Loading...
nl

Radeloos! zou iemand kaarten voor my willen leggen

snow whitey
snow whitey sep 20 '11
Hey allemaal,

ik ga op dit moment al langer dan een week door een hel, mijn hart is gebroken en ik heb zoveel verdriet dat het niet is te beschrijven. Het ergste van alles is dat ik niet weet WAAROM.. Ik heb zoveel vragen er is zoveel onbegrip en hy weigert om me te vertellen wat er aan de hand is hij weigert zelfs om maar met me te praten.. Gisteren is het allemaal vreselijk uit de hand gelopen ik zag haat in de ogen die me altijd zo liefdevol aankeken! Onze liefde was altijd heel intens en begripvol, vooral veer respect na elkaar toe. Er is geen sprake geweest van een relatie die steeds slechter werd, het is letterlijk een omslag van liefde naar haat (vanuit zijn kant )Ondertusse ben nog steeds nix wijzer.. misschien dat uit wat kaartleggingen wat antwoorden komen want hy zwygt mij dood en praat er ook met niemand anders over.. ik ben ten einde raad... Misschien als ik enig idee heb wat er aan de hand is dat ik dan wat meer troost vind, ik hoop dat ik via kaartleggingen enige duidelijkheid krijg...

heel erg bedankt..!
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta sep 20 '11
Hoi snow whitey,

Als ik de kaartjes leg krijg ik als eerste een gevoel van grote onzekerheid teneergeslagenheid en verdriet door. Het voelt alsof je momenteel helemaal in paniek bent. Wat ik bij jou vriend meer aanvoel is het feit dat er problemen spelen waar jij misschien geen weet van hebt. Ik krijg sterk een gevoel dat er iets is met of op werkgebied wat hij absoluut niet kwijt wil. En hoe moeilijk dit ook is voor jou je zult het moeten accepteren. Ik voel bij hem dat hij nu op het moment meer afstand wil en dat dat hem niet gegeven wordt op de een of andere manier daar raakt hij verschrikklijk boos en gefrusteerd om. hij gaat uit van het standpunt ik wil er gewoon niet over praten punt einde discussie dus ik denk hoe harder je aan hem gaat trekken hoe erger het wordt. het is duidelijk dat hij dingen voor zichzelf op een rijtje moet krijgen vooral op werkgebied voor mij gevoel

Sterkte!!!

Moontje
snow whitey
snow whitey sep 21 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi snow whitey,

Als ik de kaartjes leg krijg ik als eerste een gevoel van grote onzekerheid teneergeslagenheid en verdriet door. Het voelt alsof je momenteel helemaal in paniek bent. Wat ik bij jou vriend meer aanvoel is het feit dat er problemen spelen waar jij misschien geen weet van hebt. Ik krijg sterk een gevoel dat er iets is met of op werkgebied wat hij absoluut niet kwijt wil. En hoe moeilijk dit ook is voor jou je zult het moeten accepteren. Ik voel bij hem dat hij nu op het moment meer afstand wil en dat dat hem niet gegeven wordt op de een of andere manier daar raakt hij verschrikklijk boos en gefrusteerd om. hij gaat uit van het standpunt ik wil er gewoon niet over praten punt einde discussie dus ik denk hoe harder je aan hem gaat trekken hoe erger het wordt. het is duidelijk dat hij dingen voor zichzelf op een rijtje moet krijgen vooral op werkgebied voor mij gevoel

Sterkte!!!

Moontje


hey moontje..
allereerst heel erg bedankt voor de moeite!
het zou wel kunnen kloppen dat hij dingen voor zichzelf op werkgebied op een rijtje moet krijgen, toen ik zei dat het allemaal uit de hand was gelopen bedoelde ik dat het op zn werkgebied heeft plaats gevonden.. ik was daar namelijk heengegaan om verhaal te halen !
De problemen die afspelen waar ik geen weet van heb voel k me helemaal in thuis ik heb het gevoel is dat er iets is dat ik niet weet.. heb zelf heel erg het gevoel van een 3e persoon die aan het stoken is ! Ik begrijp anders niet waar die boosheid naar mij toe zo vandaan komt

op dit moment heb ik het gevoel dat ik er alles aan heb gedaan om onze relatie te redden en laat het nu ook gaan.. op dit moment neem ik afstand om mezelf te beschermen ben heel erg geschrokken van zn houding naar mij toe en het heeft me heel erg veel pijn gedaan.. maar tijd heelt alle wonden zeggen ze..

Als ik me naar de toekomst richt vraag ik me af of hij ooit bijdraait of moet ik accepteren dat het voorbij is en verder gaan ?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki