Loading...
nl

Wie zou zo lief willen zijn?

butterfly1984
butterfly1984 okt 3 '11
Wie zou er zo lief willen zijn om mijn foto te lezen, ben heel benieuwd:D

Mijn dank is zeer groot

Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 4 '11
Hoi Butterfly1984!

Heb al een hele tijd niet meer gelezen, maar had ineens een ingeving.

Eerst wat ik binnen kreeg was 'help', toen ik jouw energie vroeg om mij te laten zien waarmee, kwam er een wervelwind aan beelden waar ik niet veel van kan maken. Wel een beeld van een persoon die een witte bos met bloemen in zijn hand had..
Mijn gevoel is dat je je behoorlijk uitgeput voelt/of ongemerkt laat uitputten door emoties die je 'bevroren' hebt in jezelf. Als je het aandurft en de moed hebt om dat los te laten, pijn/verdriet uit het verleden los te laten en de sprong in het diepe durft te maken, naar het onbekende, dan kun je met veel meer speelsheid genieten van jouw leven.

Hoop dat je er iets mee kan,

groetjes, L'arbe de vie
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 5 '11
Ik zie een eerlijk vrouwtje, die juist daardoor nogal
het een en ander heeft moeten voorduren...
Je bent goed van vertrouwen, omdat je zelf zo goed als kan, je afspraken probeerd na te komen, dit is voor jou erg belangrijk!
Je bent een vrouwtje die altijd voor anderen klaarstaat, en zichzelf daarbij nog wel eens weg cijferd...
Ook de problemen die je dagenlijks ondervind, weet je op de 1 of andere manier weer met andermans problemen op te lossen smile
Je bent iemand, die snel doorheeft, als iemand in de problemen zit...
Je bent ook een type die kosten wat het kost, zoekt naar een oplossing... het doet soms pijn als je merkt dat degene die jij wil helpen, alleen maar wil klagen... Als je met een oplossing komt, dan zoeken ze iemand anders om tegen te klagen!
Gun jezelf, jezelf...
Je zou misschien eens eruit moeten gaan, om lekker de dingen van je af te gooien... ff winkelen, of wandelen, fotograveren, of misschien schilderen, tekenen?
^^ hiermee bedoel ik eigenlijk, dat je een soort uitlaatklep nodig hebt, net als iedereen!

Groetjes moonflowertje
butterfly1984
butterfly1984 okt 5 '11
Heel erg bedankt!

Jullie hebben beiden wel gelijk.

Ik ben altijd heel eerlijk en te goed van vertrouwen.
Emoties prop ik vaak op en ben vaak inderdaar uitgeput en moe.

Als ik foto's terug zie van jaren terug, dan zie ik dat ik er nu best slecht uitzie, zeer moe.

Een uitlaatklep ben ik wel nodig, maar dat is iets wat niet echt kan.
Heb 2 meiden in huis en een man die veel werkt.

Kunnen jullie ook zien of er iemand bij me is?
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 6 '11
Hey butterfly1984,

ik kan het niet zien,
maar... je bent nooit alleen...
dat weet je wel wink
want je voelt het! anders zou het niet vragen, toch?
en sowieso heb je een gids, net als iedereen!
groetjes wink
kaatje87
kaatje87 okt 20 '11
het eerste woord dat bij me opkwam, is onzekerheid.
jij bent een heel onzeker en gevoelig persoon en snel een "schaamte gevoel".
je twijfelt heel erg en dat heb je met heel veel dingen in het leven...zou ik dit doen of toch niet.
mensen hebben jou heel erg gekwets en daardoor ben je heel erg voorzichtig geworden en laat je niemand
heel dichtbij komen.

ik krijg het woord vader door...is daar is onderbreking (geweest) in jullie contact.
honden, ik zie jou lopen met een hond (heb het idee een kleinere witte) met een iets rode/bruinachtige riem.
je bent graag alleen maar zou stiekem ook wel wat meer sociale contacten willen hebben, maar dit hou je tegen
omdat je niet weer die pijn wilt voelen van gekwetst worden.

durf te vertrouwen op jezelf en op je gevoel daar kom je echt een heel eind mee. dit is natuurlijk niet
iets wat je binnen een vingerknip doet maar dit moet groeien.
je bent een lieve vrouw en probeer dat zelf ook te gaan zien, fleur je zelf op.
ik krijg door breng meer kleur in je leven (dit kan letterlijk/figuurlijk zijn).

breng dat stralende dat je diep weggeduwd hebt weer naar buiten, je zult meer gaan genieten.

liefs
kaatje87
kaatje87 nov 10 '11
heb je de reading gelezen? zou leuk zijn om daar een reactie op te krijgen.
Petra
Petra dec 17 '11
Kreeg even het beeld dat je darmen kampen met een virus, bacterie, schimmel, wat jouw energie behoorlijk naar beneden kan halen. Volgens mij moet je vooral erg oppassen met suikers en koolhydraten, maar beter is, als je klachten kunt aangeven, met je huisarts te overleggen. Een homeopaat zal ws ook wel iets voor je kunnen doen. Jouw vermoeidheid voelt namelijk nogal té aan en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Petra
Petra dec 17 '11
Ik bedoelde of een virus, of een bacterie of een schimmel natuurlijk smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki