Loading...
nl

vage droom..!?

m2j0
m2j0 sep 6 '11
ik ben al een aantal dagen grieperig... nu lag ik gister middag op ons logeer bed en was snel vertrokken naar dromenland.
toen mijn vriend mij wakker maakte rond etenstijd, lag ik bezweten en verbaast en in de war op het bed...
ik had gedroomt dat ik het ouwe huis van mijn ouders was waar we al dik 8 jaar niet meer wonen en of geweest zijn. toen ik binnen kwam via het zolder raam stond er een boom. (?) vol met vogels die een nest hadden gemaakt in de stam van de boom, de vogels waren grijs en hier en daar een groen blauwe veer ertussen kleine vogeltjes waren het.. daarna zou ik de zolder trap naar beneden lopen en daar kwam ik slangen tegen .. veel verschillende soorten en maten.(ben als de dood voor slangen)... er was nog een ander soort dier maar die kan ik me niet goed herrineren .. ik ben sinds die droom erg van slag en vraag me af wat dat kan betekenen . sinds 2 weken terug heb ik weer contact met mijn moeder die ik enige tijd niet heb gesproken(2jaar) wegens familie problemen.. ik vraag me nu af of dit iets daar mee heeft te maken... wie kan mij verder helpen...

erg vanslag... de droom heeft echt veel indruk achter glaten .. frown
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11
smileHey, m2j0...
de droom heeft inderdaad wat te maken met het contact met je moeder...
Je was weer in je "oudere" omgeving... kwam via het zolderraam binnen, wat kan staan voor "vergeten" herinneringen, en onderdrukte gedachten...
de zolder kan jou geest of gedachten, symboliseren...
een huis symboliseerd vaak het lichaam
de zolder staat dan voor je hersenen, ( gedachten)
de boom is een heel mooi symbool, en staat voor groei...
nieuwe hoop, en verlangens...
de boom geeft ook kracht aan...
de vogeltjes en nestjes die je erin ziet kunnen de situatie van toen en nu symboliseren...
vogels (ouder(s)) nestje (huis) jonge vogels ( jij, en misschien broers en zussen)
dat je de trap af wil lopen, kan staan voor onverwerkte dingen die je in het verleden hebt meegemaakt, die je opgehelderd wil hebben van je moeder... (dingen die je niet begrijpt)
de slangen staan voor een waarschuwing! of terwijl...
Je kunt beter niet dingen uit het verleden op-rakelen...
tenminste, de boodschap is voor mij duidelijk wink
groetjes moonflowertje
m2j0
m2j0 sep 7 '11
haay moonflowertje...

ik had al zo'n vermoeden dat het daar mee te maken zou hebben .. maar ikkan het verleden niet zomaar achter me laten er zxijn gewoon dingen die ik moet weten ... maar mijn gevoel zegt het zelfde als jij zegt laat het liggen ... het is alleen zo dubbel... iniedergeval super bedankt..!!
groetjes m2j0

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki