Loading...
nl

icoon

gast
gast okt 10 '11
Ik zit nu op de andere computer en daar zie ik dus wel het bloempje. Maar ik ga hem wel even opzoeken Karin want het is mijn laptop die de meeuw laat zien dus misschien is het wel wat jij zegt. Meeuwen zijn toch altijd te vinden op vuilnisbelten?
gast
gast okt 10 '11
Meeuw - Subtiele communicatie; Verantwoordelijk gedrag.
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Ja die had ik ook gevonden, ik hoopte op iets meer uitleg maar die kon ik nergens vinden, zal eens in mijn boek gaan gluren nu.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '11
Ik zie een bloem ?
een wit/ violet achtige kleur bloem met 5 blaadjes
het ligt op water, welke een blauw/groene kleur heeft

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Boel vogels maar geen meeuw, zijn voornamelijk Amerikaanse dieren...jammer
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
http://www.totemstick.com/Tekst-Totem-01.html
Is al iets meer info

Een totem is willekeurig welk voorwerp, dier of wezen in de natuur, met het fenomeen en de energie waarvan we gedurende ons leven grote affiniteit voelen. Ik wil me hier richten op totemgeesten in de gedaante van dieren. Bestudering en kennis van totemdieren is van enorme waarde om te begrijpen hoe de spirituele wereld zich in je leven openbaart. Je kunt totemdieren en hun voorstellingen gebruiken als een middel om meer te weten te komen over jezelf en de onzichtbare wereld. Door uit te zoeken wat je totemdier is en het vervolgens te bestuderen en te leren er één mee te worden, kun je zijn krachten te hulp roepen op ieder gewenst moment dat je er behoefte aan hebt. Met het dier als medium kun je in verbinding treden met specifieke archetypische krachten en patronen. Tegelijkertijd ga je daardoor de patronen in je eigen leven beter begrijpen. Nadat je je totemdieren eenmaal herkend en erkend hebt, krijg je vanzelf een helderder kijk op je leven. Je gaat jezelf en de werkelijkheid met nieuwe ogen bezien. Je krijgt nieuwe inspiratie en wordt creatiever in je leven. Hoe beter je je totem begrijpt, hoe meer je van jezelf begrijpt.
Bron: http://www.frederike.eu/Totemdieren.html
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '11
(browsergeschiedenis verwijderen)
in het balkje Bestand Bewerken Beeld Favorieten Extra
onder deze staat hij wink

ik heb windows xp dus het kan zijn dat je een andere balk hebt shocked

iig zal je je browsergeschiedenis moeten verwijderen
word je computer ook weer sneller smile
groetjes moonflowertje
gast
gast okt 10 '11
Bedankt Karin. Moet zeggen; ik heb wel altijd iets gehad met meeuwen. Ondanks dat de meeste mensen in Katwijk een hekel aan ze hebben omdat ze de boel onder poepen, heb ik ze altijd fascinerend gevonden. Ook Jonathan Livingstone Seagull is een verhaal wat na aan mijn hart ligt. Ik wil ook die vrijheid....
gast
gast okt 10 '11
Moonflowertje ik zal straks op mijn laptop weer eens kijken of het al veranderd is. Anders de geschiedenis wissen en zien of het dan wel goed is. Bedankt voor de tips iig.
gast
gast okt 12 '11
Ja eindelijk zie ik het bloempje!!!
Beschermengel
Beschermengel okt 12 '11


Hieperdepiep! smile... haha gelukkig!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki