Ik wil het wel proberen
ik doe een kleine legging met Lenordmand drie kaarten.
Verleden: Kaart 17 de Ooievaar, staand voor geboorte, nieuw begin, of een verandering die heeft plaats gevonden.
Heden: Kaart 24 het hart, de geliefden in het paradijs. Deze kaart staat voor liefde, evensvreugde en hartelijkheid.
Toekomst: Kaart 26 Het Boek, hier gaat het om een geheim dat nog niet bespreekbaar is omdat het nog in het verborgene ligt. Het heeft met de liefde te maken, want die kaart ligt er naast
Kennelijk, als het om de liefde gaat, mag je het nog niet weten, ligt het in het verborgene. Misschien ook daarom dat je steeds geen aansluiting vond in de topics waarop je schreef?
Er is dus in het verleden iets nogal veranderd, je bent op zoek naar liefde en het is nog niet duidelijk. Eigenlijk een duiding waar je misschien niets mee op schiet in gevoel, maar ze willen het van boven af gewoon niet duidelijk maken aan je. Leef en ervaar en geniet van wat er wel is op dit moment, want ook dat staat in die kaart verborgen. De kaart van het hart ligt in de huidige positie, dus geniet van wat er nu wel is
Ik hoop dat ik je hier enigszins mee heb mogen helpen.
Liefs van mij.