Loading...
nl

elfenorakel

wolfke
wolfke jan 3 '12
@Morgana: juist ja, ik vind het alleen vreemd dat ik 2 keer ga verhuizen, of misschien gaat er iemand anders verhuizen als een verhuizing in de lucht hangt, of is mijn nieuwe werkplaats zo ver verwijderd van mijn huidige woonplaats dat het als een soort verhuizing is of ga ik tijdelijk elders wonen of zo voor een opleiding. 'k Ben er nog niet uit of ik voor een job moet gaan of toch zelf iets op mezelf of met hulp of opleiding moet opstarten. Zoiezo sta ik niet te springen om te verhuizen, het moet echt een tijd goed zitten op werkvlak om zoiets te beslissen denk ik. Nu ja je weet nooit dat er opeens snel iets verandert smile. 'k Zie me alleen niet de ganse tijd van job veranderen en verhuizen tongue. Het feit is dat ik nogal ogen trok toen ik daarnet die kaart trok wink. Ligt idd in mijn jaarlegging waarvoor mijn dank naar u toe smile.
Nimueh84
Nimueh84 feb 23 '12
Weet iemand toevallig of deze ook te koop zijn als kaarten? Vind ze namelijk heel mooi en trek ook vaak een kaart waarvan ik meteen denk: Ja! Dat klopt helemaal!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki