Loading...
nl

Energietinteling langs ruggengraad

ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Heb de laaste tijd steeds een soort van energie stroming langs mijn ruggengraad. Loopt vanuit mijn nek zo naar mijn stuitje. Brrrrr, zit ik dan. Maar voelt wel als fijn aan. Bij mijn stuitje/stuitchakra(ff naam kwijt), heb ik ook tintelingen die horizontaal over mijn billen gaan.

Herken iemand dit? Of weet iemand wat het betekent?

groetjes Butterfly78
Delen:
Serenity
Serenity okt 8 '11
Tintelingen kunne wijzen op stromingen door je lichaam van energie volgens mij...
ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Ja, dat dacht ik ook Serenity. Zal dus dat zijn. Vast ook positieve, want voelt fijn aan.
Serenity
Serenity okt 9 '11
Luister maar wat je gevoel zegt ButterFly78 vaak vind je de antwoorden in jezelf als je goed luistert.
Solaria
Solaria jan 12 '12
kan het dan zijn dat je een geïncarneerde engel bent? Je schijnt dan wel een vleugelchakra te hebben. ik heb het ook al enige tijd. Het voelt niet raar of eng ofzo.

maar weet ook dat ik bepaalde tinteling voel, als ze hun aanwezigheid willen benadrukken, of met me aan het werk zijn. maar die op me rug zit er eigenlijk altijd. Ben me er pas een paar maanden van bewust.

en heb van de week een boodschap door gekregen van een medium dat ik een geïncarneerde engel ben. En vanaf dat moment is het eigenlijk nog sterker aanwezig. terwijl ik nog helemaal niet veel kennis heb op dat gebied, was eigenlijk zeer verbaasd, maar dat ter zijde. dat zou het dus ook kunnen zijn.
Marije22
Marije22 jan 13 '12
Ik heb dat ook, Solaria. Sinds ik me ervan bewust ben voel ik die tinteling heel vaak. Ik voel dan een 'golf' over mijn rug, naar de buitenkant van mijn benen en armen en vaak ook van de zijkant van mijn hoofd naar de voorkant. Ook als ik het warm heb winkdus het is geen kippenvel, maar het lijkt er wel op vind ik. Ik vind het ook niet vervelend, voelt eigenlijk alleen maar prettig.

Ook mij is verteld dat ik een engel ben, dus er zou best een link kunnen zijn.. Maar het kan ook best zijn dat het een manier is voor de engelen om je te laten voelen dat ze er zijn. Meestal denk ik wel aan de engelen waarna ik als 'antwoord' vaak een tinteling krijg. Als ik me op dat moment open stel, duurt de tinteling langer en 'verspreidt' de tinteling zich over mijn lichaam. Herken je dat?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki