Loading...
nl

Klaar met moderatorschap

Groene_heks
Groene_heks sep 26 '11
Gezien ik onoverkomelijke meningsverschillen heb met onze administrator heb ik besloten om mijn moderatorschap neer te leggen.
Ik ben niet van plan om mij als voetveeg te laten gebruiken, wel blijf ik gewoon als lid aan, dit omdat ik niet iedereen zo in de steek wil laten en mij toch enigszins verantwoordelijk voel naar de mensen die hier komen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '11
Voor de mensen die het niet weten, ik ben de administrator in deze en sta niet achter dit topic om de inhoud. Wel sta ik achter het topic vanwege het proces dat dit op gang brengt.

Ik hoop vooral op inzicht en transformatie want er speelt hier zich een herhalend thema af, dat vooral wordt uitgenodigd om uitgewerkt te worden.

Dus bedankt voor het delen.
Groene_heks
Groene_heks sep 26 '11
Hahaaa, ja Julien zo kun je het ook bezien.

Love and light smile
Serenity
Serenity sep 26 '11
Niet weggaan Kaar dat zou ik niet leuk vinden..

Liefs.
gast
gast sep 26 '11
Ik heb weer eens iets gemist ws. Kaat, jij weet zelf het beste wat goed is voor jou en als het moderatorschap om welke reden dan ook nu even niet in het plaatje past is dat aan jou om een keuze te maken. Goed van je dat je zaken weet te scheiden en niet gelijk helemaal van het toneel verdwijnt.
Groene_heks
Groene_heks sep 26 '11
Ik ga niet weg Serenity, ik leg alleen het moderatorschap neer.

Je hebt niks gemist hoor Gast wink
Grunie
Grunie okt 10 '11
Zo lees ik weer eens hier, na heeele lange tijd......zie ik dit topic.
Volgens mij hebben jullie nog wat met elkaar uit te werken in dit leven
(geschreven met een luchtige ondertoon) wink
Serenity
Serenity okt 10 '11
Bedankt voor je opheldering.
Groene_heks
Groene_heks okt 10 '11
Nee hoor Grunie, ben er wel klaar mee:)

Hoest met jou!!!
akschuna
akschuna okt 10 '11
Origineel bericht van: NiMS
.
Ik hoop vooral op inzicht en transformatie want er speelt hier zich een herhalend thema af, dat vooral wordt uitgenodigd om uitgewerkt te worden.



Mag ik vragen wat je hier eigenlijk precies mee bedoelt?
Ik ben nml sterk geneigd te denken dat jij vind dat "de ander" inzicht en transformatie behoeft terwijl je evengoed kan bedoelen dat jullie beiden inzicht en transformatie behoeven in deze.........
Vandaaruit dus graag ietwat meer uitleg NiMs
akschuna
akschuna okt 10 '11

Jouw goed recht Groene Heks.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki