Loading...
nl

terugval

amethist
amethist okt 23 '11
Hallo Lieve mensen,

Het is al weer een tijdje gelden dat ik hier was.
Nu zit ik sinds een tijdje in een periode van terugval en depressie.
Mag ik vragen of iemand een kaart kan trekken of lezen, hoe het kan dat ik in deze periode zit, waardoor?

Lieve Groet Amethist
Delen:
Serenity
Serenity okt 23 '11
Oef erg voor je Amethist, helaas leg ik geen kaarten.
Ik hoop dat je snel weer opknapt, misschien extra vitaminetjes en een zonnebankje?
Zal wel met de herfsttijd wegwaaien als die knusse wintertijd eraan komt. smile
Toi toi toi! ^^

XXXX
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 23 '11
Hoi Hoi,

Wat ik in de kaartjes zie leggen is een heel groot verwerkings proces. Het voelt alsof je dit proces op de een of andere manier een tijdje tegen hebt gehouden voor jezelf je wilde er op de een of andere manier misschien niet aan.

Wat ik nu zie is dat je heel veel oude patronen voor jezelf moet gaan verwerken en ook vooral dingen zie gebeurd zijn in het verleden. Het voelt alsof mensen niet altijd even eerlijk tegen jou zijn geweest en daar heb je nu gewoon last van

Het is een heel groot transformatie proces eerst verwerken en daarna kom je er veel sterker uit. en kun je ook voor jezelf een nieuwe start maken. Vetrouw in jezelf want dat mist nog weleens volgens mij je bent super onzeker over jezelf en twijfelt altijd of je iets wel goed doet volgens mij misschien is dat wel jou leerproces smileje komt er wel uit wees daar niet bang voor Maar sommige dingen worden nu helaas eenmaal van bovenaf bepaald dat het zo moet.

De stabiliteit komt altijd weer terug in je leven

Succes!!!

Moon
amethist
amethist okt 25 '11
bedankt voor je reactie... als het zo in elkaar zou zitten dan zou ik geen verantwoordelijkheid voor mezelf hebben.
amethist
amethist okt 25 '11
Dankjewel Moon!
Liefs Amethist

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki