Loading...
nl

zielenreizen

Ariel
Ariel okt 20 '11
Zielenreizen heb ik al mijn hele leven en als ik alles opschrijf wordt het zo'n lang verhaal dat niemand het meer leest denk ik crazy
Dus schrijf ik 3 op die ik heel mooi vindt.
Aartsengel Michael is mijn beschermer en gids.

In de 1e reis waar ik nu over schrijf zijn we in de hemel in een zaal dat is omgeven door zuilen en hij geeft me een zwaard.
Een enorm mooi zwaard van bergkristal met Rozenkwarts en Amethist versiert.
Michael zegt: hier heb je je zwaard terug.
Ik ben enorm blij ermee en het voelt enorm vertrouwd.

Het 2e verhaal :
Ik ben met Michael samen en hij geeft mij een armband geheel van rozenkwarts.
Ook uit 1 stuk gemaakt.
Er steekt een paardenhoofd uit.
Michael doet het om mijn rechterpols.
Ik heb de armband weken later nog gevoeld om mijn pols en zeker als Michael even mijn aandacht wilde.
maanden later wordt ineens die armband afgepakt door een andere engel en ik ga erachteraan en pak het af met de mededeling dat het van mij is.
Michael en die engel lachen als vriendschappelijk bedoeld.
Michael neemt de armband aan van mij en geeft een andere.
Bergkristal versierd met rozenkwarts en amethist.
Hij zegt: deze kun je nu wel weer dragen.

3e verhaal:
Ik ben weer in de hemel en er zijn meerdere engelen.
Michael geeft mij een Tiara.
Een bergkristallen die omhoog loopt in een punt.
bovenin de punt zit een Amethist ovale steen ;er direct onder een mosagaat ovale steen ;eronder een rozenkwart ronde steen.
Vanaf de amethist loopt links en recht schuinaf een rij van stenen om en om Dumorteriet en amethist.Dit loopt door tot achteraan de Tiara.
Ik vraag wat de betekenis is van de stenen.
Michael zegt: mos agaat staat voor Rafael, rozenkwarts staat voor Gabriel en dumorteriet staat voor mij(Michael).
En ik vraag :waar staat bergkristal en Amethist voor.
Michael kijkt me licht verbaast aan en zegt :bergkristal voor God en Amethist voor jou(mij; Kallika).
Deze Tiara voel ik nog geregeld op mijn hoofd.

Deze momenten wilde ik graag delen.
Delen:
Cialara
Cialara okt 21 '11
lol, soms kan Michael ook best onnozel doen, alsof hij niet wist dat jij dat niet wist tongue

Mooie beelden verder Kalilka en heel herkenbaar ook smile

Die tweede reis, die je omschreef voelt aan als een soort van test... en die vind ik dan ook wel apart.

Welkom ook hier achter de Regenboog smile

Cialara.
niels
niels okt 21 '11
wat een mooie reizen Kallika laugh
Ook wel speciaal dat je zaken zoals een zwaard, armband en tiara van aartsengel Michael krijgt. Dat me eigenlijk denken aan een ervaring die ik ooit gehad heb in Lourdes. Toen we een van de kerken van het heiligdom in Lourdes binnenstapte voelde ik (raar maar waar) in mijn zielenlichaam veranderde , het leek alsof mijn ziel meer zichtbaar was zo voelde ik mijn lange blonde haar over mijn rug en mijn lang wit kleed dat ik toen blijkbaar aanhad maar het meest speciale van al was dat ik een soort van tiara boven op mijn hoofd voelde. Toen ik uit de kerk stapte voelde ik nog altijd die kroon totdat ik hem weer afnam. laugh

Heel veel liefs
Niels
Emuca
Emuca okt 22 '11
Mooie reizen smileBijzonder dat je enorm veel kristallen tegenkomt.. heb je daar veel mee?
Ariel
Ariel okt 23 '11
Dank jullie wel voor de reacties. laugh

Cialara: ja zo voelde het voor mij ook.
Ik wordt wel vaker getest door hem.
Soms ben ik er weleens zat van en dan zeg ik dat en dan juist hup weer een test.
Nah ja ik heb er veel van geleers en dat scheeld een hoop.

Niels:een mooie ervaring ook zeg.

Emuca: ja ik heb wel veel met kristallen ,maar eigenlijk meer door deze ervaringen eerlijk gezegd.
Ik merk ook da deze stenen die ik kreeg het beste werken bij mij.
Cialara
Cialara okt 26 '11
Hahahaha, ja die Michael, een harde noot soms, maar wel een schatje. Ik heb het ook meermalen mee mogen maken smilevan hem en van zijn vriend Uriel winkMaar zo groei je wel heel snel, zal ik maar zeggen.
Ariel
Ariel okt 26 '11
Ja hij is soms echt een harde noot ,maar ik ben soms enorm eigenwijs.
Ik heb een keer gehad dat ik weigerde iets van hem te geloven wat hij zei.
Na een maand of 3 was hij het beu dat ik weigerde te luisterde en is me de hele dag blijven achtervolgen net zolang tot ik zei dat hij gelijk had shocked
Nu laat hij steeds als ik ook maar iets twijfel eraan een teken zien dat ik toch mijn twijfel weer verlies.
Hij heeft zelfs st Germain aan het werk gezet om aan 1 van zijn leerlingen te vertellen dat hij iets door moest geven aan mij.
Dus ineens mailde hij me(hij wist mijn mail al dus daar is niks vreemds aan wink) en vroeg me of het waar was.
Ik stond echt perplex.
Dat iemand zomaar me kon mailen over iets wat ik nog niemand verteld had.
Cialara
Cialara okt 27 '11
Ja, krachtig is ie smileen af een toe zou ik hem wel een schop onder zijne kont willen geven tonguehahaha laughWat je schrijft klinkt zoooo bekend!

Maar altijd bedoelt hij het wel goed, alleen inderdaad, niet alles wil je in eerste instantie echt geloven, met sommige dingen heb ik wel eens moeite net als jij. Maar ik weet nu ook dat het bij mij eerder mijn eigen twijfel is of ik het wel juist heb begrepen en of ik het wel goed heb vertaald smile
Ariel
Ariel okt 27 '11
Ja dat klopt het is gewoon de eigen twijfel.
En dan denk je inderdaad dat je het verkeerd begrepen hebt.
En dan zegt mijn dochter vaak wel iets ,maar die is telepathisch dus gooi ik het daar vaak op dat ze mijn gedachten gelezen heeft.
Als dan een ander ermee komt........
hij zal ervoor zorgen dat ik het weet. laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki