Loading...
nl

geesten zien

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '05
Dat mag je zelf weten :p
Nienna
Nienna sep 7 '05
ik zie geen geesten. Maar mischien komt het nog want, ik zie wel heel vaak ogen als ik mijn ogen sluit. Ik hoor wel gigantisch veel stemmen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '05
Hoi Nienna,

Ik zie dat je het forum ook gevonden hebt :). Zolang je maar niets tegen je wil doet, is er niets aan de hand. Dus maak je maar geen zorgen, er is goed volk bij je in de buurt ;)
JustMe
JustMe jan 16 '06
Hoi allemaal,

Ik wilde hier ff men verhaal kwijt, ik heb dingen meegemaakt die ik liever niet weer wil meemaken.

Toen ik nog een klein meisje was begon t al, ik weet niet meer hou oud ik was, maar ik was bang en lag al in bed, ik hoorde waarschijnelijk iets wat me nog banger maakte en wilde weg uit mijn slaapkamer, iets of iemand hielt me tegen ik kon geen kant op ik kon net niet bij de deurklink, ik kon ook niet scheeuwen ik deed t wel maar kwam geen geluid uit, ik dacht dat ik droomde en kneep mezelf, maar ik droomde niet.De jaren erna had ik nergens geen last van.

Rond 1995 begon t weer, we wilde glaasje gaan draaien en ik ben gaan uitzoeken wat t is e.d. Het leek ons geen goed plan, na verhalen gehoort te hebben van enkele mensen.
Die avond lag ik in bed, en voelde een koude stroom langs me gezicht, ik hoorde een stem maar kon niet horen wat de stem mij wilde vertellen, ik rilde over me hele lichaam toen ik omkeek, ik zag een gedaante beetje grijs/zwart bij een spiegel, ik rende bang en rillend al scheeuwend naar beneden. Mijn vader is op mijn slaapkamer gaan kijken en probeerde me gerust te stellen dat er niks was. Toen ik weer op mijn slaapkamer was merkte ik dat er iemand aanwezig was ik durfde niet meer te slapen.met de lamp aan ben ik uiteindelijk in slaap gevallen.

Jaren later,rond 2001/2002 was er weer iets voorgevallen,ik lag te slapen, toen ik wakker werd snacht draaide ik me om in bed en me blik viel op me t.v. scherm, ik keek weer om t duidelijker te kunnen zien en zag een zwarte gedaante boven me bed met zen hoofd draaien, ik voelde men kussen naar beneden gaan alsof er iemand op stond, ik schok wel erg maar zei tegen mezelf dat er niks was en viel uitteindelijk in slaap.
Een paar dagen later gebeurde er weer iets ik was aan t leren in bed en had me deken half over men hoofd ik voelde iets bij men haren en deed de deken verder omhoog opstrekken, later voelde ik weer iets en voelde zelf met men hand wat t was en merkte dat een pluk haar overeind stond, ik was enorm geschokken en rende weer gillend naar beneden.Mijn vader ging weer boven kijken en kwam naar beneden en zei dat ik me niet moes aanstellen. Ben weer naar boven gegaan en na een paar stemmen gehoord te hebben in slaap gevallen.

In mijn oudelijk huis ben ik dingen te weten gekomen waardoor ik die dingen zie en voel en hoor, t huis waar ik in woonde bestond al 75 jaar en er is een man overleden in het huis.
Ik weet niet of degene het is, maar ik weet wel dat t me iets duidelijk wilde maken. Ik werd gewoon gek daardoor. Mijn ouders geloofde me niet en zelf mijn vriend toen die tijd verklaarde me voor gek.

Nu ik in Tilburg woon heb ik in het begin nog wel dingen gezien, toen mijn huidige vriend in zijn flat introk was er een vrouw rond de 30 die zelfmoord had gepleegt vlak boven waar men vriend nu woon, toen ik daar introk en de voordeur dichtgooide zag ik een blonde vrouw naar beneden vallen, ik schok en raakte in paniek,ik vertelde wat ik zag en toen vertelde me vriend t verhaal wat er was gebeurt,even later zag ik in de t.v. scherm een gedaante die bij t hoofdeind van me vriend ging zitten, dat gaf me wel een zeer prettig gevoel. En trok me er verders niks van aan.

Met me vriend kan ik er super goed over hebben, met me ouders niet, maar gelukkig gelooft me moeder me nu wel na andere soortgelijke verhalen gehoord te hebben.

