Loading...
nl

Zou iemand kaarten voor mij willen leggen alsnog?

recardina
recardina sep 9 '11
Hi lieve mensen,

Bij andere topics word niet gereageerd en niet dat ik geen geduld heb voor duidelijkheid.
Maar denk, dat die niet echt zo actief zijn.

Vandaar alsnog deze topic of iemand kaarten kan legen ivm carriere/liefde wat mogelijk is, je mag mij ook prive benaderen.
Misschien vinden sommigen dat fijner.

liefs en uiteraard heel erg bedankt!!
Delen:
Cialara
Cialara sep 9 '11
Ik wil het wel proberen smileik doe een kleine legging met Lenordmand drie kaarten.

Verleden: Kaart 17 de Ooievaar, staand voor geboorte, nieuw begin, of een verandering die heeft plaats gevonden.

Heden: Kaart 24 het hart, de geliefden in het paradijs. Deze kaart staat voor liefde, evensvreugde en hartelijkheid.

Toekomst: Kaart 26 Het Boek, hier gaat het om een geheim dat nog niet bespreekbaar is omdat het nog in het verborgene ligt. Het heeft met de liefde te maken, want die kaart ligt er naast smile

Kennelijk, als het om de liefde gaat, mag je het nog niet weten, ligt het in het verborgene. Misschien ook daarom dat je steeds geen aansluiting vond in de topics waarop je schreef?

Er is dus in het verleden iets nogal veranderd, je bent op zoek naar liefde en het is nog niet duidelijk. Eigenlijk een duiding waar je misschien niets mee op schiet in gevoel, maar ze willen het van boven af gewoon niet duidelijk maken aan je. Leef en ervaar en geniet van wat er wel is op dit moment, want ook dat staat in die kaart verborgen. De kaart van het hart ligt in de huidige positie, dus geniet van wat er nu wel is smile

Ik hoop dat ik je hier enigszins mee heb mogen helpen.

Liefs van mij.
recardina
recardina sep 9 '11
heee Cialara

Heel erg bedankt voor de legging!!

Ik vind het wel erg bijzonder, alleen snap ik nog niet helemaal.

Verleden: In het verleden stelde ik mij niet open voor relatie was ik er totaal niet mee bezig.
NU( denk verandering wat die kaart aangeeft) heb ik mij opengesteld en ga ik er ook echt voor.

Heden: Ik heb iemand leren kennen, althans ken hem niet al te goed hoor maar vind hem wel erg leuk.
En echt iemand die ik voor eerst keer, helemaal voor wil gaan.

Toekomst: Pff vind ik wel spannend hahah dat ik nog niet mag weten hahahaha die snap ik niet totaal maar goed, ik zie wel.
Maar heb wel gevoel dat het allemaal positief is toch of niet..?

Je hebt mij enorm geholpen hoor en ontzettend bedankt!!
Vind erg lief van je!!

Liefs!!
Cialara
Cialara sep 9 '11
tonguenatuurlijk mag je niet alles weten, dan zou de lol en de spanning er af zijn toch? geniet ervan, enjoy zeggen ze boven me, het is juist leuk als je niet alles weet.

Je heden kaart is hart-stikke positief smile

Liefs Cialara.
recardina
recardina sep 10 '11
hey lieve Cialara,

Je hebt ook gelijk hahahaha ik ben op liefdesgebied gewoon harstikke onzeker en dan wil ik gewoon duidelijkheid hahaa.
Vind ie mij ook leuk of niet, weet je wel hahaha...

Maar ik ga er van genieten hoor, het is allemaal positif gelukkig!!

Mag ik nog vraag stellen of je over mijn carriere kan leggen, alleen als jij wil he.

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki