Loading...
nl

rimpels

Ariel
Ariel okt 15 '11
Ik droomde dat ik ergens werkte(niet het werk nu) en 1 van de oudere collega's (man)was overleden.
Hij was al heel oud ,maar werkte gewoon nog.
Eerst hield zijn vrouw een speech wat mij opviel was hoe gerimpeld ze was en toch mooi.
Toen kon de vrouw van verdriet niet verder speechen dus nam haar kleindochter het over die ongeveer net zo oud als ik moet zijn ,maar zij was net zo gerimpeld als haar oma en toch ook heel mooi.
Evenzo haar moeder die gerimpeld was zij stond achter haar dochter toen ze speechte en die moeder was toch ook heel mooi.
Alle 3 waren ze dus heel erg gerimpeld in het gezicht terwijl je duidelijk kon zien dat de 1 jonger was dan de ander en alle 3 hadden ze toch een schoonheid over zich je kon zien dat het hele mooie vrouwen waren ondanks de rimpels.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 15 '11


Symbolisch kun je zien dat het uiterlijk er niets toe doet hoe oud je ook bent, het innerlijke is het belangrijkste maar dat zien heel veel mensen niet die kijken alleen maar naar schoonheid aan de buitenkant. Mooie droom smile
Beschermengel
Beschermengel okt 15 '11

Ik las net een stukje uit de krant vanmorgen,( algemeen dagblad ) en heel toevallig ging het ook over rimpels, deze vrouw is binnen een paar weken oud geworden maar ondanks alles houdt haar man nog steeds van haar ...kijk dat is ware liefde.
En dat is volgens mij ook waar het in jou droom ook over ging smile

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/articl...aar-ouder.dhtml

op de link kun je het filmpje zien.
Ariel
Ariel okt 15 '11
Jeetje wat bizar als je dat overkomt.
Ik kan me indenken dat ze zich geschaamd heeft als je zo ineens gerimpeld bent.
Maar dat dit zomaar kan door een allergie ik weet het niet.
Toch bizar.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki