Loading...
nl

Kan iemand kaarten leggen voor mij?

ButterFly78
ButterFly78 sep 27 '11
Hallo!

Ik zie nu al een aantal keren dat iemand vraagt of er iemand is die een kaartje kan leggen.
Nu ben ik ook erg nieuwsgierig of er iemand is die voor mij een kaartje kan leggen?....

Groetjes ButterFly
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
Ik zal morgen (vandaag) ff kijken wat ik voor je kan betekenen...
( ben nu te moe)
groetjes moonflowertje wink
goudsbloem
goudsbloem sep 28 '11
butterfly,

ik ga het straks ook ff voor je proberen,
ik wil wel eigelijk graag jou naam weten heb het gevoel dat ik daar op moet concetreren misschien kun je die prive sturen als je het niet wil dan probeer ik het zo geen probleem laat maar wat weten..!!

liefs
ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Alles op zijn tijd, wil niet dat alles een verplichting wordt! Tijd bestaat niet in deze wereld. En Moonflowetje om 4uur snachts, mag je ook best moe zijn.

xx
goudsbloem
goudsbloem sep 28 '11
lieve butterfly,

ik heb jou kaart getrokken de kaarten zijn van cora leder..
ps het zijn wastekeningingen maar mijn printer is kapot dus kan ik je alleen de tekst opschrijven

de naam van jou kaart is
DE GOUDEN FONTIJN

wat als een paal boven water staat op deze tekening is oprechtheid, want oneerlijkheid maakt je erg emotioneel. oprechtheid is deonstuitbare kracht die verbonden is met het hart.

beneden aan de stam van de fontijn kun je zien dat je bevroren was...je dacht niet erg liefdevol over jezelf.

het heeft je veel moeite gekost om je los te maken van oud verdriet, maar je hebt uiteindelijk de rotsblokken omver gehaald. je hebt je krachtig verweerd en gezegt waar het op stond. naar alle oude onzekerheid en depressieve gevoelens, heb je intussen toch bewezen dat je de kracht hebt om alles ten goede te doen keren!

je durft nu dingen, waarvan je nog nooit hebt gedroomd!
jou ontwikkeling gaat als een raket..<de fontijn>
de enegie is onomkeerbaar nu je een verbinding hebt met je innerlijke licht.

de nachtegaal, die symbool staat voor je twijfel over schoonheid houd zich nog schuil, maar binnekort mag jij je wensen in werkelijkheid omzetten.

je hebt een leven gekend rond de evennaar<regenwoud>

DEZE BLIJHEID IS JE NU VAN HARTE GEGUND....ZELF VERWORVEN!

ik hoop dat je er iets mee kunt laat maar weten kan ik van leren..!

liefs
ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Kippenvel rolt over mijn hele lijf......Tranen staan hoog. Je hebt het bij de juiste eind. En fijn om te horen dat ik het goed doe en op de juiste weg ben. Dat heb ik echt nodig....

Ik ben er echt stil van..... Moet nu ff mijn meiden van school halen en laat het ff bezinken.

Dank je wel engel!

Dikke knuffel van Butterfly
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
Hoi Butterfly78

Bedankt voor je geduld wink

Ik doe de 3 legging voor je, waar de eerste kaart staat voor het verleden, de 2de voor het heden, en de 3de voor de toekomst

De eerste kaart die ik voor je trek is
Gematigdheid,wat staat voor innerlijke rust,
Je bent in evenwicht met alles om je heen...
De dingen die om je heen gebeuren, breng je eerst naar binnen,
zodat je gevoel en verstand op 1 liggen, en daarna breng je het weer naar buiten... Je weet er in ieder geval een soort harmonie in te vinden... Je accepteerd de dingen hoe ze komen.
Intuïtie, bescheidenheid, evenwicht zijn de sleutelwoorden die bij deze kaart horen...
de 2de kaart
De zon.Deze staat voor de stralende warme kant van het leven...
Je bent optimistisch, en ook dat krijg je terug...
Je hebt een sterke energie, waarmee je altijd de goede dingen blijft behouden, die je meemaakt...
De zon staat ook voor duidelijkheid, helderheid in bepaalde problemen of zorgen die je hebt...
De zon doet de donkere wolken verdwijnen, en maakt je zeker van de zaken...
Succes, vreugde zijn de sleutelwoorden bij deze kaart
De derde kaart is de ZegewagenDeze staat voor de sprong voorwaarts, die je door de juiste afweging te maken op een goede manier zal nemen...
de kaart verteld dat je op de goede weg bent, en een overwinning zal halen.
Hij staat ook voor de strijd die je soms hebt, om verstand en gevoel op 1 lijn te krijgen, de kunst is echter om de gulden middenweg te kiezen...
Het is in iedergeval een zeer positieve kaart die ik interpreteer als een overwinning... je mag best trots op jezelf zijn!
Zelfbeheersing, discipline en een sterke wilskracht zijn de sleutelwoorden bij deze kaart....

groetjes moonflowertje wink
goudsbloem
goudsbloem sep 28 '11
ik heb je het nog niet gezegt maar toen ik de kaarten voor het eerst thuis had heeft mijn oudste dochter voor mij kaartje getrokken voor de lol en dat was ook de gouden fontijn en toen heb ik haar weer laten trekken en je raad het al weer de gouden fontijn dus toen ik die kaart voor jou trok nam mijn hart een sprongetje was echt frapant..!!! en hij paste ook echt bij mij ja dat had ze goed gedaan die lieve dochter van me met haar goede intuitie!!!!

ben blij dat je er iets mee kunt want heb dit alleen nog maar bij mezelf gedaan en bij moon adamanta!!!

xxx
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 28 '11
naja in iedergeval zeggen onze kaarten in grote lijnen het zelfde smile
das ook een bevestiging toch?

groetjes moonflowertje
ButterFly78
ButterFly78 sep 28 '11
Dank je wel Moonflowertje!

Ook jou legging is een bevestiging dat ik niet zo onzeker moet zijn en er gewoon voor moet gaan.
Echt heel apart, ik voel aan mensen goed aan als ze niet bij hun zelf blijven en onbewust trok ik me altijd terug of deed een stapje naar achteren. En doordat ik de liefde niet met mezlf had, konden andere mensen met hun liefde ook niet bij me binnen komen. Nu pas ben ik me daar bewust van, maar trek me nog wel steeds terug. Gewoon uit zelfbescherming.
Als ik de twee leggingen bij elkaar legt, dan gaat het voornamelijk over vertrouwen hebben in mijzelf.
Maar dat het goed komt, ben ik van overtuigd en zeker met jullie leggingen Goudsbloem en Moonflowertje!

Een zonnige dag toegewenst!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 29 '11
dank je smile

vertrouwen op jezelf, is een hele goede basis om uit te kunnen vliegen wink
maar, zorg wel dat je met beide benen op de grond blijft wink

groetjes moonflowertje smile
ButterFly78
ButterFly78 sep 29 '11
Ben hard bezig met gronden, want wil niet te hoog vliegen!
Tijdens mediteren kwamen de kleuren geel/rood en oranje naar boven, dus werk aan de winkel. Chakratest gedaan en kwamen deze kleuren ook over dat ze onderactief zijn, derest is open!!

Groetjes!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki