Loading...
nl

Help! Zwarte vliegjes bij het wakker worden

L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 4 '11
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje. Vaak als ik smorgens wakker word zie ik als ik mijn ogen open doe een 'zwerm van kleine vliegjes' die er niet echt zijn. Soms in de hoek van mijn kamer, aan het plafond, vanmorgen naast me.

Toen ik op internet hierover informatie zocht, kwam ik uit op deze verklaring:
'Zwarte stipjes daarentegen duiden op duistere aanwezigheid. Wanneer zich hele zwermen van die stipjes voor je neus beginnen op te bouwen als een zwerm zwarte vliegen, adviseert Bruce om die niet te gaan bestuderen maar onmiddellijk weg te wezen. Verlaat de ruimte en keer pas terug als het verschijnsel is geweken.'
bron: http://www.ascensie.nl/astralewoordenlijst.htm

Dit maakt me eigenlijk een beetje bang, want het voelt ook niet goed.

Herkent iemand dit en heeft iemand raad?

Liefs,

L'arbe de vie
Delen:
Groene_heks
Groene_heks okt 4 '11
Ik herken het niet L'arbe, maar adviseer je wel om die kamer eens goed te reinigen.
gebruik witte salie, en kijk eens of je de volgende dag deze *vliegjes* nog ziet.
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 4 '11
dankje wel groene heks. Waar koop jij witte salie? Of bestel je dat via een bepaalde site?
Groene_heks
Groene_heks okt 5 '11
Bij mij in de stad zit een heksenwinkel en daar kan ik het kopen, het kan ook via een webshop hoor, gemiddelde prijs voor een smudgestick is ongeveer 5 euro.
Je maakt alle ramen en deuren dicht, daarna kun je met de brandende msudgestick rondlopen, vergeet geen hoekjes en kiertjes, je kunt door te blazen de rook alle kanten opblazen.
Serenity
Serenity okt 5 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje. Vaak als ik smorgens wakker word zie ik als ik mijn ogen open doe een 'zwerm van kleine vliegjes' die er niet echt zijn. Soms in de hoek van mijn kamer, aan het plafond, vanmorgen naast me.

Toen ik op internet hierover informatie zocht, kwam ik uit op deze verklaring:
'Zwarte stipjes daarentegen duiden op duistere aanwezigheid. Wanneer zich hele zwermen van die stipjes voor je neus beginnen op te bouwen als een zwerm zwarte vliegen, adviseert Bruce om die niet te gaan bestuderen maar onmiddellijk weg te wezen. Verlaat de ruimte en keer pas terug als het verschijnsel is geweken.'
bron: http://www.ascensie.nl/astralewoordenlijst.htm

Dit maakt me eigenlijk een beetje bang, want het voelt ook niet goed.

Herkent iemand dit en heeft iemand raad?

Liefs,

L'arbe de vie

Ja ik herken het wel soms als ik me uitrek dan zie ik ook zwarte glitters maar ik dacht dat dat van het uitrekken kwam of te snel en heftig gerekt iets met weinig bloed in mijn hersenen of zoiets.

Ik heb ook weleens dat ik iets zwarts of wit in mijn ooghoeken zie verschijnen en dat lijken soms grote bromvliegen, en nee het waren niet letterlijk bromvliegen! ^^

Ik heb zelf 'Go away evil' wierook waar ik zo nu en dan heel mijn huis mee uitrook.
Ik ga ook de hoekjes langs met een versje-achtig iets :
Positieve energie ik verwelkom u hier,
negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier,
positieve energie u bent welkom hier,
negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier.

En het kleine beetje negatieve energie wat blijft lijkt mij juist gezond aangezien we positieve en negatief nodig hebben om te kunnen bestaan.
Tja het is maar allemaal hoe je het bekijkt of wil bekijken.

Succes met de sali! laugh
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 5 '11
Thankss allebei! K'ga ns op zoek naar sali en alle gaatjes en kiertjes langs;)
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 7 '11
haha, Nou ik heb 500 gram salie per post gekregen, dat moet genoeg zijn haha! Thanks!
Serenity
Serenity okt 7 '11
Zo da's snel!
Succes met het uitroken van al het negatieve in je huis!

X
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 8 '11
Jaa, heb het besteld via 'gekruid.nl'. Het werkte heel goed! Voelde me ineens weer helemaal in mezelf en lekker rustig in huis:D Ben er blij mee:D
X
Serenity
Serenity okt 8 '11
Ohww wat fijn zeg!!
ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Gelukkig dat het uitroken gelukt is! Doe het ff elke week en dan eens per maand!
Heb misschien nog wat tips voor je: Ik leg voor positieve energie op elk kamer 3 stenen in een driehoek. Rozenkwartz, bergkristal en amethist. In een driehoek leggen verspreid over de ruimte. Zo bouw je een beschermde bol in de ruimte. Ik heb ook in elk kamer een zoutlamp om negatieve energie te zuiveren. En brand vooral veel kaarsjes, brengt licht in je huis!

Groetjes Butterfly78
Serenity
Serenity okt 8 '11
Die zoutlamp klinkt erg interessant, zo heeft iedereen zijn eigen technieken of hulpstukken voor de zelfde gedachten en daarmee de zelfde gedachtenkracht die eigenlijk nodig is, leuk is dat!

Dank je wel voor het delen van je goede tips! ^^

X
ButterFly78
ButterFly78 okt 8 '11
Graag gedaan, die zoutlamp kan je voor 5,20 bij de Action halen. Mocht je die winkel in de buurt hebben!
Serenity
Serenity okt 9 '11
yep ik weet die wel ergens te vinden en had inderdaad daar al eens naar gekeken...ik vind het licht effect wel erg leuk. ^^
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 10 '11
Jaa idd, ik wil het inderdaad een standaard ritueel maken, als ik toch aan de schoonmaak ben hihi;)

Dankjewel voor de stenentip. Heb veel stenen in huis, maar niet zo specifiek ingezet in de ruimte. Ik ga ns experimenteren en kijken wat dat doet:D

Thanks!
ButterFly78
ButterFly78 okt 19 '11
Heb je al stenen gekocht en werkt het? Ben ik altijd wel benieuwd naar. Als je heldervoelend bent, dan kan je in de middelpunt van de driehoek een fijne kippenvel voelen.

liefs!
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 19 '11
Heey ButterFly78!

Jaa stenen gebruikt en het zorgt voor veel meer rust! In combinatie met sali werkt het heel goed! Ik kan weer goed slapen en normaal wakker worden:D Dankje voor de super tip!

Liefs!
ButterFly78
ButterFly78 okt 19 '11
Geweldig!!!! Doet mij ook goed!!!

xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki