Loading...
nl

Onverwacht overleden, wie wil foto lezen

butterfly1984
butterfly1984 sep 29 '11
Mijn oom is onverwachts overleden.

Hij was 66 jaar.

Het verhaal:

Hij moest een operatie ondergaan omdat hij dikke darm kanker had.
deze operatie is goed verlopen en de gehele tumor is weggehaald.
Hij had echter slechte longen copd stadium 4.
Daarom hebben ze besloten om hem op dag 4 in slaap te brengen om de genezing sneller te laten gaan.
Dit zou voor 4 dagen zijn.
Helaas kwamen er comlicaties, volgens de atsen was het uniek.
Zijn maag functioneerde niet meer en stond steeds vol met vocht, ook waren en plekken die al afgestorven was.
Dus het was wachten op een wonder, die helaas niet kwam.
De volgende dag begaven zijn nieren het ook en is toen in snelvaart achteruit gegaan en heel snel overleden.
Dit was dus op de dag dat ze hem wouden bij brengen.

Nu heeft niemand afscheid kunnen nemen, want ook was er niemand bij toen hij in slaap werd gebracht.

Dus via deze weg hopen we dat we nog wat te weten komen.

Delen:
Serenity
Serenity sep 29 '11
Tjeempie wat een verhaal zeg en ook wel bijzonder als ik het zo lees van jouw.
Hij ziet er lief en gemoedelijk uit ook vanuit liefde vond hij dingen al snel goed, althans zo komt hij bij mij over.
Neuh ik denk dat hij lekker optijd uit zijn lijden is gehaald ik weet zijn toekomst niet maar het lijkt mij dat het erger en pijnlijker zou worden, hoe of wat weet ik ook niet maar dit is wat er bij mij in mij opkwam.

Ik wens jouw en de naasten veel licht en liefde toe.
Heb vrede.
Liefs.
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 29 '11
ik krijg een beeld van een hele lieve zachtaardige man die ook in zijn leven wel moeilijkeheden heeft gekend.

Is hij ooit verslaafd geweest aan het een of ander? ik krijg een bepaald beeld met een verslaving door.

Ook voelt het voor mij alsof hij zijn dood ergens aan zag komen. Ik voel benauwdheid bij deze man alsof hij soms moeite had met adem halen. Zijn lichaam was zixhzelf aan het vergiftigen het voelt allsof dit niet voorkomen had kunnen worden het was helaas gewoon zijn tijd

Als je nog iets wilt weten wil ik wel proberen of ikkan antwoorden

hoop dat je er iets mee kan

moontje
butterfly1984
butterfly1984 sep 29 '11
serenity, dank je wel!

moon adamanta: wow, ik schrik ervan hoe dichtbij jij zit.
Hij is eerder idd verslaafd geweest, aan meerdere verslavingen zelfs.Moeilijkheden heeft hij zeker gekent, maar was inderdaad zeer lief en zachtaardig.

Benauwd had hij het zeer zeker, daarom is hij in slaap gebracht.
Hem bij brengen was later geen optie meer, omdat hij dan zou stikken.

Kun je misschien iets uitbreiden wat je bedoeld met vergiftigen?
Wij wachten nog op de obductie uitslag, dit duurt nog wel even.
We hebben nog zoveel vragen hoe en waarom dit kon gebeuren.

Denk je dat hij het wist dat hij niet meer bij zou komen en daarom bewust heeft gekozen om niemand erbij te hebben toen hij in slaap werd gebracht?

Kun jij of iemand anders ook zien of hij er zelf vrede mee heeft en waar hij nu is?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki