Loading...
nl

Harbringer foto lezen

Harbringer
Harbringer sep 19 '11
Ik ben benieuwd wat jullie kunnen lezen, alvast mijn dank smile

Delen:
Harbringer
Harbringer okt 10 '11
Niemand nog tijd/interesse gehad?
Blijf benieuwd...
Serenity
Serenity okt 10 '11
Heb je ook een foto buiten in het daglicht?

Ik ben nog aan het oefenen met fotolezen en wil wel even een poging wagen. ^^

Ik denk te zien dat je eigen-wijs en bij-de-hand bent volgens mij ben je vrij intelligent.
Weet je dit juist te bespelen of heb daar soms wat moeite mee?
Harb-ringer, heb je een voorliefde voor muziek?
Of ben je goed in mensen koppelen? ^^

Je lijkt me een aardige jongeman die het graag goed doet voor anderen.
Je lijkt me stevig in je schoenen te staan en dat heb je helemaal vanuit je je eigenkracht gedaan.
Soms lijkt dat mensen af schrikken omdat ze je dan nét even langer moeten peilen.
Maar als men je eenmaal kent is het ook wel een gezellige boel je hebt een eigensoort humor, tikje ondeugend zelf! wink

Ben je erg gevoelig in de zin van gekwetst zijn als men het verkeerde van je denken, volgens mij heb je zelfs daarin ook alweer een weg gevonden, klopt dat?
Het raakt je en je trekt het soms te veel naar je toe probeer dan op dat moment weer in je eigenkrachten te komen dan voel je jezelf direct een stuk lekkerder in je velletje, denk ik.

Zo dit was het Harbringer nogmaals ik oefen nog steeds! ^^
Ik ben benieuwd wat er wel en niet klopte en als je vragen hebt stel ze gerust. smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 11 '11
Harbringer

Mijn eerste reactie is ‘ahhh wat een lieve man’ haha;). Ik krijg een heel blij en liefdevol gevoel als ik naar je foto kijk.

Als ik dieper kijk en voel, komen de volgende woorden naar boven;

Heb jij moeite met jezelf met beide benen op de grond te houden: te aarden, dus met je energie in contact met de aarde, waardoor je helemaal volledig in je lichaam bent? Als ik naar je kijk, valt het mij op dat je namelijk een beetje glazige ogen hebt, een beetje afwezig, dromerig en niet altijd helemaal erbij. Herken je jezelf hierin? Ik zie jouw namelijk ook omringd door witte energie, dat betekent vooral met je energie meer naar boven zit in plaats van beneden (rood).

Ik heb het gevoel dat je wat meer in je eigen kracht ook mag komen, zodat je er stevig staat en je niet omver laat blazen door andere mensen. Dus met andere woorden, je mag wat bewuster worden van jouw grenzen. Waarin ga je over je eigen grens heen en waar laat je mensen over jouw grens heen gaan..

Voel jij je een beetje boos?

Wat ik ook heel duidelijk voel is een wat benauwd gevoel dat langzaam omhoog komt van tijd tot tijd. Ben jij in een rouwproces over iets uit je verleden of over iets wat recent is gebeurd? Dat kan een thema zijn uit dit leven of zelfs een vorig leven. Nu ik dit zo schrijf wordt ik best wel misselijk ,dus het is iets wat wel heel diep bij jou in je systeem zit. Zit daar een schuldgevoel op (bewust/onbewust)? Mijn gevoel zegt dat de tijd rijp is om daar mee aan de slag te gaan, zodat je het verdriet kan loslaten.

Herken je hier iets in?

liefs,
L'arbe de vie
Marjanne
Marjanne okt 11 '11
Soms duurt het een tijd bij mij voordat er woorden en/of beelden omhoog komen...Nu ik nog weer eens heb gekeken naar jouw foto komen deze dingen in me op: iets met leger, soldaat? Heb je misschien gediend of doe je dat nog? Of vecht je tegen of voor iets, dat kan ook. Ik zie steeds legergroen bij je.
Ook komen de woorden "Whats up?" in me op. Zet je wel eens een 'stoer masker' op om je onzekerheid te verbergen?
Je vertrouwd iemand niet gauw, mede doordat je nog niet altijd op je eigen intuïtie durft te vertrouwen. Een zeer gevoelige kant heb je, maar ook een hele mannelijke/krachtige kant.
Hulpvaardig ben je zeker zonder dat je gelijk wat terugverwacht, maar je gaat wel goed na of diegene ook echt jouw hulp verdiend of dat diegene het zelf beter kan oplossen.
Woon je in een hele drukke omgeving? Of ben je daar vaak? Ik hoor veel hard geroep, geschreeuw.. Last van geluidsoverlast misschien? Je hebt leren aanvaarden van iets; niet in strijd blijven hangen maar accepteren van hoe iets is.
Mooie ontwikkeling maak je door :-)
Dit was het wat ik doorkreeg.

Lieve groetjes, Marjanne
Harbringer
Harbringer okt 11 '11
@serenity
Nee helaas geen foto in buitenlicht. Ik maak eigenlijk nooit foto's heb eigenlijk ook geen camera heb deze speciaal gemaakt op de laptop van iemand anders.

Eigenwijs klopt wel tot een zekere hoogte, en dat is goed je eigen waarheid niet door de/het eerste de beste laat overnemen, maar op hetzelfde moment sta ik ook heel erg open voor nieuwe ingevingen.

Intelligent?? Hmm dat is een moeilijke, iedereen is intelligent in mijn visie, sommige meer dan andere op bepaalde vlakken..
Intelligentie is niet zo te meten, zeker niet met een iqtestje, en is ook verband met je bewustzijn. Ik moet opmerken dat mijn geheugen erg slecht is geworden, ook misschien omdat ik de moeite/intentie niet neem om alles perse te onthouden+ EXTREEM veel denken. Ik heb ook een kort testje gedaan waaruit bleek dat ik onder de maat presteerde, terwijl ik als kind juist dik boven de maat zat.(ben 22 maargoed)

Ik heb een een transformatie als persoon ondergaan de laatste 3 jaar en heb soms nog wel eens moeite met het omgaan van mensen zonder of een bepaald begrip hebben(wat niet,wat wel vertellen,uberhaupt iets vertellen) maar dat valt reuze mee en lukt steeds beter.

Ik heb altijd wel van muziek gehouden maar de laatste jaren luister ik veel meer, en kan intens genot eraan beleven tot ik huil van geluk in combinatie met visualisatie en uiting van mijn onwaardelijke liefde of gewoon luisterend. Zelfs een paar gehad dat t veel beter voelde dan sex haha, maar helaas is dit punt moeilijk te bereiken voor 1 of andere reden.

Mensen koppelen hmm nee dat niet! Heb eigenlijk geen sociaal contact, en als t sociaal contact is t alleen mannelijk.

Dankje ik vind mezelf ook wel aardig hoor haha, heb altijd het concern van de ander in mind en me hart. Maar soms vraag ik me af of ik soms beter niet een persoon kan confronteren met zichzelf omdat te hard is voor die persoon is, ookal vraagt die er misschien om. Ik zoek me balans hierin.

Ik sta IJZERsterk in me schoenen, dat is als resultaat van mijn persoonlijke verandering. En daar ben ik blij om, niet trots/ego ofzo. Ik trek me niks aan van andere wat ze ook zeggen, tenzij ik er iets aan heb of het een constructieve suggestie is.
Het is harstikke grappig hoe andere personen hun "ego" laten afgaan en dan de chain van reacties te zien. Maar op hetzelfde moment probeer ik nuchter te blijven en er geen energie aan te geven.

Of het mensen afschrikt? Geen idee.. heb weinig contact en leef vooral thuis. (heb geen maatschappelijke baan) Maar dat kan ik me goed voorstellen...Stille wateren hebben diepe gronden... en ik zeg(probeer) eigenlijk NOOIT wat tenzij het praktisch nodig is.

Af en toe maak ik wel eens een uitzondering en ga ik een avondje gezellig met vrienden en kan t zeker gezellig maken.

Ik ben erg gevoelig alsin dingen aanvoelen, en energien ofja ik weet niet hoe ik t precies moet uitdrukken.. vroeger had ik dat wel dat ik snel gekwetst of ging doordenken.

Sins mijn persoonlijke verandering van een paar jaar geleden ben ik emotioneel onkwetsbaar geworden, en zie het van het hogere perspectief. Ik durf te zeggen dat ik continue in mijn eigen kracht sta.. misschien zelfs een imbalans naar de mannelijke energie zijde? Terwijl ik toch ook echt erg humble en gentle ben(sorry denk veel in t engels en weet niet altijd direct nederlandse vertaling.)Dus ja dat klopt heb me weg daarinzeker gevonden. Ik mediteer soms midden in de stad ongeacht reacties, of zomers wandel ik door de buurt in me boxershort, wat voor sommige mensen heel gek is haha. Of ik laat me baard lang groeien soms. Maar het maakt me allemaal niet uit! Ben 100% mezelf. Ik weet wie ik ben. Qua lekker in me vel dat zit ik nagenoeg helemaal, zou alleen in een andere rustige leefsituatie willen komen, want hier word continue aan me getrokken en herrie gemaakt, terwijl ik de stille monk uithang smile
Geluk komt niet meer van externe situaties, maar echt intens innerlijk geluk.
Harbringer
Harbringer okt 11 '11
@L'arbe de vie
Dankje voor dat smile
Ik weet het niet.. Voor mijn gevoel niet.. ik ben hier toch??
Ik lees wel eens vaker over dingen met aard jezelf dit en dat maar snap t niet echt. Ik visualiseer wel veel en visioneer de wereld die ik zou willen en houd mijn zicht op ascentie maar sta volgens mij ook wel met beide benen op de grond.. of ik dat genoeg doe? geen idee.. Ik probeer mijn echte essentie te vinden en weet deze dimensie maar een schaduw is, maar op hetzelfde moment ben ik hier wel hier en NU.
Misschien komt het omdat ik het met een laptop cam genomen heb, ging niet echt lekker makkelijk om een foto te maken so I don't know.

Meer in me eigen kracht mag komen? haha
Nou dat kan bijna niet, want ik sta al zowat maximaal in me eigen kracht. Tenzij ik ervoor kies op straat te leven onafhankelijk van het systeem en mijn uitkering maar daar kies ik niet voor.

Ik laat me absoluut niet omver blazen!!! Ik sta zo krachtig als een berg hahaha

Ik kan heel goed me grenzen stellen hoor, dat klopt dus niet.
Maar op hetzelfde moment laat ik ook veel toe; dat valt onder vrije wil.

Ik voel me absoluut niet boos! Sterker nog ik amper geen eens boos meer worden als ik het probeerde. Heel soms heb ik nog lichte irritaties met gewone huis tuin en keuken dingen of als ik zie hoe vrijheid word ontnomen, of mensen pijn gedaan worden of ronduit ignorance, maar dat is zelden en gaat nooit verder dan lichte irritaties en word aan gewerkt.

Een benauwd gevoel... Het enige wat ik daar bij kan plaatsen is dat ik de thuissitatuatie veel te druk vind, en dat ik mezelf confronteer en me ego het zuurstof ontneem door dingen te laten liggen die me ego graag zou willen doen. Instead confronteer ik mezelf door te proberen te mediteren, en wat meer lichamelijk of in de natuur te zijn.

Ik ben niet in een rouwproces, ik kan ook niet rouwen, ik zie het hogere perspectief in alles, en de dood is absoluut niet negatief! Eerder om te lachen! Ik heb wel een tijd terug(3-4jaar) me diepste dal van me leven gehad, met extreme depressie en choas en destructie. Me vorige levens kan ik je niet over vertellen.

Schuldgevoel doe ik ook niet aan, iedereen is verantwoordelijk voorzichzelf, en wat gebeurd dat gebeurd, wat is dat is. En alles gebeurd met een reden. En zeer waarschijnlijk hebben we daar zelf voor gekozen. Maar erken wel natuurlijk waar toepasselijk mijn verantwoordelijkheid voor mijn acties.

Verdriet heb ik ook absoluut niet, zoals ik zei ik ben emotioneelonkwetsbaar geworden. Ik denk dan dat het eerder te maken heeft met het diepe dal van een tijd terug, en daar ben ik al doorheen!
Harbringer
Harbringer okt 11 '11
@Marjanne
Nou nee absoluut niet!
Toen ik 16 was heb ik er wel eens over nagedacht. Maar ben er nu vel tegen elk soort geweld! Leger is totaal overbodig.
Misschien een spiritueel/metaforisch vechten maar absoluut niets anders wink

Helaas moet ik weer nee zeggen, sinds ik mijn tranformatie ben doorgaan ben ik praktisch zekerheidzelve, (alleen twijvel soms over mijn woordkeus) Maar ken absoluut ook geen schaamte.
Vertrouwen... je kan uiteindelijk alleen "echte" of "hoogste" zelf vertrouwen.. er is overal manipulatie om ons heen, ik check altijd bij mezelf met alles wat er word gezegt, maar op hetzelfde moment ga ik wel uit van het beste en vertrouw ik iemand juist ook heel snel, klinkt tegenstrijdig maar kan t niet in woorden uitleggen.
Dat klopt wel zeer gevoelig, maar ook zeer krachtig.
Zelf probeer ik wat meer in balans te komen door vanuit het hart te gaan leven, en wat meer me vrouwelijke kant te ontwikkelen.

Klopt als mijn hulp nodig is en ik ben beschikbaar dan zal ik zeker helpen, terugverwachten wat is dat??? ;)Maar op hetzelfde moment als het moment niet daar is, en ik even aanmezelf moet werken/denken of wat dan ook, voel ik me ook niet schuldig om geen hulp te bieden. Ik probeer er wel in sommige gevallen achter tekomen of mijn hulp constructief is, maar ik denk niet in hokjes van die verdiend het wel of die niet.

Ja thuis is het harstikke druk, een Moeder als DramaQueen die blijft aan me trekken en een zus met een klein kind. Ik kan niet goed tegen hard geluid en probeer me eigen rust te vinden, maar op het moment heb ik niet echt een andere optie, kan waarschijnlijk pas volgend jaar verhuizen, dus een kwestie van acceptatie.
En dat laatste klopt helemaal smileHet is zoals het is! Ik ben heel zorgvuldig waar ik me energie en focus aangeef.(probeer ik tenminste)
Harbringer
Harbringer okt 11 '11
@Iedereen

Harstikke Bedankt voor de lezingen, interessant om te zien.
Ik moet zeggen ongeveer de helft klopt wel, en de andere helft zit er naast.
De kwestie van aarding zet mij toch wel een beetje aan t denken maar weet niet of ik er wel op wat te verbeter heb en if so, how?

Veel liefde en licht
Chris
Serenity
Serenity okt 12 '11
Bedankt voor je uitgebreide feedback wat fijn om te lezen dat je zo goed in je schoenen sta, eigenlijk had je een fotolezing niet nodig tenzij je bevestiging zocht. ^^
Succes Chris.
Marjanne
Marjanne okt 12 '11
Graag gedaan Harbringer, bedankt voor je feedback.
Marjanne
Marjanne okt 12 '11
@ Serenity: wanneer is een fotoreading 'nodig' en hoe bepaal je dat voor iemand? Ik denk dat veel mensen die een fotoreading aanvragen in wezen bevestiging vragen van wat men zelf (diep van binnen) eigenlijk al weet smile
Serenity
Serenity okt 12 '11
Klopt Marjanne, of stiekem een zetje in de rug willen om dingen over zichzelf onder ogen te zien.

Nueh het voelden bij mij aan dat HarbRinger het allemaal al eigenlijk wist van zichzelf en zichzelf al aardig goed kon.
En ook geen bevestiging nodig had immers hij al zeker is over zichzelf ik krijg nu ook een beetje door dat ik denk of aanvoel dat HarbRinger weinig van anderen aanneemt.

Klopt dit HarbRinger?
Harbringer
Harbringer okt 13 '11
De reden was meer omdat ik gewoon benieuwd was wat jullie konden zien. Meer als amusement dan nodigheid. Toch wonderbaarlijk wat je aan zo'n foto'tje kan zien ook al is het niet 100%.

Aangezien ik 1x hier eerder een fotolezing heb gevraagd aantal jaar terug, en toen was ik als persoon echt een WERELD van verschil.

Nu heb ik wel genoeg overmezelf gepraat poe haha

Hmm ik ben altijd erg skeptisch en open tegelijk, ik neem niet iets gelijk aan van zo is het, ik laat het open, ik hou altijd de optie open dat het niet zo kan zijn, maar ook dat het wel zo kan zijn. Dat kan aankomen als dat ik weinig van andere aanneem..
maar dat hangt ook maar net van de persoon of info af denk ik. Ik laat de waarheid open, en maak geen directe conclusies zodat ik geen rigide denkwijze of systeem creeer.
Serenity
Serenity okt 13 '11
Leuke rede om weer een foto lezing aan te vragen.

Oké mooi verhelderd dank je wel.
kaatje87
kaatje87 okt 20 '11

als ik naar jou kijken dan moet ik inwendig heel erg
lachen, ik krijg een echte grappemaker door. jij ziet er de humor wel van in.
al heb je het niet altijd gemakkelijk gehad, ik heb het gevoel in de pubertijd --> middelbareschool.
toch zie ik ook iemand die heel erg zoekende is, je graaft en graaft maar je vind het niet. neem je tijd
het komt echt maar het heeft tijd nodig.
ik krijg relatie door....heb het idee dat je zoekende bent of dat je dat een hele tijd was ik krijg dit niet
echt duidelijk. al zie ik wel een vrouw bij je met langere haren (heb het idee blond). en hiermee bedoel ik niet
dat je achter iedere steen zoekt. ik weet ook niet of het gewoon een vriendschapsrelatie is of een echte relatie...
ik krijg hier geen duidelijkheid in in dit stukje
vissen/vijvers heb je daar wat mee?
auto's ---> kantoor ik weet niet of dit met elkaar in verband staat.
verder zie ik een vriendelijke lieve man.

liefs kaatje
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 20 '11
Het valt me op in jouw reactie dat je vooral een hoofdmens bent, die naar je zelf zegt ‘emotioneel onkwetsbaar is’. Daarmee snap ik dus ook waarom ik bij jou voelde dat je hoog zit met je energie, want je zit ook letterlijk ‘in je hoofd’ en hebt moeite merk ik ‘om naar je gevoel en emoties te zakken’, omdat daar nog veel pijn zit naar wat ik opmerk uit je woorden.

Je presenteert met trots dat je ‘emotioneel onkwetsbaar bent’, hoezo ben je daar trots op? Dat lijkt me nogal vervelend namelijk. Je schakelt je emoties uit om niet meer geraakt te worden door je omgeving…lijkt me niet erg fijn..ik snap wel dat dat een ‘verdedigings manier is om met die pijn om te gaan, maar wat levert het jou op?

Ik merk ook op dat je tegenstellingen hebt in je antwoorden. ‘Aan de ene kant zeg je ‘ik kan heel goed me grenzen stellen’. Maar aan de andere kant ‘ op hetzelfde moment laat ik veel toe’. Ben je je daar bewust van?

Over boosheid: Je zegt dat je ‘amper boos meer wordt’, maar tegelijkertijd heb je wel veel ‘irritaties’. Wist je dat ‘irritatie’ een ‘vastgezette boosheid’ is? wink

Benauwd gevoel. Okay snap ik;)

Ik vind het jammer dat je af en toe ‘lacherig’ overkomt in je reactie. Alsof je er überhaupt niet in geloofd en alleen maar het tegendeel wil bewijzen. Jaa, daar raak je wel iets bij mij;) Daar mag ik zelf nog aan werken, dus dankjewel dat je mij daar even van bewust maakt;)

Liefs!
Harbringer
Harbringer okt 21 '11
@kaatje87
Dat klopt ik zie wel overal de humor van in, maar ben niet echt iemand die grappen verteld ofzo tongue

Nee zeker niet, eigenlijk altijd al basischool/middelbaar, maar daardoor ben ik wel mooi gaan groeien en bloeien, zo zie ik het.
Ik zoek hmm nouja ik zoek naar mijn echte zelf als het ware, door mijzelf te zijn, in zoektocht naar de "ene grote waarheid".

Relatie;
Hmm eigenlijk geen idee, aan de ene kant wil ik geen sociaal contact whatsoever. (ala style kluizenaar in een cave) Maar aan de andere kant is t niet erg realistisch en probeer misschien een soort tussenweg te vinden. Het klopt wel dat ik lange tijd aan t zoeken was, heb wel heel graag een relatie gewilt met een vrouw, maar nu ben ik door mijn inzichten/groei onafhankelijk geworden. Nu is er niet zo die drang, alhoewel ik het kan voorstellen dat een relatie fruitvol en leuk kan zijn ik hoef het niet perse te hebben voor mijn geluk(dat komt echt van binnen). Blonde vrouw nou geen idee.. zoals ik zei ik heb echt bijna geen sociaal contact. Wel heb ik een nieuwe vriendin (niet romantisch) waar ik me heel erg op me gemak voel en een soort diepe verbondenheid voel, maar misschien beeld ik het me in (niet perse romantisch, voel ook geen vlinders).

Vissen zegt mij niks hoor, geen idee heb er nooit mee te maken en geen aandacht naar eigenlijk. Auto's en kantoors absoluut ook niet, ik zie mijzelf heel goed nooit een auto kopen en alleen op fiets/openbaarvervoer gaan. Kantoor kan ik absoluut niet tegen dat sfeertje.

Bedankt kaatje

@l'arbe de vie

Hoofdmens klopt wel, het is vaak overactief in me hoofd met onvrijwillige gedachtes enzo ja.. maar daar probeer zover ik kan aan te werken, meditatie enzo. Eerst probeerde ik me attentie te verzetten dmv games maar heb ik nu al maanden niet meer gedaan, nu focus ik me meer op muziek/meditatie.

Ik heb geen probleem om emotie of gevoel te tonen hoor, juist niet. Ook heb ik absoluut geen emotioneele pijn dat is allemaal verleden. Ookal mocht jij mij misschien anders lezen, ik ken mezelf vrij goed. Het is geen verdedigings manier, het is iets veel dieper, een profound spiritueel begrijp/wijsheid, alles is goed, alles is zoals het is, acceptatie, ik zie de werking van het ego, ik kan dit onmogelijk precies in woorden verbrengen.

Ik kan wel empathie of compassie hebben of diep ontroerd zijn door dingen, maar dingen die mij of andere aanvallen hebben over t algemeen nul komma nul effect, daar lach ik soms hooguit om, en anders ben ik gewoon in het nu moment in acceptatie. Ook uit ik geregeld mijn licht/onvoorwaardelijke liefde voor alles dat is, alhoewel dat niet echt officieel als een emotie kwalificeerd heb ik begrepen.

Als iemand die mij dierbaar is overlijd zal ik waarschijnlijk ook niet emotioneel ge-affecteerd zijn bijv. Dood is een illusie wij zijn onsterfelijke wezens krachtiger dan je je kunt voorstellen. Misschien voel ik wel een gemis of misschien wel een traantje dat sluit ik niet uit. Maar ik zie alles van het hogere perspectief. Daarnaast ben ik een sovereign wezen met heel weinig attachments. Al komt het eind van de wereld ik lach het toe.

Ik probeer wel meer vanuit het hart te leven en minder met de mind.

Neehoor helemaal geen trots, dat is van het ego daar doe ik niet aan. Het is zoals het is en daar ben ik tevreden mee. Wel vind ik het mooi om te zien hoe het werkt en zo gekomen is.(ook ego maargoed) Trots is absoluut een betekenisloos woord voor mij.

Ja dat weet ik, zoals ik zei ik vind dat moeilijk te verwoorden, en hangt ook van de situatie/personen af. Het gaat om balans. Ik sta in mijn eigen kracht, maar laat wel andere toe hun vrije wil te uiten, indien van gevaar(of kans op) lage energie, of anderwijs onwenselijke situatie zet ik mogelijk wel me grens en verplaats ik mijzelf uit de situatie.

Ik weet niet waar jij leest dat ik veel irritaties hebt, maar ik zei dat ik heel soms nog lichte irritaties hebt, misschien 1 of 2x per maand zoiets als; kut stoel! als ik me voet stoot ofzoiets gaat eigenlijk nergens om en is gewoon kwestie van meer bewust zijn. Voor de rest kan ik me geen eens meer herinneren wanneer ik echt boos ben geweest jareeen geleden.

Dat laatste is voor jou idd smileik kijk overal met een lach tegen aan, en dan zeker als t tegenovergestelde van iets word beweerd.

Uberhaupt niet in gelooft? je bedoeld, het fotolezen? Ik geloof er zeker in hoor er zijn ook puntjes die spot-on zijn, maar ik geloof zeker niet dat alles 100% is zoals aangegeven. Zo was het ook absoluut niet bedoeld, zo zie je maar hoe je met woorden de mist in gaat... Het tegendeel bewijzen.. haha sorry, t grappige is ik voelde al aan dat er mogelijk zo'n reactie op zou komen toen ik t schreef, omdat mijn antwoorden voor een deel nogal tegengesteld waren op jou lezing, absoluut niet de bedoeling, ben 100% eerlijk over hoe ik ben. Gelukkig ken ik mezelf toch echt wel heel goed daarom kan ik er ook om lachen.

Harstikke bedankt hoor! je comment over aarding heeft me wel even doen denken.. enige tips hiervoor? Fysieke beweging ofzo? smile
kaatje87
kaatje87 okt 21 '11
bedankt voor je reactie.

jammer dat je je zo afzonderd want volgens mij ben jij een hele leuke man en zou jij best leuke contacten kunnen leggen. maar goed als jij je bij deze levenwijze gelukkig voelt wie ben ik dan om te zeggen dat je dat niet moet doen wink

geniet van het geen wat jou gelukkig maakt.

liefs kaatje
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 22 '11
@ Harbringer

Tips voor aarding;-)
Kost mij erg veel moeite, maar waar het basic op neer komt is dat je volledig in jouw eigen lichaam/energieveld blijft zonder dat andere energieen/mensen energie van jouw wegslurpen of dat jij jezelf weggeeft onbewust (daar heb ik dan weer last van).

-Een hele mooie is de, ik noem het maar even, 'klop-oefening'.
Die doe ik altijd nadat ik ben opgestaand: het gaat als volgt:
Ga staan, met je benen iets uit elkaar, en voel even heel bewust dat jij het bent die staat op de aarde/grond en dat je daarmee in verbinding staat.
Vervolgens begin je met kloppen in de volgende stappen:
1. Breng twee handen naar je hoofd en tikkel zachtjes met beide handen over het hoofd, het gevoel alsof er waterdruppels vallen op je hoofd.
2. Klop langzaam naar je nek naar beneden
3. Klop beide armen, een voor een, van boven naar beneden naar je hand en weer terug naar boven. Dit 3 x aan beide armen.
4. Klop je een rondje over je hart (chakra), dit 3 x
5. Klop een rondje over je buik, 3 x
6. Klop de achterkant van je rug, over je nieren, 3 x
7. Sla je bilspieren los
8. KLop beide benen van boven naar beneden 3x, dus van links aan de zijkant en rechts aan de zijkant terug naar boven. En pak ook je linker en rechtervoet mee in dat 'rondje'
Tip: Zorg er trouwens voor dat je je knieen van het slot hebt;) anders kan de energie niet stromen;)
9. Ga even op je tenen staan en rek je uit.

>Als het goed is voel je je dan veel meer in je lichaam en veel zwaarder dan dat je begon. Met deze oefening activeer je je chakra's en je lichaam en kom je goed in je lichaam, aard je dus.

Anders: 'Visualiseren'
1. Je kunt ook bewust even je aura voelen en naar je toe trekken en met bewegingen een cocon om jezelf heen visualiseren. Ik vind dat moeilijk, dus ik maak er een beweging bij, is maar net wat je fijn vindt;). Ik zeg dan altijd heel bewust, dit is mijn ruimte en daar mogen geen andere energieeen zich in mengen, of iets dergelijks.
2. De bekende visualisatie:
Ga zitten op een stoel en voel dat er wortels vanuit je stuitje en vanuit je voeten naar beneden gaan, naar de kern van de aarde, verbindt je wortels met de kern van de aarde en maak een kaartje daaromheen waarop je de datum van de dag en je naam zet, en zeg daarbij tegen jezelf, dit is voor mij vandaag mijn verankering waar je elk moment op de dag naar terug kan gaan, als je het kwijt bent.

Anders:
Zoutkorrels helpen ook. Dus dat je op zoutkorrels staat in je douche/badkuip. Die zorgen ervoor dat je energie die niet bij jou hoort, weggaat door je voeten de aarde in.

Veel plezier met uitproberen;-)

Liefs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki