Loading...
nl

heeelp!!!

Stefanie
Stefanie sep 23 '11
Hoi,wie wilt er even de tijd nemen om deze foto te lezen,
hij is pas vannacht verongelukt, .. Maar met details (bedoel ik mee, het uur, de plaats, hoe hij lag enderlijke ..) stellen we,familie en vrienden, heel veel vragen bij .. Wie weet wat er met hem gebeurd is en waarom, wat zou de reden geweest, .. pff .. zoveel vragen waar we mee zitten!

Hopelijk kan iemand ons een beetje helpen!

Delen:
Serenity
Serenity sep 23 '11
Gecondoleerd,
en gun jezelf en de familie en naasten even de tijd voor afscheid te nemen en te rouwen wanneer alles een plaatsje heeft gekregen en zo ook van de overledenen zal alles op zijn plek vallen.
Ik begrijp uit je korte verhaal dat er wellicht een ongeval is plaats gevonden met of zonder opzet en dat jullie hulp willen met het achterhalen van wat er is gebeurt en daarmee de waarheid over vannacht.
Soms (hoe cru het ook is) mag je het nog niet weten en zullen de engelen/gidsen/energieën de informatie pas vrijgeven waneer de tijd rijp ervoor is, althans zo denk ik erover.
Sorry dat ik verder niet tot hulp kan zijn.

Met liefde en licht groet ik u.
Emuca
Emuca sep 23 '11
Persoonlijk kan ik er nu niks uithalen behalve jullie verdriet. Dus bij deze heel erg veel sterkte bij dit verlies.
Stefanie
Stefanie sep 23 '11
Serenity,
Merci.
Inderdaad, hij heeft een ongeval gehad vannacht, ..!
En die engelen/gidsen/energieen, wanneer zouden deze de waarheid kunnen vrijgeven, hangt dat af van bepaalde dingen?

Emuca, dank je wel!

Alvast beiden bedankt
Liefs, Stefanie
Emuca
Emuca sep 23 '11
Soms krijg je de waarheid of wat er precies gebeurd is niet op een presenteerblaadje. Sommige dingen zijn er juist om niet te weten. Belangrijker is dat hij rust kan vinden en dat jullie het verlies een plekje kunnen geven.
Elk puzzelstukje dat gegeven kan worden komt op de tijd waarop het hoort te komen, zodat jullie stap voor stap alles kunnen verwerken. Forceer dus niet en probeer het leven niet te vergeten, want juist op zulke momenten hebben vrienden en familie elkaar nodig.
Beschermengel
Beschermengel sep 24 '11

Veel sterkte Stefanie, vreselijk weer voor ouders en familie.
Groene_heks
Groene_heks sep 24 '11
Mooi gezegd Emuca en zo waar smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 24 '11
Jeetje... tja
dit is echt heel erg moeilijk!
vooral omdat er zoveel onbegrip is,
wat ook logisch is, want dit soort dingen wil je niet eens begrijpen, toch?
Ik heb het 3 jaar geleden zelf ook meegemaakt, en juist omdat ik het wou weten, kwam ik maar niet verder...
ging me alleen maar steviger vasthouden, terwijl om mij heen
werd geroepen, loslaten meid!
pfff
nou, sorry hoor...
maar loslaten, nooit!
nu 3 jaar later, is het eindelijk weer rustig in mijn hoofd...
ik heb het een plekje gegeven!

Ik vind het ook moeilijk om vanaf de foto te kunnen bepalen, hoe, wat, en waarom...
misschien is het allemaal nog te kort geleden...
en de info, moet echt van hem zelf komen...
dus dat kan soms wel ff duren...
- hij zal het zelf eerst allemaal op een rijtje moeten krijgen, heb ik het idee...
het is allemaal ook zo snel gegaan!
heel veel sterkte met het verlies...
groetjes moonflowertje
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 24 '11
Hoi Meis,

Ik wil een poging wagen maar alles wat ik doorkrijg is erg verwarrend.

Als ik naar de persoonlijkheid van deze jongen kijk zie ik een hele lieve zachtaardige jongen die erg gevoellig was. maar ik krijg ook door dat hij belazerd is? er is door iemand met zijn gevoel gespeeld en daar heeft hij het heel zwaar mee gehad.

Wat betreft het ongeval moet er wel bij zeggen dat dit nog verwarrender is dan zijn persoonlijkheid wat ik doorkreeg krijg ik het gevoel van een lancering alsof hij gelanceerd is. ook krijg ik heel wazig iets dat er iemand was die hem afsneed alsof hij in een hoek gedreven werdt. Krijg ook iets met gierende remmen. alsoef er iemand met hoge snelheid achter hem aankwam hem afsneed waardoor hij keihard moest remmen en zo gelanceerd werdt.

Ik voel ook pijn. zijn er ook botbreuken??

Jr moet maar even kijk wat of je hiermee kan zoals ik zei het is allemaal erg verwarrend wat ik doorkrijg

Moontje
Emuca
Emuca sep 24 '11
Vergeet niet moonflowertje, dat loslaten niet vergeten is, maar het een plekje geven. Loslaten nooit, dat is juist tegenstribbelen tegen het een plekje geven. Loslaten is vergeven, maar niet vergeten.
ButterFly78
ButterFly78 sep 24 '11
Beste Stefanie,

Bij mij komen 3 dingen te boven:
-Reed hij op een scooter of motor?
-En dat hij onwel/bewusteloos was.
Misschien met het verhaal van Moon adamanta, dat hij door de knal onwel/bewusteloos was???
-Ik zie verder ook een hele lieve jongen met vragende ogen: Iets van wat gebeurd er allemaal? Hij snapt het niet, want ik wil de hele tijd nee schudden.

Maar blijf in het hier en nu en gebruik de tijd om je verdriet een plekje te geven. Zeker voor de komende weken. Laat hem los om door te kunnen naar het licht(misschien kan jij hem daarbij helpen in gedachten, als jij er klaar voor bent), dan kan hij op een andere manier terug komen om je helpen met je vragen. Maar alles kost geduld, denk aan goddelijke timing.

Heel veel sterkte!

Groetjes ButterFly
willow
willow sep 24 '11
hoi stefanie,
ik heb niks gelezen van wat de andere zeggen omdat beinvloed van wat je voelt en ziet.
het enigste wat ik direkt door kreeg was een beeld van hem dat hij in paniek was.
hij begreep er ook niks van en het is precies dat hij staat te roepen en hij staat met zijn handen in zijn haar .
hij begrijpt er ook niks van.
meer zie ik ook niet .

veel sterkte meid xxxxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy