Hoi Butterfly78
Bedankt voor je geduld
Ik doe de 3 legging voor je, waar de eerste kaart staat voor het verleden, de 2de voor het heden, en de 3de voor de toekomst
De eerste kaart die ik voor je trek is
Gematigdheid,wat staat voor innerlijke rust,
Je bent in evenwicht met alles om je heen...
De dingen die om je heen gebeuren, breng je eerst naar binnen,
zodat je gevoel en verstand op 1 liggen, en daarna breng je het weer naar buiten... Je weet er in ieder geval een soort harmonie in te vinden... Je accepteerd de dingen hoe ze komen.
Intuïtie, bescheidenheid, evenwicht zijn de sleutelwoorden die bij deze kaart horen...
de 2de kaart
De zon.Deze staat voor de stralende warme kant van het leven...
Je bent optimistisch, en ook dat krijg je terug...
Je hebt een sterke energie, waarmee je altijd de goede dingen blijft behouden, die je meemaakt...
De zon staat ook voor duidelijkheid, helderheid in bepaalde problemen of zorgen die je hebt...
De zon doet de donkere wolken verdwijnen, en maakt je zeker van de zaken...
Succes, vreugde zijn de sleutelwoorden bij deze kaart
De derde kaart is de
ZegewagenDeze staat voor de sprong voorwaarts, die je door de juiste afweging te maken op een goede manier zal nemen...
de kaart verteld dat je op de goede weg bent, en een overwinning zal halen.
Hij staat ook voor de strijd die je soms hebt, om verstand en gevoel op 1 lijn te krijgen, de kunst is echter om de gulden middenweg te kiezen...
Het is in iedergeval een zeer positieve kaart die ik interpreteer als een overwinning... je mag best trots op jezelf zijn!
Zelfbeheersing, discipline en een sterke wilskracht zijn de sleutelwoorden bij deze kaart....
groetjes moonflowertje