Heb nu gelukkig rust in me gevonde en er ruim een half jaar nergens last van, alleen t zal even duren voordat ik weer zonder een lamp aan durf te slapen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '06
Hoi Patries, bedankt voor je openheid! Ik kan me goed voorstellen dat je als de dood was. Helemaal als niemand je als klein meisje begrijpt. Als je ouders je hadden uitgelegd dat het een overleden iemand was geweest die naar het licht geholpen moest worden, was je waarschijnlijk lang niet zo bang ervoor geweest. Ik ben blij dat je omgeving er nu veel beter op reageert, en zodra je er meer van begrijpt, zal dit ook veel beter gaan.
Selma
Selma feb 7 '06
Hoi Ria,

Een wel hele late reaktie van mij, sorry daarvoor.
De band met mijn oudste zoon is heel sterk, ik weet inderdaad heel vaak wat hij denkt, maar zelf gooi ik dat meer op de intense band die wij hadden.
Ik zit er ook weleens naast, dan denk ik dat hij zo en zo zal reageren en dan gaat hij net de andere kant op, mannen he, grinnik.
Wat ik wel nog altijd met hem heb is een warme band, ik doorzie zijn driftbuien en weet dat ze voortkomen uit een gigantische onzekerheid, ik probeer hem regelmatig erop te wijzen dat hij een andere manier moet zien te vinden om zijn gevoelens te uiten/kanaliseren.
Hij bereikt er het tegenovergestelde mee, hij zegt dan, ik ben het kwijt ik moet me uiten anders stik ik, maar ik voel zijn gevoelens achteraf, het knagende berouw van zijn uitbarsting en het brengt nogeens niks op ook.
Het verbeterd wel wat, al gaat het tergend langzaam ;).
Tot zijn 27ste zal het een strijdt blijven, daarna zal het beteren, dus ik bijt nog ff door :D.
Nu vraag je, je misschien af, hoe kom je erbij dat hij na zijn 27ste zal zijn waar hij moet zijn, omdat 2 verschillende paragnosten dat mij met een tussenliggende periode van 10 jaar hebben verteld en ik vertrouw daarin.

Liefs, groetjes en een fijne dag verders, Selma.
Riaction
Riaction feb 17 '06
Hey Selma,

Wauw, jij staat sterk in je schoenen. Ben heel blij dat jullie een goeie band hebben en dat jij hem daar in heel goed kan begleiden.

Weet zeker dat hij jou daar later heel erg dankbaar voor zal zijn. Heb zelf niet zo vele ervaringen met paragnosten, ben er 1x geweest toen ik een jaar of 20 was. Het was heel kort en ben er niet veel wijzer uit geworden.
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik er niet in geloof.

Heb niet zo veel hierop te zeggen omdat ik zelf een beetje overhoop lig. Maar wens dat deze band met je zoon je nimmer zal verlaten.

Een hele dikke kus en knuffel,

Ikke
Selma
Selma mrt 16 '06
Hoi Ria,

Opmerkelijk dat jij vindt dat ik sterk in mijn schoenen sta, het tegenovergestelde is echter de waarheid.
Schrijvend kan ik een hele flinke meid zijn, maar inwendig niet hoor meis.
Zit momenteel in een zware periode en voel me goed verlaten.
Als heidene weet ik dat bidden mij goed helpt, over tegenovergestelde dingen gesproken :p .
Afijn, om deze rubriek niet als chat-ruimte te gebruiken, laat ik het hier bij ;).

Ria, liefs, groetjes en een dikke knuffel terug, heb die van jou gewaardeerd.

Selma.
saskia
saskia mrt 29 '06
hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 26 en ik kan al vanaf dat ik me kan heugen geesten zien. Zo kan ik me herinneren dat ik 's avonds laat wakker werd en een mannengezicht zag. Ik kwam m'n bed uit en vertelde het aan m'n moeder. Die schrok zich kapot en vroeg hoe het kon. Bleek het om mijn moeders vader te gaan die ik nooit van mijn leven had gezien ook niet op een foto. Tevens is mijn neef overleden toen ik 8 jaar was en die heb ik daarna nog heel vaak gezien, vooral in tijden als ik het moeilijk had. Nog steeds als ik ergens mee zit weet ik dat hij in de buurt is, want dan ruik ik zijn geur. Tevens heb ik ook ooit een wandeling gemaakt met mijn moeder en toen heb ik een ongeluk van een kind gezien op een fiets. Dit heb ik later opgezocht en het bleek waar te zijn, dat het daar rond die periode is gebeurd, maar dan een x aantal jaren geleden.
Maar je moet er voor open durven te staan anders zie je zie niet.
Een ding wil ik wel meegeven zoek ze niet op. Ze zoeken jou wel op als ze contact willen. En ze zijn niet eng, als ze het goed bedoelen. Als je toch bang van ze wordt vraag je ze vriendelijk toch duidelijk of ze weg willen gaan.
Angela E
Angela E jul 28 '06
Hoi,
Ik zit hier met een dringende vraag:
Vroeger in het huis waar me'n grootmoeder woonde voelde ik me er altijd niet lekker, er keek altijd iemand naar mij ook al zag ik niemand.
Toen ik dat tegen me'n moeder vertelde moest zij er een beetje mee lachen, mijn grootmoeder (die nu is overleden) zei dat er ook iets mis was met dat huis.

Dat er vaak iemand over de trap liep maar toch niets te zien was. Soms zag je een schim op de trap, zelfs me'n moeder moest het nu beginnen te geloven dat er iets mis mee was. Toen we eens bij mijn groodmoeder bleven logeren sliep mijn moeder in de logeerkamer en ze zei dat er altjd iemand op de gang en op haar kamer kwam.

Eerst dacht ze dat ik en mijn grootmoeder het waren om haar beet te nemen, maar toen ze in onze kamers ging kjiken sliepen wij.

Ook iedereen die er heeft gewoond heeft ongeluk gehad, mijn moeder verhuurd nu het huis en het kerngezond kindje dat er woonde heeft plotseling bloedkanker en de ouers kunnen de huur niet meer betalen.

Ik geloof al heel lang in het paranormale, en ben nu aan het zoeken naar de geschidenis dat zich in dat huis heeft afgespeeld. Er is vroeger mischien wel 80 jaar geleden iemand gestorven sind's toen zijn de ongelukken begonnen.

Kan het soms de geest van die overleden persoon zijn dat op aarde is blijven hangen?
of kan het iets anders zijn?
LPChip
LPChip jul 28 '06
Ik denk dat jouw vermoedens kloppen. Er zal een overleden geest zijn die de overgang niet heeft kunnen maken.
Debiorah
Debiorah jul 28 '06
Interessante dingen allemaal!
Wat betreft het laatste verhaal.
Kan het niet zo zijn dat het meerdere entiteiten betreft? Het kan denk ik ook zijn dat het huis of de grond al een hele lange tragische geschiedenis heeft. En misschien heeft die geest hier zelf ook wel onder geleden.
Nou geef ik je niet echt antwoorden maar wil je wel veel suc6 wensen met je zoektocht.

[Kiss]Deborah
Angela E
Angela E aug 1 '06
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Interessante dingen allemaal!
Wat betreft het laatste verhaal.
Kan het niet zo zijn dat het meerdere entiteiten betreft? Het kan denk ik ook zijn dat het huis of de grond al een hele lange tragische geschiedenis heeft. En misschien heeft die geest hier zelf ook wel onder geleden.
Nou geef ik je niet echt antwoorden maar wil je wel veel suc6 wensen met je zoektocht.

[Kiss]Deborah
Wel, er hebben wel andere dingen geweest volgens mij. Want vroeger stond er een bos, daarna dat weet ik niet, maar ik ga nu voorlopig heel de geschiedenis van Heist-op-den-Berg af, wat er zich in de franskcoekelbergstraat heeft afgespeeld. Maar zelf in dat huis gaan zitten en op me'n eentje proberen uit te vissen wat daar zit heb ik geen zin voor, wie weet wat zit daar. tog bedankt voor de tip :)
saskia
saskia okt 5 '06
He angela,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik ben heel lang niet op de site geweest. Maar het zou goed kunnen dat het die man is. Sommige mensen kunnen niet loskomen van de wereld, omdat ze het gevoel hebbn dat ze nog iets moeten afmaken wat ze levend niet meer hebben kunnen doen. Maar wat hij doen moest zou ik niet weten.
Er gebeuren soms dingen die je niet een twee drie kan weten. Er kan iemand wel naar dat huis gaan om de geest weg te halen.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420