Loading...
nl

Lichtbol en laserstraal

ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Heb een week geleden iets gezien, maar kan het niet plaatsen wat het was. Misschien dat iemand het ook heeft gezien en weet wat het is?

Ik was negatieve energie aan het doorsturen naar het licht en riep de hulp in van Aartsengel Michael. Plotseling zag ik een lichtbol boven de zoldertrap. Zag er uit als een rondje met in het midden doorschijnend wit en eromheen en randje wit van een cm en daar weer omheen glinstering (ook wit) wat een ster ook heeft. Was een fractie van een seconde en was vol verbijstering!

Een paar maanden geleden had ik ook iets. Liep naar de bank van de woonkamer en een soort van rode laserstraal scheen in mijn oog. Het kwam bij de achterkant van mijn andere bank vandaan. Ben 3x heen en weer gegaan en 3 keer laserde het mijn oog. Nadat ik het gezegd had tegen de mensen die in mijn woonkamer waren was het weg.

Wie weet wat dat was??

Groetjes Butterfly78
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 24 '11


Het kan een lichtgids zijn wat je gezien hebt, ik zie het zelf ook wel eens maar dan meestal naast iemand en weet dan dat ik de energie heb gezien van een Gids smilehet is een heel fel licht en doet zeer aan je ogen.

De rode laserstraal komt me ook bekent voor, ik denk dat het toch negatieve energie is. Het raakt je ogen het lasert je ogen ook dat gebeurt wel eens bij mij en kan het niet echt verklaren hoe dat kan maar dat het apart is dat wel smile
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Met de laserstraal dacht ik ook dat het een soort van energetische poort kon zijn. Die straal kwam ook uit een soort van deur die op een kiertje stond als een omgekeerde L, dus stokje naar links ipv rechts.
Laat jij het gewoon over je heen komen of bescherm je je daarna of ervoor?

Ja die bol was ook best groot, maar alleen ik was er(tenminste in levende lijve). Ik zie het ook wel eens bij mensen, maar dan is het een pieplein sterretje. Ow, en zag ook wel eens een rode bal bij iemands hoofd. Zelf dacht ik dat die persoon slecht in haar/zijn vel zit.

Ik vind alles op dit gebied, heel apart en bijzonder.
Beschermengel
Beschermengel sep 24 '11


Ik bescherm me er op dat moment niet voor want ik weet nooit wanneer ik zoiets zie het komt altijd spontaan, wel doe ik s'morgens een gebed op voor bescherming of s ávonds en dat werkt weer door de hele dag. Dus ik ben wel beschermt smile

En ja die piepkleine sterretjes zie ik ook soms, die hele grote zijn zeldzaam en zie het als zeer hoge energie. De rode bol kan best zijn dat er pijn of woede is bij die persoon.

Ja het is en blijft heel apart om het te mogen zien, ik ben dan ook erg blij ermee. En je zult zien dat naarmate je groeit je steeds meer gaat zien. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki