Loading...
nl

Werk, Studie,& Spiritualiteit

Morgana
Morgana dec 29 '11
haha, maar die heb ik ook nog hoor, 1 kat,3 honden,alhoewel honden, 2 chihahuas en een Franse Buldog en onze nieuwe aanwinst waterschildpad Robin.;)
Solaria
Solaria mrt 6 '12
ik heb hotelschool gedaan en heb een bachelor communicatiemanagement.
Heb voor ik ging studeren ook nog nagedacht over psychologie, maar was daar toen nog niet aan toe. te veel eigen issues haha.
heb in het studie jaar 2010/2011 nog wel een jaar maatschappelijkwerk en dienstverlening gedaan, maar kon dat niet afmaken. Wat ik wel jammer vond.
Ik kon/kan geen werk vinden in mijn vakgebied vanaf het moment van afstuderen, en vele met mij. dus nu doe ik invalwerk in de zorg en vrijwilligers werk. Verder ben ik bezig met mijn spirituele ontdekkingsreis en probeer ik wat cursussen in te volgen en te kijken wat het is wat ze willen wat ik ga doen.
Isebell
Isebell mrt 8 '12
Voor mij eerst 2 jaar toerisme.. geslaagd en niks ermee gedaan, een jaar gewerkt in een schoenenwinkel.. in dat jaar gaan zoeken waar mijn gevoel zei waar ik heen moest gaan. Dit werd dus het grafisch Lyceum in utrecht.. eerst 2,5 jaar Alround Dtp gedaan (documenten drukklaar maken. En daarna 1,5 Grafisch vormgeven. Allebei voor geslaagd.. een enorme studieschuld op mn rug.. Maar ik ben blij dat ik heb gedaan. Nu wil ik na 2 jaar bij een bedrijf te hebben gewerkt, kijken of ik nu eindelijk eens voor mezelf kan gaan beginnen.

Liefs Isebell
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki