Loading...
nl

Geesten en verlaten huizen

Indigo88
Indigo88 sep 8 '11
Lieve mensen, ik heb een vraag waartegen ik afgelopen voorjaar aanliep en waarvan ik hoop dat jullie je licht er eens op zouden willen werpen:
Het valt mij de laatste tijd op dat ik veel energieën (veelal treurig stemmende)oppik en geestverschijningen waarneem bij onbewoonde huizen. Ik was op vakantie in Ierland, waar nog veel van deze huizen te vinden zijn en daar viel het mij extra op. Dacht eerst dat het kwam door de vaak trieste aanblik van de woningen, maar je blik en energie word er als het ware naartoe gezogen. Maar waarom vooral bij leegstaande huizen? Je zou zeggen dat geesten zich toch ook prettig voelen omringd met de energie van levenden in bewoonde huizen. alvast dank voor jullie mening!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 8 '11
hey Indigo88

Het valt waarschijnlijk meer op omdat het er rustig is...
er komen niet veel mensen daar... dus als er "iets" is, en je bent er gevoelig voor ( smileIndigo) dan voel je het...
Tja en in Ierland kun je je lol op zeg maar...
wel mooi daar zeg! ben er nog nooit geweest... maar zie wel eens wat in reis-programmas op tv...
oja, en geesten zijn overal...
groetjes moonflowertje
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 8 '11
Entiteiten voeden zich met energie van ons, levende mensen. Dit hebben ze nodig om zich kenbaar te maken.
Dus, als er lang geen mensen zijn geweest in zo'n huis en jij komt daar dan is het feest ;-P en zul jij ook sneller hun aanwezigheid opmerken.
Indigo88
Indigo88 sep 9 '11
Dank voor de reacties! Het inderdaad een prachtig land, ga er regelmatig heen om even op adem te komen en uit te blazen. Een oase van rust en ook nog eens veel te genieten. Dat voeden met energie idd, daar zat ik ook aan te denken. Het openstellen gaat daar zeker makkelijker dan in de hectiek van een Nederlandse stad.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 9 '11
back to basic tongue

groetjes moonflowertje
Indigo88
Indigo88 sep 9 '11
Zeker ja, heerlijk hoor en het is soms ook ontzettend nodig in alle hectiek van het leven. De geur van turfvuurtjes en uitzicht op een prachtige woeste zee. Een met de elementen en weinig tot geen stoorzenders. Ik droom van emigreren wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki