Loading...
nl

hol onder de grond

floere
floere okt 19 '11
Hallo allemaal,

Een soort medium heeft mij een week geleden vanalles verteld waarna ze zegde dat ik eens goed moest letten op mijn dromen, wat die informatie deed met mijn dromen. Nu kan ik zowat altijd mijn dromen onthouden behalve deze week. Ik herinner me maar één flard van een droom en dat is waar ik in een hol onder de grond zit. Het is duidelijk het hol van een dier (een vos? een das?), ik zit er met nog iemand en we hebben het hol een beetje confortabeler gemaakt en er een bankje geïnstalleerd. Dan zie ik dat er onder het bankje een nieuw gat gegraven is en ik besef dat er ieder moment een beest kan thuiskomen. Tot daar de flard.
Heb al zitten zoeken op droominfo.nl naar een gat, hol, grond, vos, das... maar niet te vinden. Naar totemdieren gezocht maar ik weet niet wat vos of das me zouden kunnen zeggen. Daar ontdekte ik wel dat bij mijn sterrenbeeld de bruine beer hoort en dat die ook in een hol leeft. En dat die te maken heeft met introspectie, waar ik wel mee bezig ben. Of ben ik het te ver aan het zoeken (want ik heb geen beer of ander dier gezien, ik zat dus alleen in een hol)? Iemand een ander idee wat zo'n stukje droom zou kunnen betekenen?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 20 '11
een hol onder de grond kan duiden op je onderbewuste...
net als een kelder zegmaar...
het beest staat symbool voor jou oer-gevoel ( een soort instinct)
het onderbewuste gevoel, wat uiteindelijk toch wel te maken zal hebben met jou gave, helder voelen, helder weten...

dat is wat ik eruit haal tenminste...
dromen zijn sowieso iets uit je onderbewuste, iets wat je overdags niet ziet door de drukte enzo...
belangrijke dingen (lessen) komen symbolisch in een droom terug!

ik hoop dat je er iets mee kunt? tongue
groetjes moonflowertje wink
floere
floere okt 21 '11
ja dat lijkt me ook wel een goeie uitleg!
dankjewel en alvast een fijn weekend...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki