Loading...
nl

huis

Ariel
Ariel okt 17 '11
Mijn man en ik waren boodschappen doen.
Ik was klaar maar mijn man niet dus ik liep naar huis.
Thuis aangekomen bedacht ik dat de huissleutel nog binnen lag,omdat ik samen met mijn man boodschappen ging doen had ik mijn huissleutel thuis gelaten.
Ik besloot te wachten op hem ,maar het duurde best lang en ik kreeg dorst.
Alle buren zaten allemaal voor hun huizen en hadden allemaal eten en drinken,maar ik besloot niet aan hen te vragen of ik wat mocht hebben.
Ik ontdekte dat er bij ons een kratje bier stond dus ik nam een biertje uit het krat.
Toen kwam ons vroegere buurmeisje langs.
Ze miste de buurt en was heel down ,maar wilde het niet laten merken.
Ik trok haar op mijn schoot en knuffelde haar.
Toen moest ze heel erg huilen en ik knuffelde haar.
Ze heeft het in het echt ook heel erg zwaar .
Toen ze uitgehuild was was ze weer helemaal blij en ging de buurt weer door.
Ik besloot lang genoeg gewacht te hebben en ging bij de buurvrouw onze reservesleutel halen.
Thuis weer aangekomen was de deur al geopend met een oude sleutel(de reservesleutel was heel mooi nieuw)
Mijn broer was op visite en had met een andere reservesleutel de deur geopend.
In het echt hebben die buren en mijn broer een reservesleutel van ons huis.
Ik ga naar binnen eet wat en ga de vaat opruimen.
Als ik even buiten ben om wat weg te gooien komt mijn man thuis.
We gaan met de rest van de buurt buiten eten.
Delen:
Ariel
Ariel okt 18 '11
Niemand?
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 18 '11
Helaas...
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 18 '11
ik heb eventjes gekeken op http://www.droominfo.nl/ om jou droom te kunnen ontcijferen.
daarbij heb ik 2 symbolen gevonden, sleutel en eten
ik heb de hele tekst gekopieërd, zodat je zelf de boodschap eruit kunt halen wink

Een sleutel symboliseert toegang, kansen, controle, geheimen of verantwoordelijkheden. Je zou je gevoel en emoties weggestopt kunnen hebben. Als je het geluid hoort van rammelende sleutels, duidt dit erop dat je met de juiste houding in het leven staat. Je beweegt je in de goede richting, en vraagt de juiste dingen om je verder te helpen op je weg. Een Sleutel is ook een symbool voor een beslissende actie.
Dromen dat je je sleutels verliest, vertegenwoordigen je angst om je status te verliezen. Je zou de controle kwijte kunnen zijn. Het kan onverwachte veranderingen en onplezierige toestanden voorspellen.
Als je je sleutel weggeeft, kan dit betekenen dat je het opgegeven hebt. Dromen waarin je sleutels vind, suggereren dat je de oplossing voor iets hebt gevonden. Gebroken sleutels duiden op onenigheden.
----------------------------------------------------------
Als je droomt dat je samen met anderen eet, duidt dit op een bevredigende onderneming, persoonlijk gewin en vrolijkheid.


Bron: http://www.droominfo.nl/


groetjes moonflowertje wink
Ariel
Ariel okt 18 '11
Dank je moonflower voor je hulp.
Ik ken de site inderdaad.
Ik check ook mijn droom woordenboek ,maar kwam er ondanks dat niet uit.
De sleutel was maar 1 onderdeel en ik weet zeker dat de hele verhaallijn een totale uitleg heeft.

Ik ben wel erg dankbaar voor je inzet.
Dank je wel. :-* grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki