Loading...
nl

gezinssamenstellingsfunctie?

HeiligHart
HeiligHart okt 20 '11
ik ben vandaag voor het eerst op deze site gekomen.
en wat een schat aan informatie is dit!!..

bedankt daarvoor..

en eindelijk een mogelijkheid om openlijk over levensvragen te communiceren..
(ik ben ongeveer 2 jaar beperkt geweest, door ziekte en geen internet tot mijn beschikking had)

in die twee jaar ben ik behoorlijk veel bezig geweest met levensvragen te stellen...
er plopte daarnet één bij mij naar boven die ik graag in dit forum wou plaatsen..

wat is de gezinssamenstellingsfunctie van een engelmens? hiermee bedoeld de aardse "biologische" familieleden..
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 20 '11
Allereerst van harte welkom hier, op Merudi, Kim maria!
Helaas weet ik alleen geen antwoord op jou vraag...
Waarschijnlijk is het antwoord heel simpel laugh
En moeten we vooral van binnenuit het antwoord kunnen vinden...
Vooral als je voor jezelf, heel sterk het gevoel hebt dat je een "engelmens" bent...
zelf voel ik me geen engelmens, maar ben wel benieuwd, naar het antwoord op je vraag! zodoende zal ik hier zeker nog wel ff komen kijken wink

groetjes moonflowertje wink
Serenity
Serenity okt 20 '11
Ik wil deze vraag ook weleens horen zelf heb ik een grote drang naar dat huisje boompje beestje gevoel.
Helaas willen de omstandigheden niet op een classic manier meewerken desniettemin heb ik alles wel maar dan in andere niet traditionele manieren.
Huis heb ik alleen zonder tuin maar met balkon.
Dus dat boompje staat in een balkonbak! ^^
Beestje heb ik ook al zwemmend in een vissenkom.
En als met beestje een kindje word bedoelt, die heb ik ook! ^^
En mannen zat in mijn leven alleen moeilijk de juiste te .... (ik weet het laatste woord niet dat veranderd soms. ^^)
Dus als ik een Engelmens ben is dat mijn gezinssamenstelling...
En de functie ervan is dat ik een sterke vrouw moet zijn die berekend moet zijn om zo voor haar gezin te zorgen en een betere toekomst te bezorgen.
En ja ik typte expres 'moet' want ik koos hiervoor dus is het mijn verantwoording die ik op mij kreeg en ook accepteer en neemt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '11
Mijn gevoel is dat het niet uitmaakt hoe het gezin is samengesteld. Uiteindelijk heeft de engelmens zijn / haar functie op de plek waar die is, los van hoe het thuis is. Wel heb ik het gevoel dat het voor de engelmens erg belangrijk is om een goed thuis in zichzelf te hebben, en daarmee ook een goed thuis naar buiten. Die drang zit er zeker wel in, dus als het thuis niet goed is, zal de engelmens zich zeker niet goed daarin voelen.
Serenity
Serenity okt 20 '11
Dit beadem ik mee Nims, maar geld dit eigenlijk voor iedereen of met uitzondering op de Engelmens die al extra gevoelig is voor indrukken, prikkelingen, waarnemingen, e.d.?
HeiligHart
HeiligHart okt 20 '11
goede dag allemaal,

bedankt voor de reacties en het warme welkom!

na de vraag geformuleerd te hebben.
ben ik er zelf ook dieper op ingegaan in mijn gedachten/gevoel.

een tijd geleden heb ik een wens in een wensforum geplaatst die mij misschien wel mijn "doel" aangaf.

Mijn wens:
Dat ik de stukjes goud, voor mij en ook die voor andere, helder kan overbrengen.
Dat ik nog meer inzicht ga vergaren en/of ontvangen over onze ware identiteit!
Zodat er meer duidelijk word tov een breed scala aan "ziektes,aandoeningen,gedrag".


en als ik dan misschien deze wens aan mijn vraag kan koppelen...
is het misschien wel om in een gezin te komen waar alle vormen van gedrag en levensvisies in voor komen.
zodat de engelmens een extra goed overzicht krijgt over de "problemen"op aarde.??
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 20 '11
Origineel bericht van: Serenity
Dit beadem ik mee Nims, maar geld dit eigenlijk voor iedereen of met uitzondering op de Engelmens die al extra gevoelig is voor indrukken, prikkelingen, waarnemingen, e.d.?


Dit geldt voor iedereen,
ik denk dat iedereen op een bepaald gebied wel extra gevoelig is...
de 1 wat meer dan de ander...
waar het om gaat, (denk ik dan hè)... is het leven leefbaar te maken
Waarschijnlijk zijn engelmensen ingeroepen om anderen daarin te helpen...
zelf ben ik een Indigo, dus ook hyper gevoelig
maar wat precies mijn doel hierin is, daar ben ik nog niet helemaal uit wink
behalve gewoon te leven dan wink
groetjes moonflowertje
Ariel
Ariel okt 20 '11
Ik merk aan mijzelf dat een engelmens de problemen op de aarde al "kent".
Ik sta namelijk nooit echt verrast als er iets slechts op mijn pad komt.
Ik zie vaak de oplossing al voor anderen het probleem zien.
Dus een engelmens is er echt om anderen te helpe.n.
Ik kom uit een gezin waar mijn ouders geen engelmensen zijn.
Onze dochter is er wel weer 1 ,maar volgens mij hoeft dit niet perse.
Serenity
Serenity okt 20 '11
kan me er heel goed in vinden Kim Maria.
Serenity
Serenity okt 20 '11
Origineel bericht van: kim maria
goede dag allemaal,

bedankt voor de reacties en het warme welkom!

na de vraag geformuleerd te hebben.
ben ik er zelf ook dieper op ingegaan in mijn gedachten/gevoel.

een tijd geleden heb ik een wens in een wensforum geplaatst die mij misschien wel mijn "doel" aangaf.

Mijn wens:
Dat ik de stukjes goud, voor mij en ook die voor andere, helder kan overbrengen.
Dat ik nog meer inzicht ga vergaren en/of ontvangen over onze ware identiteit!
Zodat er meer duidelijk word tov een breed scala aan "ziektes,aandoeningen,gedrag".


en als ik dan misschien deze wens aan mijn vraag kan koppelen...
is het misschien wel om in een gezin te komen waar alle vormen van gedrag en levensvisies in voor komen.
zodat de engelmens een extra goed overzicht krijgt over de "problemen"op aarde.??


kan me er heel goed in vinden Kim Maria.
HeiligHart
HeiligHart okt 20 '11
ik denk inderdaad ook dat engelmensen heel goed weten waar de problemen liggen.(en wat de oplossingen hiervoor zijn)

doorgaande op de vraagstelling,
is die familie bedoeld om te laten zien hoe de mensen tegenwoordig communiceren,leven,ervaren,zien etc.

alsof je als een engel in schaapskleren zit om te infiltreren.
want je bereikt de "mensheid"het beste als je hun taal spreekt.
aangezien meerendeels niet geloofd in engelen.

er moest denk ik dus een andere manier gevonden worden om contact te kunnen leggen...???
_________________________
Serenity
Serenity okt 20 '11
Misschien wel, er zit wel een logische logica in wat je zegt.

Maar waarom herinneren sommige engelmensen hun vroegere bestaan dan niet?
Zou veel handiger zijn geweest in sommige situaties maar misschien heeft het wel met het leerproces te maken, van de engelmens en de mens.
Status, labeltjes e.d. kunnen voor beperking zorgen.
Kijk maar als je een politieagent ziet of waneer je de dokter aanspreekt.
Dat zal lang niet zo amicaal zijn als waneer je met de buurvrouw staat te kletsen of een willekeurig iemand in de winkel.
Ik denk dat het ligt aan verwachtingen, als je meer geld, papieren en/of status heb denken mensen dat je een hoop kunt.
En dat is ook wel zo maar lang niet op alle vlakken lijkt mij zo.
Dus die verwachting komt uit een vooroordeel wat deels bewezen is, aangezien je al een status hebt.
Dus is het dan bewezen door de reacties van anderen.
Hoe indrukwekkend een dokter welniet kan zijn of hoe vroom een priester welniet kan zijn.
Stereotypes noem je zoiets, vooroordeel of niet.
De reputaties van iemand geeft een bepaalde status aan iemand maar die reputatie is deels uit ervaringen dus is het bewezen.
Geen oordeel maar eenieder z'n waarheid.
Anyway een stereotiepe heeft niet meer één type live stijl maar meerdere dat komt omdat de mens zo divers aan het worden is met al die kennis.
We willen dan ook een hoop dingen kennen en doen en kunnen en ervaren.
Dus ons kunnen is gewoon simpelweg breder geworden dan een paar generaties terug.
Maar dan toch de stereotiepe word vaak uit de kast getrokken waneer men een voorbeeld wilt stellen al dan niet oordelend of niet.
Zodoende zal een Engel ook een stereotiepe zijn in de oog van een mens.
Altijd voorbeeldig, liefdevol en gevat.
Mooi goudblond haar met hemelsblauwe ogen lang en slank en het liefs met vleugels al spelend op een harp of een ander hemels instrument.
Niemand gaat verwachten dat engelen ook op de hits van vandaag staan te dansen of gek zijn op bijvoorbeeld Nick en Simon.
Wellicht een voorliefde voor döner kabab en een afkeur van bedelaars, weet jij veel wat een engel bezighoud.
Engelen zijn gemaakt of geschapen om te vechten, en het grootste gevecht van de mens is toch wel het innerlijke gevecht om anderen maar vooral met zichzelf.
Zoveel hokjes en labeltjes en etiketjes plaatst de mens in zo'n dilemma dat de verwachtingen groot kunnen lijken.
En het 'moeten' is als een lijden en niet meer als een leiden zoals Godsboeken bedoelt waren in den beginnen. ^^
Ik weet niet wat de functie is van een engelmens of van een mens maar we zijn er allemaal om elkaar te helpen waar we kunnen om het zo leefbaar en gezellig voor eenieder te maken.
En iedereen die onderdrukt doet dat vanuit een liefdevolle beschermende oogpunt maar men verliest al snel uit oog dat liefde ook loslaten is en de kuikentjes het nest uit laten vliegen want niemand wilt in gevangenschap leven met goedkeuring voor elke beweging die men wilt maken.
Dat lijkt mij een hel! ^^

Dat was het weer.
Liefs.
Ariel
Ariel okt 20 '11
Origineel bericht van: Serenity
Misschien wel, er zit wel een logische logica in wat je zegt.

Maar waarom herinneren sommige engelmensen hun vroegere bestaan dan niet?
Dat is het nadeel van het lichaam waarin we zitten de opvoeding etc.
Ik herinner me heel veel ,maar alleen omdat ik altijd bij mijn eigen waarheid ben gebleven ondanks wat mijn ouders zeiden en omdat de engelen me hielpen herinneren.Als je je laat leiden door wat je geleerd wordt en je laat je ego harder schreeuwen dan je engel zijn dan functioneer je dus als een mens en niet als een engelmens.

Zou veel handiger zijn geweest in sommige situaties maar misschien heeft het wel met het leerproces te maken, van de engelmens en de mens.
Status, labeltjes e.d. kunnen voor beperking zorgen.
Kijk maar als je een politieagent ziet of waneer je de dokter aanspreekt.
Dat zal lang niet zo amicaal zijn als waneer je met de buurvrouw staat te kletsen of een willekeurig iemand in de winkel.
Ik denk dat het ligt aan verwachtingen, als je meer geld, papieren en/of status heb denken mensen dat je een hoop kunt.
En dat is ook wel zo maar lang niet op alle vlakken lijkt mij zo.
Dus die verwachting komt uit een vooroordeel wat deels bewezen is, aangezien je al een status hebt.
Dus is het dan bewezen door de reacties van anderen.
Hoe indrukwekkend een dokter welniet kan zijn of hoe vroom een priester welniet kan zijn.
Stereotypes noem je zoiets, vooroordeel of niet.
De reputaties van iemand geeft een bepaalde status aan iemand maar die reputatie is deels uit ervaringen dus is het bewezen.
Geen oordeel maar eenieder z'n waarheid.
Anyway een stereotiepe heeft niet meer één type live stijl maar meerdere dat komt omdat de mens zo divers aan het worden is met al die kennis.
We willen dan ook een hoop dingen kennen en doen en kunnen en ervaren.
Dus ons kunnen is gewoon simpelweg breder geworden dan een paar generaties terug.
Maar dan toch de stereotiepe word vaak uit de kast getrokken waneer men een voorbeeld wilt stellen al dan niet oordelend of niet.
Zodoende zal een Engel ook een stereotiepe zijn in de oog van een mens.
Altijd voorbeeldig, liefdevol en gevat.
Mooi goudblond haar met hemelsblauwe ogen lang en slank en het liefs met vleugels al spelend op een harp of een ander hemels instrument.
Niemand gaat verwachten dat engelen ook op de hits van vandaag staan te dansen of gek zijn op bijvoorbeeld Nick en Simon.
Wellicht een voorliefde voor döner kabab en een afkeur van bedelaars, weet jij veel wat een engel bezighoud.
ook engelen hebben hun leerlessen hier op aarde om hogerop te komen.
Veel mensen denken dat engelen een hieracrchie hebben in de vorm van aartsengelen in 1 hokje en serafijnen in een ander hokje etc.,maar zo werkt het niet.
De hierarchie bij engelen is dat degene die het meest weet de hoogste engel is.
Het maakt dan niet uit welk soort engel je bent.
Engelen denken niet in hokjes zoals mensen.
Ook engelen moeten leren om in hierarchie op te kunnen klimmen alleen is hun leren van een andere strekking.
Bij mensen is het leren om te leren hoe het leven in elkaar zit en bij engelen is het gewoon om ervaring op te doen.

Engelen zijn gemaakt of geschapen om te vechten, en het grootste gevecht van de mens is toch wel het innerlijke gevecht om anderen maar vooral met zichzelf.
Engelen zijn gemaakt om te vechten maar niet op de oorlog manier ,maar om de mensen te leren te vechten om te luisteren naar hun innerlijke stem en niet naar hun ego.
Om mensen te leren lief te hebben.
Engelen verafschuwen oorlog.

Zoveel hokjes en labeltjes en etiketjes plaatst de mens in zo'n dilemma dat de verwachtingen groot kunnen lijken.
En het 'moeten' is als een lijden en niet meer als een leiden zoals Godsboeken bedoelt waren in den beginnen. ^^
Ik weet niet wat de functie is van een engelmens of van een mens maar we zijn er allemaal om elkaar te helpen waar we kunnen om het zo leefbaar en gezellig voor eenieder te maken.
En iedereen die onderdrukt doet dat vanuit een liefdevolle beschermende oogpunt maar men verliest al snel uit oog dat liefde ook loslaten is en de kuikentjes het nest uit laten vliegen want niemand wilt in gevangenschap leven met goedkeuring voor elke beweging die men wilt maken.
Dat lijkt mij een hel! ^^

Omdat mensen er maar een rommeltje van bleef maken en maar naar hun ego bleven luisteren,
Omdat mensen vergaten te luisteren naar wat de engelen vertelden en ze negeerden daarom verloren de mensen hun contact met de engelen.
Daarom hebben de engelen besloten om als mens te incarneren op aarde zodat ze aan hun levens houding konden laten zien hoe een mens in vrede dient te leven.
Iets wat een enorm moeilijke taak is niet alleen omdat mensen zo graag naar zichzelf luisteren dan naar een ander en het altijd beter weet dan een ander ook omdat een engel nu in een mensen lichaam zitten
een lichaam bestaat uit 3 onderdelen: lichaam ,ego en ziel.
Bij een engelmens is de ziel dus de engel ,maar de engel moet wel op tegen de ego die ook in dat lichaam zit en aan gezien een ego heel hard schreeuw is je lichaam gauw geneigd om daarnaar te luisteren.
Ik weet uit eigen ervaring hoe hard je moet blijven vechten om die ego stil te houden.En daarom lijken sommige engelmensen helemaal niet zo engelachtig.


Dat was het weer.
Liefs.
Serenity
Serenity okt 20 '11
Owhhh mooi zeg, mooie nadenkstof heb je mij gegeven.
Die ego hoe je het went of keert is een deel van je lichaam een deel van je eigen 'ik'.
Je hebt je vlees gekregen om hier op aarde te functioneren dat is en onderdeel van het evolutie proces denk ik.
Ook je vlees is hoe je het went of keert een deel van je eigen 'ik'.
De ziel zal die het zelfde zijn als de geest en zijn die het zelfde als een astraal lichaam?
Ookal zal de geest gedeeltelijk een onderdeel van de ziel zijn ook deze kwaliteiten vormen je eigen 'ik'.
Maar het één kan niet zonder het ander, althans het zal lang niet zo goed functioneren denk ik.

De ego zorgt voor het zelfbestaan, je basis behoeftes e.d.
Het lichaam huisvest de geest en zonder het lichaam kan de geest zich niet evolueren denk ik.
Anders had het hele spel hierop aarden geen nut gehad behalve voor entertainment. ^^
Je hebt denk ik wel alles zowel het vlees als ego als geest nodig om je ziel te ontwikkelen, hoe precies dat weet ik niet dat is veelte ingewikkeld om dat te omschrijven.
De hiërarchie onder de mensen snap ik wel alhoewel het niet altijd het bevoordelijkst is maar goed zo heeft eenieder zijn eigenweg te gaan.
Maar de hiërarchie onder de engelen snap ik niets van ik heb hier en daar wat gelezen maar het is zo gecompliceerd allemaal.
Het energie spel vind ik zo immens groot en ingewikkeld dat ik er juist van in de war raakt.
Ook elke stam hier op aarde heeft zo zijn eigen goden, geesten, heiligen gehad met verschillende namen en inzichten maar net even iets anders dan de andere generatie, en de volgende en de volgende.
Soms denk ik eenieder heeft zijn eigen waarheid en leeft in zijn of haar eigen wereld maar ja ze leven ook in elkanders werelden.
Ook die tussenwerking vind ik erg gecompliceerd overkomen, terwijl het juist voor anderen heel simpel is.
Maar ik zie die simpelheid niet geheel denk ik want er zijn zoveel factororen om rekening mee te houden.
Ook wat de mens zegt en vervolgens doet is soms heel erg krom en tegenstrijdig terwijl er geen kwaad uit voortkomt, prachtig om te zien ik wou dat ik dat kon begrijpen.
Uit die vierkantjes denken, uit de hokjes leven, lijkt mij zo mooi maar ik heb het op verschillende manieren geprobeerd en iedere keer lijkt het wel te mislukken.
Lijkt wel alsof ik een denkpatroon hebt wat is gevormd door mijn opvoeding
en omgeving en ervaringen maar niet naar mijn gevoel want als ik dat mix dan klopt het voor geen meter meer. ^^
HeiligHart
HeiligHart okt 20 '11
Origineel bericht van: Serenity


Uit die vierkantjes denken, uit de hokjes leven, lijkt mij zo mooi maar ik heb het op verschillende manieren geprobeerd en iedere keer lijkt het wel te mislukken.
Lijkt wel alsof ik een denkpatroon hebt wat is gevormd door mijn opvoeding
en omgeving en ervaringen maar niet naar mijn gevoel want als ik dat mix dan klopt het voor geen meter meer. ^^


ik vind dit stukje heel mooi, omdat je eigenlijk jezelf zegt wat het lastig maakt.

Ik zou graag een boekentip willen geven.
Het drama van het begaafde kind - Alice Miller.

Hierin word beschreven dat je van jongs af aan al bepaald gedrag en waarnemingen van je ouders oppikt. helaas weten veel ouders niet precies wat nou daadwerkelijk belangrijk is voor een kind.
ook doordat veel ouders zelf nog met onverwerkte trauma's zitten vanuit hun eigen kindertijd.
Die weer voortkomen vanuit de voorouders.
dit uit zich weer in een bepaald gedrag.
een baby is afhankelijk van zijn ouders.
dat het gevoed en verzorgd word.
En uit pure overlevingsdrang zou het kind zich dan ook kunnen gaan aanpassen..(voldoen aan de verwachtingen van de ouders ipv eigen behoeftes).

een klein, maar veel voorkomende overgegeven trauma is al de angst voor bijvoorbeeld insecten:
als kind wil je graag een beestje bestuderen, wanneer je die voor het "ëerst" ziet.
is 1 van je ouders hier zelf bang voor, dan kan je snel een paniekerige reactie zien. zoals bijvoorbeeld gillen..

het kind neemt de angst van de opvoeder waar en volgt diegeen zijn blik.
de blik/energie is op het insect gericht.
dus nu refereert het kind naar gillen/angst bij het zien van dit dier.
aangezien de ouder/voorbeeld dit gedrag laat zien..

zo zijn er nog duizenden voorbeelden hiervan..

hiermee zeggende dat elk minuscule gebeurtenis een invloed op je ratio en visie kan hebben.
Het is alleen erg lastig om je hiervan los te rukken, omdat het een eigen identiteit is gaan aannemen.
juist ook, omdat dit veelvuldig en in zowat elke omgeving voorkomt.
alleen al omdat je overal om je heen de verwachtingen hebt.
en er worden constant aannames gemaakt aan de hand van ieder zijn eigen referentiekader.
waardoor een pure communicatie moeilijk haalbaar is geworden.
en er niet meer echt naar elkaar geluisterd word.

pas het boekje op jezelf,ouders,opa en oma's, vrienden toe en je kijkt als het ware al buiten de lijntjes.
zo kan je ook verder op de onderwerpen gaan borduren.
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 20 '11
Hoi kim maria,

ik sluit me bij NIMS aan.
Verder denk ik dat ieder die op aarde komt een belangrijke levensles heeft en daarmee ook het gezin uitkiest op aarde waarbij die levensles geprikkeld wordt..Verder kom ik even niet;)

Lfs
Serenity
Serenity okt 20 '11
Hoi Kim Marie,
Heel indrukwekkend hoe goed je dit omschrijft ik kan mezelf erin vinden. smile
Ik heb dit al vaker gehoord en het herinnerd me eraan hoe logisch ik die info vond overkomen maar ik kon het nog niet toepassen op mezelf, helaas.
Ik ben benieuwd naar het boek, dank je wel voor het delen van je kennis.

Liefs.
HeiligHart
HeiligHart okt 20 '11
hoi serenity:),

ja het is echt een mooi boekje.
Ik heb hem meerdere keren gelezen en steeds leerde ik weer iets nieuws.
juist omdat je op een gegeven moment de situaties,
die daarin omschreven staan, ook in het dagelijks leven tegen gaat komen.

En omdat je het al gelezen hebt, refereer je direct daarnaartoe als er soort gelijk iets gebeurd.
Zo kan je het nu gaan constateren.

( een zelfde effect heb je als je bijvoorbeeld, denkt zwanger te zijn?.. dan zie je opeens overal baby spullen of heel veel zwangere vrouwen.
Ook wanneer je dan niet zwanger bent)

En dan is het naar mijn mening nog makkelijker om het eigen te maken.
Omdat je nu een voorbeeld hebt.


maar het is weer veel tekst erover en ik hoop dat het een beetje helder is.
want veel zinnen zitten er in mijn hoofd en die moet ik dan gaan bundelen.
en vind ik soms nog wel een beetje lastig.. smile

mocht je tijdens het lezen andermans visie erover willen weten.
Kan je de bladzijde doorgeven hoor smile

liefs.
Ariel
Ariel okt 20 '11
Dat hokjes denken is inderdaad iets wat je leert in je opvoeding en het is moeilijk om eruit te komen.
Ook omdat het grootste gros zo denkt.
Hokje hier ,labeltje daar en men heeft weer de boel in orde en geregeld.
Dat is namelijk wat de mens wil: dat alles geregeld is en ja dan heb je te maken maken met "spelbrekers" en wat doe je daar mee: heej ze hebben een beetje het zelfde gedrag dus die passen in dat hokje......zo dat is ook weer op orde.
Zo werkt het eigenlijkgewoon en iedereen wordt zo opgevoed en iedereen leeft ernaar totdat er iemand komt en die zegt :heej ,maar dat is ook raar.
En dan worden er meer wakker en dat is wat er nu aan het gebeuren is en waardoor we weten dat we in hokjes denken.
Jaren zeg maar eeuwen leefden we in die hokjes en nu worden we wakker getrommeld en dat is gewoon weer even leren de knop omzetten.
dat geeft niks: zolang je wil komt het vanzelf goed.
Serenity
Serenity okt 21 '11
Tanks Kim Maria. smile

Kalilka het geeft idd rust om in hokjes te denken zo komt er orde in de chaos waarbij alles meer en meer overzichtelijk word.
Zoiets hoopte ik dus ook voor mezelf te vinden zodat ikzelf ook orde in de chaos krijg en meer overzichtelijk word voor mezelf.

Het is ook een bepaalde angst die in me zit, want als je je niet in een hokje past weet ik dus ook niet wat te verwachten en wat er verwacht word.
Ik denk dat dat ook weer te maken heeft met in patronen denken.
Alles heeft zo een patroon een soort kettingreactie die een oorzaak en gevolg heeft, denk ik.
En als ik een bepaalde link niet kan maken komt er angst in me op.
Soort paniek bang voor wanorde en chaos, tja dat krijg je waneer je overprikkeld word door indrukken en waarnemingen.
Bang dat ik het niet aankan ook, ja er gebeurt ook zoveel om me heen dan. ^^

wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki