Loading...
nl

Wie wie er eens voor mij kijken?

Zuzanna
Zuzanna sep 28 '11
Lieve mensen,
Ik zou graag willen vragen of er iemand is die eens voor mij kan pendelen of op een andere wijze kan kijken waar de trouwring van mijn man is verloren (binnen of buitenshuis)? Hij is deze vorige week verloren en beiden zijn we er echt helemaal naar van, het had zoveel emotionele waarde voor ons. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou er heel erg mee geholpen zijn. Ik heb zelf al geprobeerd te pendelen maar aangezien ik een beginner ben, lukte dit niet zo goed.

Heel veel dank,
Zuzanna
Delen:
Cialara
Cialara sep 28 '11
Als je wil pendelen, dan moet je eigenlijk heel simpele vragen stellen, echt ja/nee vragen. je kunt ook een briefje maken en dan bijvoorbeeld links ja op schrijven en rechts nee. De pendel er schuin voor houden in het midden en dan rustig je vragen stellen. Je kan het ook de ander laten vragen en dan kun jij jezelf leeg maken.

Heb overigens zelf het idee en gevoel dat ie ergens binnen onder een witte kast is gerold ofzo... maar ik kan er mis mee zitten natuurlijk.

Ik hoop dat het lukt met je pendel, veel succes en ik hoop dat de ring snel gevonden wordt!
Groene_heks
Groene_heks sep 28 '11
Wat je ook kan doen:

Vraag je pendel geef me een ja...kijk welke beweging hij maakt en dan weet je wat ja is voor jouw pendel.
Doe hetzelfde bij nee, ook dan zal hij een bewging maken, iedere pendel reageert namelijk anders smile
Emuca
Emuca sep 28 '11
Of maak een tekening van je huis en vraag je pendel de plek aan te wijzen. Je moet wel heel specifiek zijn.. Want als je etui zoek is en je vraagt om een etui.. kan je maar zo al je etui's gaan vinden.
Zuzanna
Zuzanna sep 28 '11
Ik zal het morgen nog eens proberen. Ik weet al wat een ja en een nee is bij mijn pendel, en mezelf leegmaken lukt ook maar toch heb ik het gevoel dat ik het zit te sturen. Witte kast...hmm, ik zal eens boven gana kijken. Telt een witte vaatwasser en fornuis ook als kast? Dan kijk ik ook daar even onder en achter straks.
Jullie verder ingevingen zijn nog steeds vna harte welkom trouwens.
Zuzanna
Zuzanna sep 29 '11
Ik heb gekeken onder alle witte kasten en apparaten maar geen ring helaas. Mijn pendel blijft ook zeggen dat hij in huis is, maar ik heb zo langzamerhand werkelijk alles doorzocht. Kan iemand me nog verder helpen?
Mijn dank is groot.
ButterFly78
ButterFly78 sep 29 '11
Heb je al tussen het matras gekeken? Noem ook maar wat hoor!
We sturen je wel van links naar rechts in je huis, ;-0

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki