Loading...
nl

Help mij aub

Starlight_
Starlight_ okt 16 '11
Hallo, ik weet niet wat er gebeurd is met een vriendin van mij ,want toen zij hier was met nog een paar vriendinnen van mij begon ze inneens raar te doen. ik weet ookal dat ik heldervoelend ben en ik voelde gewoon dat zij dat niet was. ze begon raar te lachen en zich pijn te doen. ik begon heel hard te wenen omdat ik dat nog eens voor heb gehad met haar en ze begon te roepen ik ben gek en ze begon ook te huilen. wat ik eng vond is dat zij de hele tijd naar mij lachend keek maar echt een eng lachje. was ze soms bezeten? En ze begon ook heel de tijd te zeggen het volgt mij overal het is bij mij als ik slaap en het zit altijd naast mij het volgt mij altijd. Maar ik kon haar angst echt voelen kan iemand mij vertellen wat dit is want ik ben echt bang ze heeft ook tegen mij gezegd dat het mij ook te pakken heeft en dat het altijd bij mij komt. ze probeerde mij ook eens aan te vallen. En ze had ook vaak schrik van mij ze zij dat ik uit haar buurt moest blijven omdat "het" bij mij was. Wat ik ook altijd voor heb is dat mijn deur elke nacht vanzelf opengaat zonder dat er iemand staat en die gaat dan ook vanzelf terug dicht. echt waar ik ben echt doodbang wie wilt mij AUB helpen?
Delen:
Emuca
Emuca okt 16 '11
Ik heb eigenlijk in dezelfde situatie gezeten en dat was toen vooral veroorzaakt omdat de ander heeeel erg open stond en zichzelf niet kon afsluiten. Ik denk dat het voor jullie beide goed is om jullie zelf af te leren schermen waardoor 'het' bij allebei niet meer kan gaan hangen... Waarschijnlijk is je vriendin zo open en zo gevoelig dat ze bijna compleet die 'het' overneemt.

Bij mij hing het bij de ander omdat ik wel afgeschermd was, en daardoor wilde 'het' (in dat geval) niet dat ik dichterbij kwam omdat ik 'het' wegduwde. Het hielp toen om eigenlijk het tegenovergestelde te doen dan wat 'het' wilde, omdat het vaak een heel wanhopige ziel is die die dingen probeert. Maar dat hoef je niet te pikken.
Maryssa
Maryssa okt 16 '11
Dat is heftig allemaal Starlight. Waar je mee kunt beginnen is jezelf goed te aarden. Daarmee bescherm je jezelf al tegen energieën als je dat doet. Verder is het goed om jezelf ook in gouden licht te zetten. Ik visualiseer bij mijn zonnevlecht (rond mijn navel) een gouden lichtje dat steeds groter wordt en uiteindelijk helemaal om me heen valt dus van mn kruin tot mn voeten en aan de zijkanten.Doe dit in combinatie met aarden, meerdere keren per dag maar in ieder geval als je net wakker bent, voor je de deur uitgaat en voordat je gaat slapen.

Verder is het verstandig om je huis te reinigen. Gebruik de zoekmachine maar op Merudi over dit onderwerp volgens mij is er al best wel wat over geschreven hier.

Het zou kunnen dat jouw vriendin een auralifter heeft. Daar is wel hulp voor te vinden maar ik zelf heb daar geen verstand van. Misschien anderen hier op het forum.

Heel veel sterkte!
Ariel
Ariel okt 16 '11
Ik vindt het een heel mooi antwoord van Emuca.
Je vriendin geeft jou wel de "schuld" ,maar ze hoeft het helemaal niet toe te laten.
Dat kan ze wel afschermen.
Wij hebben het ook een tijd gehad met de voordeur.
Dat kan iets heel anders zijn.
Heb je dat je vriendin weleens verteld en is ze vanaf toen ineens zo gaan gedragen?
Want als ze bang is voor het kan het haar juist gaan beïnvloeden.
We hadden de voordeur snachts steeds open en ik heb het expres een tijd op slot gedaan zodat het niet meer open kon.
Toen was het afgelopen.
als de deur die bij jou open gaat niet opslot kan dan kun je proberen het te barricaderen.
Zo kan Het de deur niet meer openen en stopt het vanzelf.
Vaak is het gewoon aandachttrekkerij.
Alles wat ze kunnen doen om jouw aandacth te trekken zullen ze aanpakken.
Emuca
Emuca okt 16 '11
En net zoals het bij pestkoppen is: hoe meer aandacht je schenkt, hoe leuker ze het vinden om door te gaan. Laat je niet kennen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 16 '11
Misschien kun je proberen te zeggen dat hij/zij al is overleden?
dat hij/zij zich zal moeten concentreren op iemand wie hij/zij gekent heeft die ook is overleden...
dat hij/zij door diegene geholpen kan worden, om het licht te vinden...
probeer dit wel met respect te doen, want misschien weet degene zich geen raad, en daardoor probeert het jou aandacht te trekken...
waarschijnlijk omdat je er aandacht aan schenkt...
diegene wil jou echt niet bang maken...
diegene zend dat gevoel uit, wat jij vertaald in je gevoel als angst!
probeer gewoon of je ergens mee kan helpen
als je dit beangstigend vind, kun je een eventueel een (erkend) medium raadplegen...
zou je wel allebei daar naar toe moeten gaan (jou vriendin en jij)
http://spiritueelweb.webs.com/auralifters.htm
^^ hier een link die ik ff heb gekopieert uit een stukje wat Serenity schrijft in een topic over entiteiten...
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/115809/4.html

heel veel succes toegewenst
groetjes moonflowertje wink
xinx
xinx okt 16 '11
Zoek een mentor. iemand die je kan helpen je talent te leren begrijpen en hoe je er meer kunt omgaan.
Je bent momenteel net als een krachtige radio die als een wereldontvanger van alles kan ontvangen. en de meeste entiteiten die er op af komen zijn vaak van een lage trilling/ niveau.
Zorg dat je een basisworkshop doet die je inwijd in het “spirituele wereldje” Leer de basis zodat je weet wat je voelt en hoe het in elkaar zit. Leer je te verbinden en te aarden. Leer je af te sluiten en zorg dat je krachtig genoeg bent om nooit meer bang te zijn. Angst is totaal onnodig en zorgt voor alle ellende in het leven. JIJ moet het nooit mee toe laten dat lage energieën je beïnvloeden. Je hebt het helemaal zelf in de hand. Wees positief. Alles komt goed. Zet die angst om in wilskracht dat je dit niet pikt en dat niets of niemand je kan raken ! Kop op ! je kunt het.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki