '11
Voor het gemak van de lezers:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '11
Wat woordjes die mij direct binnenvallen:

Gevoelig en op zoek naar jezelf.
Stop met het zoeken van goedkeuring bij een ander, maar ga voor de goedkeuring van jezelf!

Jouw onzekerheid is nergens voor nodig, want die is namelijk niet van jezelf, maar van iemand uit jouw omgeving.

Korte lezing, maar misschien kun je er iets mee?
Nimueh84
Nimueh84 okt 24 '11
Klopt helemaal. Erg opvallend dat je begint over goedkeuring en onzekerheid. Die dingen spelen de laatste 2 jaar nogal veel.
En dat de onzekerheid niet van mezelf is maar van iemand uit mijn omgeving... hoe moet ik dat zien?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '11
Je kunt zien dat het vooral anderen zijn die jou onzeker maken. Je bent zo bezig met goedkeuring te willen krijgen van de mensen om je heen, dat je er onzeker van wordt.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 24 '11
wat ben je een mooie pure jongevrouw.... wordt er ook eens bewust van hoe mooi je van binnen en buiten bent....
Nimueh84
Nimueh84 okt 24 '11
Ah, NiMS, op die manier... ja dat klopt en ik weet ook wel dat ik het moet veranderen. Jammer genoeg gaat dat niet zo snel, maar ik hoop dat ik het langzaam aan toch los kan laten en meer naar mezelf kan luisteren en op mezelf kan vertrouwen. Bedankt voor je reacties smile

Dank je wel, IkGeefJeEenRoos. Goh, wat kan dit soms confronterend zijn haha!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki