Hoi allemaal,
ik heb een vraagje. Vaak als ik smorgens wakker word zie ik als ik mijn ogen open doe een 'zwerm van kleine vliegjes' die er niet echt zijn. Soms in de hoek van mijn kamer, aan het plafond, vanmorgen naast me.
Toen ik op internet hierover informatie zocht, kwam ik uit op deze verklaring:
'Zwarte stipjes daarentegen duiden op duistere aanwezigheid. Wanneer zich hele zwermen van die stipjes voor je neus beginnen op te bouwen als een zwerm zwarte vliegen, adviseert Bruce om die niet te gaan bestuderen maar onmiddellijk weg te wezen. Verlaat de ruimte en keer pas terug als het verschijnsel is geweken.'
bron:
http://www.ascensie.nl/astralewoordenlijst.htm
Dit maakt me eigenlijk een beetje bang, want het voelt ook niet goed.
Herkent iemand dit en heeft iemand raad?
Liefs,
L'arbe de vie
Ja ik herken het wel soms als ik me uitrek dan zie ik ook zwarte glitters maar ik dacht dat dat van het uitrekken kwam of te snel en heftig gerekt iets met weinig bloed in mijn hersenen of zoiets.
Ik heb ook weleens dat ik iets zwarts of wit in mijn ooghoeken zie verschijnen en dat lijken soms grote bromvliegen, en nee het waren niet letterlijk bromvliegen! ^^
Ik heb zelf 'Go away evil' wierook waar ik zo nu en dan heel mijn huis mee uitrook.
Ik ga ook de hoekjes langs met een versje-achtig iets :
Positieve energie ik verwelkom u hier,
negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier,
positieve energie u bent welkom hier,
negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier.
En het kleine beetje negatieve energie wat blijft lijkt mij juist gezond aangezien we positieve en negatief nodig hebben om te kunnen bestaan.
Tja het is maar allemaal hoe je het bekijkt of wil bekijken.
Succes met de sali!