Loading...
nl

Relatie afkopen

MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
hehe
ik heb er weer 1tje
Ik loop over straat en er lopen 1000de andere mensen als mieren door elkaar heen,
ik besluit over een hek te klimmen, waar net een festival heeft plaatsgevonden...
het grasveld is helemaal leeg, en groen, ik loop een stukje en zie een aansteker liggen, die raap ik op, ineens zie ik overal aanstekers liggen, feest! laugh
ongeveer in het midden zie ik iets liggen wat niet op een aansteker lijkt...
het is een soort carnavals-skelet (van rubber denk ik) op een stok... ik moet lachen en neem hem mee...
ook zie ik iets roods aan de rand van het veld...
ik weet niet meer precies wat het was ( rozen, kaarsen of chocola) er komt een vrouwtje aan die me zegt dat ze een relatie heeft verbroken, met een andere vrouw?
Ik vind het best wel zielig voor haar! omdat ze er echt veel moeite voor gedaan heeft...
en dan liggen de dingen die ze had gegeven hier!
ik ben verbaast!
waarom geef je iemand deze romantische dingen, en breekt vervolgens de relatie?
toen werd ik wakker shocked
groetjes moonflowertje
Delen:
Serenity
Serenity sep 28 '11
jeempie ik zat in je verhaal, en toen bleek het een droom te zijn! ^^
ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Wat zou zo'n droom betekenen???
Serenity
Serenity sep 28 '11
Kweetnie?! Misschien staat het hierop?! www.droominfo.nl
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '11
Ja ik had het ook, dat ik dacht dat het echt was. Had pas later door dat het een droom was.

Een aantal dingen die mij opvallen.

Groen grasveld is de hart-chakra in combinatie met aansteker = vuur en liefde, lijkt me dit een liefdesdroom. Het gaat om een relatie tussen mensen die buiten je staat, maar je wel raakt. Je bent er echter wel verbaasd over.

Misschien iemand die een relatie heeft vebroken waarvan je het niet had verwacht, of iemand die het binnenkort gaat verbreken?

Ik ben benieuwd of het je iets zegt.
Cirr
Cirr sep 29 '11
Ik denk zelf dat het met het verleden te maken heeft, het zit nog in je bewustzijn, maar je hebt een verbroken relatie uit het verleden een plaats weten te geven. Het heeft je toen erg veel pijn gedaan. (daarom een skelet, het gevoel dat je dood ging bij wijze van spreken). Nu kun je dit gevoel en begrip opbrengen voor een ander door de moeilijke tijd die je toen hebt meegemaakt?
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 8 '11
@NiMS...

Het gaat over mij...
in mijn vriendenkring is er iemand die meer voelt dan vriendschap
en ik heb al een relatie, dus ja shocked
ik ben er inderdaad ook verbaasd over...
en in de war!
skelet kan ook staan voor huidige relatie dus, waar ik voor moet vechten, shockedmoeilijk, maar ik kom er wel uit!

bedankt voor de reacties smile
groetjes moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '11
Aha, dus dat komt wel in de richting dus smile. Een buitenstaander dat je raakt. Sterkte met je hart volgen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 12 '11
thanks smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki