Loading...
nl

fotolezen paardje?!

annetjee19
annetjee19 okt 2 '11
Hallo allemaal,

Willen jullie de foto lezen van dit paardje hieronder? Ze is een tijd geleden plotseling verkocht naar Polen, zonder dat ik afscheid kon nemen (ik was haar verzorgster). Alvast bedankt! Ben echt heel erg benieuwd, heb het idee dat het namelijk niet goed met haar gaat...







Hoop dat deze foto's voldoende zijn?

Vr gr, Anne
Delen:
annetjee19
annetjee19 okt 4 '11
wie kan mij helpen?
Beschermengel
Beschermengel okt 5 '11

Ik kan je niet echt helpen, maar wat een leuk paard! en wat een aparte foto's! echt heel leuk zijn ze zo in het water ik heb dit nog niet gezien. smile
Beschermengel
Beschermengel okt 5 '11


Kun je niet navragen waar ze naar toe is? en eventueel de eigenaar opsporen dan zou je het misschien te weten kunnen komen of is dit onmogenlijk?
annetjee19
annetjee19 okt 11 '11
--
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 11 '11
ALs ik haar ogen zie, dan sluit dit zich aan bij wat je zegt.
Het lijkt dat ze daar onder de maat presteerde, dan werd verwacht. tevens lijkt het alsof ze nu kreupel is.
Maar ik kan het heel goed fout hebben...
annetjee19
annetjee19 okt 11 '11
IkGeefJeEenRoos kan je me misschien nog meer vertellen? Bedankt voor je bericht!
Groetjes anne
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos okt 11 '11
Ik zal later nogeens kijken wat ik opmerk, reken op niks, kan het alleen meevallen...
annetjee19
annetjee19 okt 12 '11
Bedankt! Over dat kreupele.. Dat klopt.. Ze is ook kreupel verkocht (peesblessure die chronisch is geworden)
Beschermengel
Beschermengel okt 13 '11


Annetje je hebt gereageerd op mijn vraag maar ik zie alleen maar 2 puntjes betekent dat dat het onmogenlijk is?...het was maar een vraagje smile... Ik ben gewoon nieuwschierig wat je geschreven had smile
annetjee19
annetjee19 okt 18 '11
Ik had idd wat erover geschreven.. maar heb toen het bericht weer verwijderd. Het is inderdaad onmogelijk helaas:(
Beschermengel
Beschermengel okt 19 '11


Oke...bedankt smile
annetjee19
annetjee19 okt 25 '11
Zijn er nog mensen die meer over haar kunnen vertellen?
Alvast bedankt!

xxx
Marenubium
Marenubium nov 14 '11
Een tinkertje smile

Verkoop aan Polen en een peesblessure houdt meestal in verkoop aan een stoeterij; merries worden dan vaak gebruikt als dekmerrie.
Wat dat betreft heeft ze wel een goed leven winkAls het een hengst was geweest was deze waarschijnlijk niet doorverkocht maar afgemaakt.
Wat dat betreft hebben haar eigenaren wel haar welzijn voor ogen gehad bij de verkoop.
Dit paard is te traceren als ze in het tinker stamboek heeft gestaan of nog steeds staat. Linkje: http://www.tinkerstamboek.nl/
Als je de volledige naam en evt. ook haar bloedlijn hebt kan het stamboek je misschien meer vertellen.
Ik heb in ieder geval een Nederlandse stoeterij in Polen aangeschreven aangaande dit paardje, misschien komt er nog iets uit.
Probeer mij even zoveel mogelijk informatie over dit paard te geven; volledige naam, leeftijd, bloedlijn, en eventueel ook haar stamboek of paspoort gegevens. Ik heb wel meerdere paarden weten te traceren, maar dan heb ik wel iets meer info nodig.

Anderzijds zou ik je willen meegeven om die mooie herinneringen aan haar te bewaren. Mooie foto's, en zo te zien hebben jij en dit paardje erg veel genoten smile
Houd voor ogen dat de paardenwereld soms keihard is en sommige mensen gewoon niet het welzijn van het paard voorop weten te stellen.
Dit paardje is in ieder geval met de juiste intentie verkocht, als fokmerrie heeft ze het in ieder geval niet slecht. Mocht ze niet hebben voldaan als fokmerrie, dan is ze afgemaakt. Want dan brengt ze immers geen geld op. Ook daar mag je blij om zijn; dan is haar in ieder geval en naar leven bespaard gebleven.

Maar goed, pm me maar even met de gegevens die je over haar hebt smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki