Loading...
nl

Boekentip?

L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 5 '11
Hoi allemaal,

ik wil me wat meer gaan verdiepen in 'kruidenleer'. Zijn er misschien mensen die een goede 'boekentip' hebben over dit onderwerp voor de 'beginner';)

Lfs,

L'arbe de vie
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 7 '11

Geneeskrachtige kruiden voor Dummies <
ISBN: 9043007943

Auteur: Hobbs, Christopher

Geneeskrachtige kruiden voor Dummies
Kruiden worden al duizenden jaren door mensen gebruikt om ziekten te bestrijden en de gezondheid te bevorderen – en nu kun jij dat ook! Dit praktische en begrijpelijke boek begeleidt je bij de beginselen van de kruidengeneeskunde; van het kiezen van de beste kruidenproducten tot het maken van je eigen kruidenpreparaten. Bovendien krijg je een overzicht van de bekendste kruiden en zie je hoe je veelvoorkomende symptomen behandelt.
Meer dan 50 recepten voor genezende theeën, oliën, tonica en nog veel meer

en
http://www.spirituelewinkel.nl/contents/nl/d307_Boeken_kruiden_en_planten.html
^^ als er daar geen tussen staat, dan weet ik het niet meer!

Oja... voor ik het vergeet te zeggen...
heel veel van deze boeken kun je gewoon bij de plaatselijke bibliotheek lenen, dus het hoeft niet perse duur te wezen wink
heel veel succes, L'arbe de vie!
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity okt 7 '11
Die dummie boeken zijn echt zo Cool! Heerlijk makkelijk en duidelijk, echt elke dummie kan het begrijpen ook nog! ^^

Ik ben nog bezig in een fascinerend boek van een game host Marc Salem en het boek heet: De verborgen kracht van NON-VERBALE COMMUNICATIE.
Verbeter uw observatietechnieken, ontwikkel uw intuïtie en leer de gedachten van anderen lezen.
Zo begrijp ik meer hoe het nou eigenlijk werkt en hopelijk leer ik ook eruit waarom mensen het één zeggen maar hun gezicht beeld heel wat anders uit dus ze bedoelen wellicht het andere.... ik vat dat nooit zo goed.
Nou ja misschien na dit boek weer wel hihi.
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 7 '11
haha, oja die Dummies boeken, ik ga ns kijken:D
En dankjewel voor de site die ziet er goed uit:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki