ik ben al een aantal dagen grieperig... nu lag ik gister middag op ons logeer bed en was snel vertrokken naar dromenland.
toen mijn vriend mij wakker maakte rond etenstijd, lag ik bezweten en verbaast en in de war op het bed...
ik had gedroomt dat ik het ouwe huis van mijn ouders was waar we al dik 8 jaar niet meer wonen en of geweest zijn. toen ik binnen kwam via het zolder raam stond er een boom. (?) vol met vogels die een nest hadden gemaakt in de stam van de boom, de vogels waren grijs en hier en daar een groen blauwe veer ertussen kleine vogeltjes waren het.. daarna zou ik de zolder trap naar beneden lopen en daar kwam ik slangen tegen .. veel verschillende soorten en maten.(ben als de dood voor slangen)... er was nog een ander soort dier maar die kan ik me niet goed herrineren .. ik ben sinds die droom erg van slag en vraag me af wat dat kan betekenen . sinds 2 weken terug heb ik weer contact met mijn moeder die ik enige tijd niet heb gesproken(2jaar) wegens familie problemen.. ik vraag me nu af of dit iets daar mee heeft te maken... wie kan mij verder helpen...
erg vanslag... de droom heeft echt veel indruk achter glaten ..