Hey allemaal,
ik ga op dit moment al langer dan een week door een hel, mijn hart is gebroken en ik heb zoveel verdriet dat het niet is te beschrijven. Het ergste van alles is dat ik niet weet WAAROM.. Ik heb zoveel vragen er is zoveel onbegrip en hy weigert om me te vertellen wat er aan de hand is hij weigert zelfs om maar met me te praten.. Gisteren is het allemaal vreselijk uit de hand gelopen ik zag haat in de ogen die me altijd zo liefdevol aankeken! Onze liefde was altijd heel intens en begripvol, vooral veer respect na elkaar toe. Er is geen sprake geweest van een relatie die steeds slechter werd, het is letterlijk een omslag van liefde naar haat (vanuit zijn kant )Ondertusse ben nog steeds nix wijzer.. misschien dat uit wat kaartleggingen wat antwoorden komen want hy zwygt mij dood en praat er ook met niemand anders over.. ik ben ten einde raad... Misschien als ik enig idee heb wat er aan de hand is dat ik dan wat meer troost vind, ik hoop dat ik via kaartleggingen enige duidelijkheid krijg...
heel erg bedankt..!