Loading...
nl

Wie kan mij helpen naar de juiste antwoord?

PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 8 '11
Misschien een beetje een rare vraag, maar ik vraag het toch smile
Enige tijd geleden heb ik een leuke jongen leren kennen. We hebben contact gehad. Tijdens onze contact merkte ik dat hij zich heel erg terug trok en niet zijn gevoelens voor mij uitte. Ik vond het heel vervelend omdat ik niet wist waar ik aan toe was. Ik heb daarom ook gezegd dat ik niet op zo'n manier contact wil onderhouden. Hij wilde perse het laatste woord hebben, en vertelde dat hij geen contact wilde. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Ik heb hierna ook geen contact opgezocht of iets dergelijks.

Kort daarna belde hij anoniem op, en vervolgens zegt hij niets. Hij heeft zichzelf laten kennen, vandaar dat ik heel zeker weet dat hij het is. Ik vraag me af, wat de reden is waarom hij mij steeds anoniem belt en niets zegt en net zolang aan de telefoon blijft totdat ik zelf op moet hangen. Ik zou graag willen weten wat de reden is waarom hij dit doet.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 8 '11
Wow...

Zeer waarschijnlijk omdat jij heel cooltjes bent gebleven!
Misschien had ie stiekum gehoopt dat je in het slachtoffer-rolletje zou kruipen!
Maar helaas (voor hem)... Jij hebt goed gehandeld!
Makkelijker kom je er niet vanaf, laugh
nee, zo'n jongen moet nog zoveel leren...
de wereld draait niet alleen om hem!
Het is een manier om je in te pakken!
alleen jij hebt eerlijk gezegt dat je graag wilde weten waar je aan toe was, en dat je op deze manier geen relatie aan gaat!
Hij voelt zich afgewezen, en zodoende gaat ie kinderachtig doen shocked

groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel okt 8 '11


Ik denk dat hij wel om je geeft maar het niet durft te zeggen of niet kan zeggen. Wel een beetje rare manier om zo te reageren maar ja je weet natuurlijk niet waarom hij zo doet. Alles heeft een reden en je kunt er misschien achter komen om het te vragen aan hem.

Anders zou ik het gewoon loslaten, succes ermee smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki